Géén boekingskosten

Appartement Huize di Dandelo

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 8.5Ruimte

Appartement info

6 Reviews over Huize di Dandelo

• 9Nel en Joop Kempe10-11-2008

Prima onderkomen

Goede en schone studio, rustige omgeving en goed aan te lopen naar het dorp.Parga is in oktober een gezellige omgeving met leuke eethuisjes, wel ook even zoeken in de achteraf straatjes ,waar b.v. ook een hele lekkere bakkerij is.

• 9Veronique29-10-2008

Perfect apartementencomplex

Kleinschalig appartementencomplex op ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Wordt gerund door een heel aardig grieks stel. De kamer is ontzettend schoon, alles is aanwezig. Wij zijn zojuist terug en hebben genoten van de rust in oktober.

• 9Ingrid Butz12-08-2008

kleinschalig,gezellig en zeer schoon app.

Wij hebben hier van 7 tot 14 mei 2008 gezeten en vonden het goed. Ontzettend lieve en gastvrije mensen. Mooi en erg schoon appartement. Rustig gelegen. Wel op een berg, dus klein klimmetje maken. Was voor ons geen probleem maar als je slecht ter been bent, lijkt het me lastig. Prima vakantie gehad!

• 10liset11-08-2008

fantastische accomodatie!!!

een goede keus; leuk ingericht appartement, schoon, lekkere bedden, rustig gelegen op een heuvel (5 minuten lopen vanaf centrum), prima douche, mooie tuin, lieve eigenaren die er zelf ook wonen, airco, keukentje met koffiezetapparaat, koelkast, oventje etc, heerlijk balkon, en zo kan ik nog wel even doorgaan!

• 8Wolf en Nelleke01-08-2008

Mooi complex

Wij waren van 5 tot 12 juli in Di Dandelo. Schoon complex. Niets op aan te merken. De airco die inbegrepen is in de prijs, is natuurlijk ook heel wat waard. Bedden waren goed. Geen ongedierte. We zouden er wel terug naartoe gaan. De ligging is te voet wat minder, maar met een scooter of auto geen probleem.

• 10Àndrè en Maria Geerts16-06-2008

Wij zijn net terug van vacantie in Parga griekenland.We zijn geweest bij Casa di Dandelo.Het was uit de kunst.Heel mooi appartement,zeer goed verzorgt,veel ruimte,schoon,hele lieve eigenaren die alles voor je deden om je vacantie onvergetelijk te maken.En een hele lieve hostes die alles voor je deed.Kosta,Katharina en Madelijn we zullen jullie nooit meer vergeten en komen zeker terug.Andrè en Maria Geerts

Appartement Huize di Dandelo info

• Adresgegevens