Géén boekingskosten

Appartement Gina

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
8.6FantastischScore uit 139 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

139 Reviews over Gina

• 10Tonny en Aad Kruys12-07-2022

Fijne gelegenheid om daar te logeren

Nette kamers, prima bedden, ruime badkamer, alles schoon en fris. Eigenaar Roula en haar man Kostas zijn vriendelijk en altijd klaar voor en praatje. Schoon vanaf de ingang tot in de studio. Heerlijke rustige omgeving. vlakbij de stranden Piso Krioneri en Krioneri. Supermarkten en restaurants op loopafstand. Fijn appartementencomplex, lekker kleinschalig.

• 10Natuur
  • 7Strepentijger02-10-2021

Goed maar voor mij niet weer

Schoon en net en gezellig complex.Mijn studio werd regelmatig schoongemaakt en handdoeken werden regelmatig verschoond.Ik miste wel een schone theedoek op den duur en stukje handzeep in badkamer maar die had ik wel gekregen als ik erom gevraagd had.Verder vond ik mijn studio wel een beetje krap, afdrogen onder de douche ging eigenlijk niet.Mijn kamer was ook erg donker waardoor ik ook overdag het licht aan moest doen.En beddengoed verschoof hele tijd en ook niet echt een lekker bed.Verder vond ik Gina ook erg gehorig overdag.

• 9Natuur
  • 10Mars29-08-2021

Top, tot volgend jaar weer.

Top appartement, schoon, schoonmaak en handdoeken ook goed herken het verhaal niet van de review over een bemoeizuchtige verhuurder. We zagen haar bijna niet heb haar in die 15 dagen 3 keer gezien. Gina ligt vlak bij het keienstrand Krionerie en het zand stadsstrand. Allemaal heel dichtbij. Eetgelegenheden genoeg in directe omgeving (Krionerie, Yannis, 5 senses) en verder op de boulevard genoeg (Bachos, Zorba en meer). Ietjes terug tegenover taverne Krionerie heb je een grote supermarkt zitten, maar naast Gina zit een kleine super, 2 seconde lopen, iets duurder maar met die bloed hitte beter als van de grote te lopen sjouwen ( we hadden hitte gollf toen we er waren). Airco deed het ook perfect. Perfecte luifels en deuren, het was gewoon morgens donker als we wakker werden. Ook genoeg bakkerijen in de buurt waar je brood en lekkere hapjes kan halen. Tja, over huisgerei dat weet ik niet, wij eten buiten de deur. Ieder geval een aanrader.

• 10Ruimte
  • 7Lisa10-08-2021

Schoon, maar eigenaresse is bemoeizuchtig.

Zoals alle positieve reviews schrijven is het appartement inderdaad ongelofelijk schoon zonder twijfel. Echter, je mag niet met bodylotion of after sun etc. in het bed liggen (dan volgt boete). Ook belt de eigenaresse rustig aan als je aan je ontbijt zit of romantisch zit te dineren. Ze wil je dan vertellen dat je de ramen te hardhandig sluit of dat je de luiken op een andere manier dicht moet doen. Persoonlijk denk ik dat de eigenaresse te zuinig is en te perfectionistisch voor verhuur. Ik durfde amper op het bed te zitten of het raam open te doen, want anders zou er vast weer aangebeld worden. Ander kritiekpunt: er is weinig tot geen keukengerei en weinig bestek/borden/pannen etc. Verder wel goede locatie en schoon.

• 9Van Buuren10-07-2019

Super

Zo clean hebben wij het nog nooit gezien prachtig appartement niet heel groot maar alles is er wel .Gezellige mensen en we werden heel prettig ontvangen ook al was het 10 uur in de avond.geen zwembad maar is geen probleem je mag gebruik maken van het zwembad van hotel Alfa 150 meter verder schitterend daar. Supermarkt waar ze alles hebben op 50 meter.We hebben ons prima vermaakt in Parga zeker een aanrader.We komen zeker nog een keer terug.

• 9Marianne30-06-2019

Echt een aanrader

Mooi en super schoon en gerenoveerd apartement , met een hele lieve eigenaresse Roula . Hier komen de gasten graag weer terug .

• 9Daphne25-06-2019

Het was een geweldige vakantie!

Appartement Gina is sfeervol en de mensen zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn netjes en wij hadden een prachtig uitzicht vanaf een leuk balkonnetje. Ook de locatie is super, want je zit zo op het strand en op de boulevard. Parga is een geweldige vakantiebestemming waar je echt kunt genieten!

• 10Ankie Tilleman20-06-2019

Geweldig.....

Mooi en superschoon verblijf bij Gina.....rustig straatje 1 km verder kun je heerlijk eten en van de zee genieten....een echte aanrader vinden wij....

• 9karin versteeg23-09-2018

Alles was perfect wij gaan zeker nog een keer!

perfecte vakantie gehad! mooi en schoon appartement wij zaten bovenin aan de voorkant met uitzicht op de bergen. (super vriendelijke, behulpzame eigenaresse) zee , winkels, bakker, restaurants alles op loopafstand. In Parga diverse boottochten te regelen dus voor elk wat wils . Bij twijfel gewoon boeken :-)

• 9M07-08-2018

Ga naar dit geweldige appartement!

Wat een geweldig appartement!! Keurig onderhouden en heel schoon! In de kleine keuken vind je alles wat je nodig hebt en van alles genoeg. Dat zijn wij niet vaak tegengekomen. De eigenaresse is enorm vriendelijk en helpt je waar ze kan. Het appartement ligt rustig gelegen maar binnen 5 minuten ben je in de drukte van Parga. Wij zouden iedereen aanraden om bij Gina te verblijven. Wij zouden er echter niet meer voor kiezen om in juli te komen omdat Parga zo ontzettend druk is in deze tijd. En augustus schijnt nog erger te zijn.

Appartement Gina info

• CafeNiet beschikbaar