Camping Enjoy Lichnos

14 reviews over Camping Enjoy Lichnos in het Nederlands

Helaas....

Mier
28-5-2017

Deze camping kan zijn prijs niet waarmaken. De ligging is prachtig mooi; aan het strand in een baai met mooi blauw zeewater. Er zijn verschillende restaurantjes aan het strand waar je kunt eten. Dit zou ik aanraden.

Er loopt een pad naar Parfa door een olijfboomgaard heen. Met de auto is het mooie stadje Parga 10 minuten rijden.

Dan de camping zelf; een kleun winkekrje. Was-en afwas gelegenheid, voor de wasmachine €7,-, De vier nachten dat wij er stonden hadden wij geen warme douches, de toiletten zijn smerig en ruiken naar urine. Plaatsen zijn aan de kleine kant. Auto past niet naast je grote tent of caravan. In deze periode vragen ze €20,- per nacht voor 2 pp, een tent, stroom

matig

A.Teschner
29-10-2016

De ligging is prima,de staanplaatsen zijn klein.De campingbaas belooft veel maar kan dit niet waarmaken.Het sanitair is altijd vuil en in zeer slechte staat.Douchekoppen zijn stuk, stortbakken kapot en heet water ontbreekt soms een hele dag.Het eten is het restaurant was koud.De camping heeft een

steile toegang.Het naar boven trekken van de caravan koste 10 euro.Met kaart konden wij niet betalen.Een rekening hebben wij ook niet gekregen.

De camping koste 27 euro per dag maar is het geld niet waard.

Mooie plek

p. de block
8-5-2015

Camping ligt fantastisch, houdt er wel rekening mee dat je met een caravan steil naar beneden gaat en deze ook weer omhoog moet trekken.

Gelukkig zijn ze bereidwillig genoeg om je caravan naar boven te brengen

Geweldige plek!

Paula Beumer
19-7-2014

Wat een geweldige plek, wij hadden een appartement boven de camping van Enjoy Lichnos. Het was mooi, schoon, ruim, en had uitzicht op zee. Geweldig! En het was 1 uurtje lopen naar Parga, en dan zalig met de watertaxi terug voor weinig geld. De winkeltjes waren enig. De restaurantjes heerlijk, al stak het visrestaurantje Giodos boven alles uit! Het strand van Lichnos was superschoon wit zandstra d met lekkere bedjes. Het is best een klim naar dat geeft ook geweldige uitzichten. Van schoonmaaksters tot supermarkt tot receptie en taverna's, alle mensen deden er alles aan om een wereldvakantie te maken voor ons.

een prachtig plekje

Jolanda
13-12-2011

wij hadden een appartement op de camping, een geweldig uitzicht, een prachtig groot appartement.

Aanrader!

Inge
10-8-2011

Wij verbleven een week op deze prachtig gelegen camping aan de Lichnos-baai. Zonder te reserveren kregen we in het hoogseizoen een plek op de 1e rang: terras direct boven het strand. Veel schaduw. Overzichtelijke camping. Keurig sanitair. Veel jongeren van diverse nationaliteiten voor onze eigen puberzoons. Gezellig terras en bar met lekker eten.

Enige minpuntje zou kunnen zijn dat Parga wat verder gelegen is. Maar met de auto ben je er in minder dan een kwartiertje.

Strand is perfect. Bedjes en parasol te huur voor 6 euro. Leuke excursie is met een bootje naar Paxos en Antipaxos varen

Prachtig gelegen camping

Addy
15-7-2011

Goed restaurant met Griekse traditionele gerechten. Gezellig gelegen aan het water.

Personeel heel vriendelijk, goede service.

Komen hier al 6 jaar en het blijft voor ons een topcamping.

aardige camping

Harma
21-5-2010

We hebben 2x op deze camping gestaan in 2003 en 2004. Prima ligging dichtbij Parga en aan mooi strand.

Wel oud sanitair en een nogal sfeerloos restaurant boven, waar het eten ook niet geweldig was.

In 2009 hebben we uit nieuwsgierigheid de camping nog een keer bekeken en zagen dat het nogal veranderd was, met bar en restaurant aan het strand.

Het strand was vol gezet met bedjes en parasols, niet meer zo relaxt als eerder.

Fantastische camping

Fam Boom
6-11-2009

Wij hebben ons hart liggen op Enjoy Lichnos

Lieve mensen, mooie natuur, heerlijk strand en zeer goed restaurant aan zee.

Agapao Enjoy Lichnos.

prachtige ligging

Bruijndoncx Willy
5-7-2009

Camping gereserveerd maar bij aankomst was er grote paniek omdat we 1 dag te vroeg waren. Zelf oplossing gegeven en alle problemen waren opgelost en beste plaats van de camping gekregen. De sanitaire blokjes zijn wel aan vervanging toe maar wij hebben toch een aangename vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Enjoy Lichnos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Enjoy Lichnos in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Enjoy Lichnos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.