Appartement Enetiko Resort

101 reviews over Appartement Enetiko Resort in het Nederlands

Tevreden!

Els,
3-10-2018

Prachtig,ruim appartement met een mooi uitzicht over de baai.

Alleen ontbijt mogelijk (voor mij genoeg) De 500 meter steil omhoog naar Enetiko gaat je wel voelen in je kuiten !

Fantastisch hotel!

Anita,
9-7-2018

Wij zijn hier eind juni een week geweest. Het was er geweldig! Prachtige kamer met adembenemend uitzicht op zee!! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijtje. Mensen die hierover klagen maken thuis schijnbaar ook elke ochtend een groot ontbijt voor zichzelf. Enige puntje wat we kunnen bedenken is de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Dit kan soms net te weinig zijn. Vooral met de jongen aan de bar die ook het ontbijt doet hadden we een leuke klik. Zoals de term luidt bij aankomst; ze verwelkomen je als gast en hopen dat je weggaat als vriend. En dat is écht zo! Top!

Prima vakantieplek voor relax en actieve vakantie

GR Schakel,
10-9-2017

Ruim appartement op een gunstig gelegen plek net buiten het centrum. Naast ruim ook schoon, mooi uitzicht. Kleine keukenvoorziening, kleine badkamer maar groot genoeg. Echt koken is een uitdaging met de aanwezige inventaris. Maar verder prima!

Voor ons geen 2e keer !

Hans,
16-7-2017

Bedden waren goed . Ontbijt karig en vooral eentonig . Kluisje werkt niet en zit gewoon los !! Balkon zeer klein en slechte klapstoeltjes waardoor je het na 10 minuten al zat bent om daar te zitten . Zeer luidruchtig bij het zwembad waar niets van wordt gezegd . Dat het erg steil is om daar te komen was bekend maar weest gewaarschuwd !! Men "speelt " het aardig zijn maar niets is minder waar . Vader en zoon hebben het lui zijn denk ik zelf uitgevonden . Appartementen heel erg simpel maar wel schoon . Badkamer is heel erg klein en de douche nog kleiner met schommelend heet en koud water .... au en/of brrr .. !

Prachtig appartement met schitterend uitzicht

peter meerkerk,
21-6-2017

Prima appartement met schittend uitzicht. Het keukengerei had wat beter gekund want bv de koffiezetter was echt slechte kwaliteit. Half uur voor een potje wat bijna koud was..Bedden zijn erg goed, prima boxsprings. Het supermarktje beneden brengt je spullen omhoog. Het strand en het centrum is 7 minuutjes lopen. Bedjes en parasol kosten er per set 8 euro per dag. (Krionery). Dit is een kiezelstrand, een minuut verder lopen en je zit op een zandstrandje bij het centrum. Het centrum is bij de haven met gezellige restaurants en terrassen. Is een gezellige drukte in deze tijd (juni). Dagtochten naar bv Corfu zijn prima te regelen en is leuk om te doen. Je kunt prachtig wandelen in de directe omgeving met schitterende natuur. ..

Prachtig uitzicht, superschone kamers!

Ellen,
8-6-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Enetiko. Op het moment van aankomst werden we heel hartelijk ontvangen door de eigenaren en werden we geholpen onze bagage naar het appartement te brengen. We zaten in appartement 33, bijna bovenin. Het was veel mooier, ruimer en schoner dan we ons hadden voorgesteld! We zijn sportieve mensen maar de zeer steile klim (boven komen lukte ons alleen met een pauze om op adem te komen) is echt pittig maar wel een heel goede oefening voor je kuitspieren ;). En het was het ons helemaal waard, telkens weer. Samengevat: prachtige accommodatie, schoon, geweldig uitzicht, kleinschalig, lekker zwembad, vriendelijke mensen, niet geschikt voor mensen slecht ter been. Tips: stevige wandelschoenen meenemen, tegenovergelegen supermarkt Kordas wil je boodschappen naar boven brengen, check internet voor leuke restaurantjes!

Geweldig mooi complex

Stefan
5-11-2016

Echt een prima hotel welke gerund word door een zeer gastvrije familie. Niets is teveel. Staan altijd voor je klaar. Mooi complex opgezet in natuursteen. Fantastisch uitzicht. Prima lokatie vlakbij centrum. Schone sfeervolle kamers met goede airco. Heerlijk zwembad met comfortabele ligbedden. Rustige sfeer en toch overal vlakbij. Kan niets negatiefs bedenken. Voor mensen die kiezen voor een persoonlijk sfeertje, ipv massaal hotel. Vatbaar voor herhaling!

Geweldig

maria
24-10-2016

Prachtige uitzicht! Als je voor het mooiste uitzicht van Parga gaat dan

kies je voor Enetiko. Natuurlijk kun je kiezen voor een anderHotel maar

dan zit je midden in de drukte en lawaai!

Tip! ga je s,avonds uit eten en heb je geen zin in lopen je kan voor 5 euro

met de taxi teruggebracht worden.

Sfeervol hotel met uitstekende superschone kamers. Leiding en personeel uiterst vriendelijk en zeer toegankelijk. Enige minpuntje is steile toegangsweg, niet toegankelijk voor mensen slecht ter been. Echter ligging verder super met mooi uitzicht over Parga en de zee. Strand, centrum, winkeltjes, boulevard op loopafstand. Voor ons een echte aanrader.

Fantastisch! een topappartement!

Piet Maas
12-10-2016

Voor mensen die slecht ter been zijn is het geen aanrader!Het complex is namelijk tegen een steile helling gelegen!De appartementen zijn ruim en schoon en word op tijd voorzien van linnengoed.Het personeel en de eigenaar doen hun uiterste best om het naar je zin te maken!Ze staan altijd voor je klaar!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Enetiko Resort in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Enetiko Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.