Géén boekingskosten

Appartement Huize Aloi

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

7.6GoedScore uit 5 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Huize Aloi

• 8Marit Rijndorp26-07-2010

leuk maar zeer gehorig

Het appartement voldeed aan onze eisen, wij hebben een leuke vakantie gehad. Hieronder de plus en minpunten: Pluspunten: Sivota is een leuke plaats. De omgeving is lekker rustig. Nog geen massatoerisme. Voldoende excursies aanwezig. Je kunt gebruik maken van het zwembad van hotel Sivota, wat ongeveer 150 m lopen is, het is hier lekker rustig.( het water van het zwembad is niet verkoelend maar hoogstens lauw.) Minpunten: Bedden: alsof je op een blok beton slaapt ( geen aanrader!). Appartementen zijn erg gehorig. Airco zit alleen in de grote slaapkamer( als je meer dan 2 personen bent, moeten de anderen beneden slapen op de slaapbank zonder airco bij ong. 30 graden). Het dichtstbijzijnde strand: zahvia beach stelt niets voor, en is erg druk. Voor het rustigere town beach moet je zeker 1 km lopen.

• 7Marja15-09-2009

heel aardig in voor of naseizoen

Het appartement is wel behoorlijk gehorig. De bedden zijn nogal hard en de beide douches zijn zoals gebruikelijk nogal klein. Weinig schaduw, dus bij warm weer beter een terrasje zoeken.Als restaurant wil ik aan de boulevard Porto Fino aanbevelen. Het eten en de bediening zijn er uitstekend. Ze zijn dit jaar begonnen en ze zitten naast Georges family restaurant.

• 7Kesty van Ree09-09-2007

Huize Aloi is een leuke accomodatie in Sivota. Ongeveer 10 minuten lopen naar de haven waar een leuke boulevard is met een aantal restaurantjes. Zwembad van hotel Sivota waar je gebruik van mag maken is prima, ongeveer 2 min. lopen. Om wat van de omgeving te zien is een auto wel vereist. Super mooie omgeving, bergachtig en hele mooie strandjes. Een aanrader!

• 8Martin&Ria Sivota-mei/juni 200716-07-2007

Mooi app. 2 verdiepingen. Ruimte is ruim voldoende voor 2 volw. en 2 kinderen. Boven één slaapkamer, badkamer en een ruim balkon. Beneden een 2e badkamer, keuken, 2 (slaap-)banken, eethoekje en een klein balkon. Schoonmaak was bij ons wel ok. Het enige was wel dat de vorige bewoners de kastjes wat vies hadden achter gelaten. Prima app. voor een rustige vakantie. Ligt wat achteraf maar alles is op loopafstand. Voor ons was dit de 3e keer in Sivota. Sivota is duidelijk aan het veranderen, gaat niet snel maar toch. Restarantjes/taverne's zijn steeds meer op toeristen gericht en dat is jammer. Het aan het haventje gevestigde "Giorges Greek Family rest." is daar een duidelijk(verschrikkelijk) voorbeeld van. Advies om daar ook niet te gaan eten. Wat een bombarie. Sivota is echt een bestemming voor rustzoeker. Leuk havenplaatsje waar dagelijks zeilbootjes aankomen en weer vertrekken. Leuk!

• 8Mariel Witteveen09-09-2005

Zeer ruime appartementen, 2 verdiepingen. Schoonmaak was naar ons idee wat minder. Goede ligging, op loopafstand van het centrum. Sivota is een heel leuk dorpje met een erg leuk haventje. Een tip: Huur wel een auto want zonder eigen vervoer kom je bijna nergens

• 8Brenda10-08-2005

Zeer ruime maissonettes, netjes maar eenvoudig ingericht. Voorzien van 2 badkamers maar deze stellen zoals ik toch nog toe overal in Griekenland heb mee gemaakt niet zoveel voor. De slaapkamer oogt vrij luxe, goed bed. Ruim balkon bij de slaapkamer met bijna de hele dag schaduw. Op loopafstand van centrum met diverse tarvernes en strandjes. Vooral het haventje van Sivota is erg gezellig.

Appartement Huize Aloi info

• CafeNiet beschikbaar