Appartement Gina

9.3Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

9.3Fenomenaal

136 reviews over Appartement Gina

• 2019
    9Van Buuren10-07-2019

Super

Zo clean hebben wij het nog nooit gezien prachtig appartement niet heel groot maar alles is er wel .Gezellige mensen en we werden heel prettig ontvangen ook al was het 10 uur in de avond.geen zwembad maar is geen probleem je mag gebruik maken van het zwembad van hotel Alfa 150 meter verder schitterend daar. Supermarkt waar ze alles hebben op 50 meter.We hebben ons prima vermaakt in Parga zeker een aanrader.We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marianne30-06-2019

Echt een aanrader

Mooi en super schoon en gerenoveerd apartement , met een hele lieve eigenaresse Roula . Hier komen de gasten graag weer terug .

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Daphne25-06-2019

Het was een geweldige vakantie!

Appartement Gina is sfeervol en de mensen zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn netjes en wij hadden een prachtig uitzicht vanaf een leuk balkonnetje. Ook de locatie is super, want je zit zo op het strand en op de boulevard. Parga is een geweldige vakantiebestemming waar je echt kunt genieten!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Ankie Tilleman20-06-2019

Geweldig.....

Mooi en superschoon verblijf bij Gina.....rustig straatje 1 km verder kun je heerlijk eten en van de zee genieten....een echte aanrader vinden wij....

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9karin versteeg23-09-2018

Alles was perfect wij gaan zeker nog een keer!

perfecte vakantie gehad! mooi en schoon appartement wij zaten bovenin aan de voorkant met uitzicht op de bergen. (super vriendelijke, behulpzame eigenaresse) zee , winkels, bakker, restaurants alles op loopafstand. In Parga diverse boottochten te regelen dus voor elk wat wils . Bij twijfel gewoon boeken :-)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9M07-08-2018

Ga naar dit geweldige appartement!

Wat een geweldig appartement!! Keurig onderhouden en heel schoon! In de kleine keuken vind je alles wat je nodig hebt en van alles genoeg. Dat zijn wij niet vaak tegengekomen. De eigenaresse is enorm vriendelijk en helpt je waar ze kan. Het appartement ligt rustig gelegen maar binnen 5 minuten ben je in de drukte van Parga. Wij zouden iedereen aanraden om bij Gina te verblijven. Wij zouden er echter niet meer voor kiezen om in juli te komen omdat Parga zo ontzettend druk is in deze tijd. En augustus schijnt nog erger te zijn.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marcel26-05-2018

Super locatie vlakbij het centrum, toch rustig.

Super zuiver appartement met heel vriendelijke eigenares. Verwacht in de avonduren geen buitenbar want die is er niet. Maar gewoon prima appartement met alles er op en aan. Ik was samen met vriendin en werden gastvrij ontvangen door de vlotte eigenares. Wij waren er begin oktober en dat is op het einde van het seizoen, dus het is er in de avond uren behoorlijk rustig. Als je daar van houd zit je perfect in die periode, maar wil je wat meer vertier dan kun je beter wat eerder gaan. Maar wat app. Gina betreft, gewoon een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

10Anne29-08-2017

Super, gastvrij, sfeervol en schoon

Samen met mijn moeder een week naar appartement Gina geweest. Meteen bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Het appartement is ontzettend schoon en wordt goed bijgehouden. Er zitten horren voor de ramen en nog extra luiken om dicht te doen.

Parga zelf is erg sfeervol. Vanaf het appartement ben je binnen een paar minuten op het kiezelstrand en net twee minuutjes verder op het zandstrand. Het eten in Parga is erg lekker en voor een betaalbare prijs. Parga ligt aan een berg waardoor er allerlei kleine smalle winkelstraatjes zijn die tot boven aan de berg doorlopen.

Gina is echt een aanrader, wanneer je weggaat kun je nog lekker even douchen in een speciale badkamer en kun je je spullen veilig opbergen. Ook bij vertrek zwaait de eigenaresse je weer uit.

Tip: Boek een kamer op de bovenverdieping aan de voorkant van het complex. Zo heb je uitzicht op de bergen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Sandra zuidema12-08-2017

Wij vonden alles goed en schoon en helemaal geen min punt ook niet over het plaatsje Parga zelf en het appartement helemaal niet,dit jaar gaan wij er weer naar toe en natuurlijk wel weer naar appartement Gina

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Aad Kruys30-07-2017

Het is thuiskomen, heerlijk.

Gewoon gaan, Parga is een leuk stadje aan de Eperische zee.

Gereisd met partner in juni 2017

Appartement Gina info