Géén boekingskosten

Appartement Enetiko Resort

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Enetiko Resort voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 105 reviews

Meer appartement info

105 Reviews over Enetiko Resort

• 3Marieke09-08-2022

Matig hotel

Hotel viel erg tegen. de kamer was klein, de topper op het bed was een bonk. douche erg klein. en erg gehorige kamer. Niet zoals op het plaatje. Het ontbijt was helemaal niks. Elke dag namen we maar Griekse yoghurt met honing. Slechte koffie. En de weg ernaartoe was een drama. Buiten adem komt je boven en dan nog 80 treden. Maar dan had je inderdaad schitterend uitzicht!

• 9P.Schoone09-06-2019

Prima

Het hotel/resort ligt hoog gelegen waardoor je een prachtig uitzicht over Parga hebt.( nadeel: je moet een steile helling van ong. 70mtr oplopen, ).De prima ligging van Enetiko is op 5 a 10 minuten loopafstand van het centrum/boulevard/strand. De kamers zien er goed uit en worden dagelijks schoongemaakt , helaas zijn de kamers wel vrij gehorig.Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Conclusie: Prima plek om als volwassene je vakantie door te brengen, voor kinderen is het nl.niet geschikt.

• 9Els03-10-2018

Tevreden!

Prachtig,ruim appartement met een mooi uitzicht over de baai. Alleen ontbijt mogelijk (voor mij genoeg) De 500 meter steil omhoog naar Enetiko gaat je wel voelen in je kuiten !

• 8Anita09-07-2018

Fantastisch hotel!

Wij zijn hier eind juni een week geweest. Het was er geweldig! Prachtige kamer met adembenemend uitzicht op zee!! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijtje. Mensen die hierover klagen maken thuis schijnbaar ook elke ochtend een groot ontbijt voor zichzelf. Enige puntje wat we kunnen bedenken is de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Dit kan soms net te weinig zijn. Vooral met de jongen aan de bar die ook het ontbijt doet hadden we een leuke klik. Zoals de term luidt bij aankomst; ze verwelkomen je als gast en hopen dat je weggaat als vriend. En dat is écht zo! Top!

• 8GR Schakel10-09-2017

Prima vakantieplek voor relax en actieve vakantie

Ruim appartement op een gunstig gelegen plek net buiten het centrum. Naast ruim ook schoon, mooi uitzicht. Kleine keukenvoorziening, kleine badkamer maar groot genoeg. Echt koken is een uitdaging met de aanwezige inventaris. Maar verder prima!

• 7Hans16-07-2017

Voor ons geen 2e keer !

Bedden waren goed . Ontbijt karig en vooral eentonig . Kluisje werkt niet en zit gewoon los !! Balkon zeer klein en slechte klapstoeltjes waardoor je het na 10 minuten al zat bent om daar te zitten . Zeer luidruchtig bij het zwembad waar niets van wordt gezegd . Dat het erg steil is om daar te komen was bekend maar weest gewaarschuwd !! Men "speelt " het aardig zijn maar niets is minder waar . Vader en zoon hebben het lui zijn denk ik zelf uitgevonden . Appartementen heel erg simpel maar wel schoon . Badkamer is heel erg klein en de douche nog kleiner met schommelend heet en koud water .... au en/of brrr .. !

• 9peter meerkerk21-06-2017

Prachtig appartement met schitterend uitzicht

Prima appartement met schittend uitzicht. Het keukengerei had wat beter gekund want bv de koffiezetter was echt slechte kwaliteit. Half uur voor een potje wat bijna koud was..Bedden zijn erg goed, prima boxsprings. Het supermarktje beneden brengt je spullen omhoog. Het strand en het centrum is 7 minuutjes lopen. Bedjes en parasol kosten er per set 8 euro per dag. (Krionery). Dit is een kiezelstrand, een minuut verder lopen en je zit op een zandstrandje bij het centrum. Het centrum is bij de haven met gezellige restaurants en terrassen. Is een gezellige drukte in deze tijd (juni). Dagtochten naar bv Corfu zijn prima te regelen en is leuk om te doen. Je kunt prachtig wandelen in de directe omgeving met schitterende natuur. ..

• 9Ellen08-06-2017

Prachtig uitzicht, superschone kamers!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Enetiko. Op het moment van aankomst werden we heel hartelijk ontvangen door de eigenaren en werden we geholpen onze bagage naar het appartement te brengen. We zaten in appartement 33, bijna bovenin. Het was veel mooier, ruimer en schoner dan we ons hadden voorgesteld! We zijn sportieve mensen maar de zeer steile klim (boven komen lukte ons alleen met een pauze om op adem te komen) is echt pittig maar wel een heel goede oefening voor je kuitspieren ;). En het was het ons helemaal waard, telkens weer. Samengevat: prachtige accommodatie, schoon, geweldig uitzicht, kleinschalig, lekker zwembad, vriendelijke mensen, niet geschikt voor mensen slecht ter been. Tips: stevige wandelschoenen meenemen, tegenovergelegen supermarkt Kordas wil je boodschappen naar boven brengen, check internet voor leuke restaurantjes!

• 10Stefan05-11-2016

Geweldig mooi complex

Echt een prima hotel welke gerund word door een zeer gastvrije familie. Niets is teveel. Staan altijd voor je klaar. Mooi complex opgezet in natuursteen. Fantastisch uitzicht. Prima lokatie vlakbij centrum. Schone sfeervolle kamers met goede airco. Heerlijk zwembad met comfortabele ligbedden. Rustige sfeer en toch overal vlakbij. Kan niets negatiefs bedenken. Voor mensen die kiezen voor een persoonlijk sfeertje, ipv massaal hotel. Vatbaar voor herhaling!

• 9maria24-10-2016

Geweldig

Prachtige uitzicht! Als je voor het mooiste uitzicht van Parga gaat dan kies je voor Enetiko. Natuurlijk kun je kiezen voor een anderHotel maar dan zit je midden in de drukte en lawaai! Tip! ga je s,avonds uit eten en heb je geen zin in lopen je kan voor 5 euro met de taxi teruggebracht worden.

Appartement Enetiko Resort info

• BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar