Hotel Galini

Kleine hotelsWeer vandaag12°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Galini voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel, ruime kamers met airco

Fam Frederiks,
28-7-2005

Goed hotel, ruime kamers met airco. Kamers zijn in 2004 opgeknapt en voorzien van geheel nieuwe badkamer en airco. Heel geschikt voor gezinnen met kinderen omdat de kamers te gebruiken zijn tot 4 personen.

De grieks-duitse eigenaar en zijn familie zijn erg vriendelijk en servicegericht. Het ontbijt is dan ook op z'n duits, dus erg uitgebreid. Geen buffet maar de tafel wordt ruim gedekt. Kan zelf smeren voor de lunch. Boek je kamer rechtstreeks bij het hotel en boek een seat-only vlucht. Veeeeel goedkoper dan via reisorganisatie.

Hotel heeft geen zwembad en andere massa-dingen. Ligt op 10 min. van 1e strand.

Kenmerken

2005

Goed hotel, ruime kamers met airco

Fam Frederiks
28-7-2005

Hotel heeft geen zwembad en andere massa-dingen. Ligt op 10 min. van 1e strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galini in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.