Géén boekingskosten

Enjoy Lichnos

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Enjoy Lichnos voor je op een rij gezet:

3.8OnvoldoendeScore uit 16 reviews

Meer camping info

16 Reviews over Enjoy Lichnos

• 3Willem de Jong17-09-2022

Nooit meer!!!

Echt een verschrikkelijke camping; het enige wat mooi is is de baai en het strand. Bij aankomst (met een groep) geeist dat de toiletten schoon gemaakt zouden worden. Zelf heb ik de douches schoongespoeld om is kattepoep weg te spuiten. Wasbakken zijn groen van de algen en de plaatsen zijn echt klein. Afval (tot zelfs pallets aan toe) staat het en der op de camping; een grote griebus is het hier. Personeel spreekt onvoldoende Engels. Kortom; een echte onvoldoende camping. Snap ook niet dat dit een ACSI goed gecontroleerde camping is.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Mier28-05-2017

Helaas....

Deze camping kan zijn prijs niet waarmaken. De ligging is prachtig mooi; aan het strand in een baai met mooi blauw zeewater. Er zijn verschillende restaurantjes aan het strand waar je kunt eten. Dit zou ik aanraden. Er loopt een pad naar Parfa door een olijfboomgaard heen. Met de auto is het mooie stadje Parga 10 minuten rijden. Dan de camping zelf; een kleun winkekrje. Was-en afwas gelegenheid, voor de wasmachine €7,-, De vier nachten dat wij er stonden hadden wij geen warme douches, de toiletten zijn smerig en ruiken naar urine. Plaatsen zijn aan de kleine kant. Auto past niet naast je grote tent of caravan. In deze periode vragen ze €20,- per nacht voor 2 pp, een tent, stroom

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6A.Teschner29-10-2016

matig

De ligging is prima,de staanplaatsen zijn klein.De campingbaas belooft veel maar kan dit niet waarmaken.Het sanitair is altijd vuil en in zeer slechte staat.Douchekoppen zijn stuk, stortbakken kapot en heet water ontbreekt soms een hele dag.Het eten is het restaurant was koud.De camping heeft een steile toegang.Het naar boven trekken van de caravan koste 10 euro.Met kaart konden wij niet betalen.Een rekening hebben wij ook niet gekregen. De camping koste 27 euro per dag maar is het geld niet waard.

• 8p. de block08-05-2015

Mooie plek

Camping ligt fantastisch, houdt er wel rekening mee dat je met een caravan steil naar beneden gaat en deze ook weer omhoog moet trekken. Gelukkig zijn ze bereidwillig genoeg om je caravan naar boven te brengen

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Paula Beumer19-07-2014

Geweldige plek!

Wat een geweldige plek, wij hadden een appartement boven de camping van Enjoy Lichnos. Het was mooi, schoon, ruim, en had uitzicht op zee. Geweldig! En het was 1 uurtje lopen naar Parga, en dan zalig met de watertaxi terug voor weinig geld. De winkeltjes waren enig. De restaurantjes heerlijk, al stak het visrestaurantje Giodos boven alles uit! Het strand van Lichnos was superschoon wit zandstra d met lekkere bedjes. Het is best een klim naar dat geeft ook geweldige uitzichten. Van schoonmaaksters tot supermarkt tot receptie en taverna's, alle mensen deden er alles aan om een wereldvakantie te maken voor ons.

• 8Jolanda13-12-2011

een prachtig plekje

wij hadden een appartement op de camping, een geweldig uitzicht, een prachtig groot appartement.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Inge10-08-2011

Aanrader!

Wij verbleven een week op deze prachtig gelegen camping aan de Lichnos-baai. Zonder te reserveren kregen we in het hoogseizoen een plek op de 1e rang: terras direct boven het strand. Veel schaduw. Overzichtelijke camping. Keurig sanitair. Veel jongeren van diverse nationaliteiten voor onze eigen puberzoons. Gezellig terras en bar met lekker eten. Enige minpuntje zou kunnen zijn dat Parga wat verder gelegen is. Maar met de auto ben je er in minder dan een kwartiertje. Strand is perfect. Bedjes en parasol te huur voor 6 euro. Leuke excursie is met een bootje naar Paxos en Antipaxos varen

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Addy15-07-2011

Prachtig gelegen camping

Goed restaurant met Griekse traditionele gerechten. Gezellig gelegen aan het water. Personeel heel vriendelijk, goede service. Komen hier al 6 jaar en het blijft voor ons een topcamping.

• 9Eetgelegenheden
  • 9John and Addy Boom10-07-2011

A very good place to go

Camping Enjoy Lichnos is a very nice campsite. Beautiful beach, very good restaurant....NOT expensive...with Greek traditional food. The people are very nice, they help you with everthing. The beach is beautiful situated, to go for a swim is wonderful. A VERY GOOD CAMPSITE, WE LOVE IT.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Harma21-05-2010

aardige camping

We hebben 2x op deze camping gestaan in 2003 en 2004. Prima ligging dichtbij Parga en aan mooi strand. Wel oud sanitair en een nogal sfeerloos restaurant boven, waar het eten ook niet geweldig was.

In 2009 hebben we uit nieuwsgierigheid de camping nog een keer bekeken en zagen dat het nogal veranderd was, met bar en restaurant aan het strand. Het strand was vol gezet met bedjes en parasols, niet meer zo relaxt als eerder.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair