Appartement Huize Aloi

6 reviews over Appartement Huize Aloi in het Nederlands

leuk maar zeer gehorig

Marit Rijndorp
26-7-2010

Het appartement voldeed aan onze eisen, wij hebben een leuke vakantie gehad. Hieronder de plus en minpunten: Pluspunten: Sivota is een leuke plaats. De omgeving is lekker rustig. Nog geen massatoerisme. Voldoende excursies aanwezig. Je kunt gebruik maken van het zwembad van hotel Sivota, wat ongeveer 150 m lopen is, het is hier lekker rustig.( het water van het zwembad is niet verkoelend maar hoogstens lauw.) Minpunten: Bedden: alsof je op een blok beton slaapt ( geen aanrader!). Appartementen zijn erg gehorig. Airco zit alleen in de grote slaapkamer( als je meer dan 2 personen bent, moeten de anderen beneden slapen op de slaapbank zonder airco bij ong. 30 graden). Het dichtstbijzijnde strand: zahvia beach stelt niets voor, en is erg druk. Voor het rustigere town beach moet je zeker 1 km lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel aardig in voor of naseizoen

Marja
15-9-2009

Het appartement is wel behoorlijk gehorig. De bedden zijn nogal hard en de beide douches zijn zoals gebruikelijk nogal klein. Weinig schaduw, dus bij warm weer beter een terrasje zoeken.Als restaurant wil ik aan de boulevard Porto Fino aanbevelen. Het eten en de bediening zijn er uitstekend. Ze zijn dit jaar begonnen en ze zitten naast Georges family restaurant.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Huize Aloi is een leuke accomodatie in Sivota

Kesty van Ree
9-9-2007

Huize Aloi is een leuke accomodatie in Sivota. Ongeveer 10 minuten lopen naar de haven waar een leuke boulevard is met een aantal restaurantjes. Zwembad van hotel Sivota waar je gebruik van mag maken is prima, ongeveer 2 min. lopen. Om wat van de omgeving te zien is een auto wel vereist. Super mooie omgeving, bergachtig en hele mooie strandjes. Een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2007

Mooi app

Martin&Ria Sivota-mei/juni 2007
16-7-2007

Mooi app. 2 verdiepingen. Ruimte is ruim voldoende voor 2 volw. en 2 kinderen. Boven één slaapkamer, badkamer en een ruim balkon. Beneden een 2e badkamer, keuken, 2 (slaap-)banken, eethoekje en een klein balkon. Schoonmaak was bij ons wel ok. Het enige was wel dat de vorige bewoners de kastjes wat vies hadden achter gelaten. Prima app. voor een rustige vakantie. Ligt wat achteraf maar alles is op loopafstand. Voor ons was dit de 3e keer in Sivota. Sivota is duidelijk aan het veranderen, gaat niet snel maar toch. Restarantjes/taverne's zijn steeds meer op toeristen gericht en dat is jammer. Het aan het haventje gevestigde "Giorges Greek Family rest." is daar een duidelijk(verschrikkelijk) voorbeeld van. Advies om daar ook niet te gaan eten. Wat een bombarie. Sivota is echt een bestemming voor rustzoeker. Leuk havenplaatsje waar dagelijks zeilbootjes aankomen en weer vertrekken. Leuk!

Gereisd Familie in juli 2007
2005

Zeer ruime appartementen, 2 verdiepingen

Mariel Witteveen
9-9-2005

Zeer ruime appartementen, 2 verdiepingen. Schoonmaak was naar ons idee wat minder. Goede ligging, op loopafstand van het centrum. Sivota is een heel leuk dorpje met een erg leuk haventje. Een tip: Huur wel een auto want zonder eigen vervoer kom je bijna nergens

Gereisd Anders in september 2005

Zeer ruime maissonettes, netjes maar eenvoudig ingericht

Brenda
10-8-2005

Zeer ruime maissonettes, netjes maar eenvoudig ingericht. Voorzien van 2 badkamers maar deze stellen zoals ik toch nog toe overal in Griekenland heb mee gemaakt niet zoveel voor. De slaapkamer oogt vrij luxe, goed bed. Ruim balkon bij de slaapkamer met bijna de hele dag schaduw. Op loopafstand van centrum met diverse tarvernes en strandjes. Vooral het haventje van Sivota is erg gezellig.

Gereisd Anders in Wed Aug 10 2005 20:19:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Aloi in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Aloi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.