Appartement Enetiko Resortsterstersterster

8.8Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

108 reviews over Appartement Enetiko Resort

• 2019
    9P.Schoone09-06-2019

Prima

Het hotel/resort ligt hoog gelegen waardoor je een prachtig uitzicht over Parga hebt.( nadeel: je moet een steile helling van ong. 70mtr oplopen, ).De prima ligging van Enetiko is op 5 a 10 minuten loopafstand van het centrum/boulevard/strand. De kamers zien er goed uit en worden dagelijks schoongemaakt , helaas zijn de kamers wel vrij gehorig.Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Conclusie: Prima plek om als volwassene je vakantie door te brengen, voor kinderen is het nl.niet geschikt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Els03-10-2018

Tevreden!

Prachtig,ruim appartement met een mooi uitzicht over de baai. Alleen ontbijt mogelijk (voor mij genoeg) De 500 meter steil omhoog naar Enetiko gaat je wel voelen in je kuiten !

Alleen gereisd in september 2018

• 8Anita09-07-2018

Fantastisch hotel!

Wij zijn hier eind juni een week geweest. Het was er geweldig! Prachtige kamer met adembenemend uitzicht op zee!! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijtje. Mensen die hierover klagen maken thuis schijnbaar ook elke ochtend een groot ontbijt voor zichzelf. Enige puntje wat we kunnen bedenken is de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Dit kan soms net te weinig zijn. Vooral met de jongen aan de bar die ook het ontbijt doet hadden we een leuke klik. Zoals de term luidt bij aankomst; ze verwelkomen je als gast en hopen dat je weggaat als vriend. En dat is écht zo! Top!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8GR Schakel10-09-2017

Prima vakantieplek voor relax en actieve vakantie

Ruim appartement op een gunstig gelegen plek net buiten het centrum. Naast ruim ook schoon, mooi uitzicht. Kleine keukenvoorziening, kleine badkamer maar groot genoeg. Echt koken is een uitdaging met de aanwezige inventaris. Maar verder prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Hans16-07-2017

Voor ons geen 2e keer !

Bedden waren goed . Ontbijt karig en vooral eentonig . Kluisje werkt niet en zit gewoon los !! Balkon zeer klein en slechte klapstoeltjes waardoor je het na 10 minuten al zat bent om daar te zitten . Zeer luidruchtig bij het zwembad waar niets van wordt gezegd . Dat het erg steil is om daar te komen was bekend maar weest gewaarschuwd !! Men "speelt " het aardig zijn maar niets is minder waar . Vader en zoon hebben het lui zijn denk ik zelf uitgevonden . Appartementen heel erg simpel maar wel schoon . Badkamer is heel erg klein en de douche nog kleiner met schommelend heet en koud water .... au en/of brrr .. !

Gereisd met partner in juni 2017

• 9peter meerkerk21-06-2017

Prachtig appartement met schitterend uitzicht

Prima appartement met schittend uitzicht. Het keukengerei had wat beter gekund want bv de koffiezetter was echt slechte kwaliteit. Half uur voor een potje wat bijna koud was..Bedden zijn erg goed, prima boxsprings. Het supermarktje beneden brengt je spullen omhoog. Het strand en het centrum is 7 minuutjes lopen. Bedjes en parasol kosten er per set 8 euro per dag. (Krionery). Dit is een kiezelstrand, een minuut verder lopen en je zit op een zandstrandje bij het centrum. Het centrum is bij de haven met gezellige restaurants en terrassen. Is een gezellige drukte in deze tijd (juni). Dagtochten naar bv Corfu zijn prima te regelen en is leuk om te doen. Je kunt prachtig wandelen in de directe omgeving met schitterende natuur. ..

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ellen08-06-2017

Prachtig uitzicht, superschone kamers!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Enetiko. Op het moment van aankomst werden we heel hartelijk ontvangen door de eigenaren en werden we geholpen onze bagage naar het appartement te brengen. We zaten in appartement 33, bijna bovenin. Het was veel mooier, ruimer en schoner dan we ons hadden voorgesteld! We zijn sportieve mensen maar de zeer steile klim (boven komen lukte ons alleen met een pauze om op adem te komen) is echt pittig maar wel een heel goede oefening voor je kuitspieren ;). En het was het ons helemaal waard, telkens weer. Samengevat: prachtige accommodatie, schoon, geweldig uitzicht, kleinschalig, lekker zwembad, vriendelijke mensen, niet geschikt voor mensen slecht ter been. Tips: stevige wandelschoenen meenemen, tegenovergelegen supermarkt Kordas wil je boodschappen naar boven brengen, check internet voor leuke restaurantjes!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Stefan05-11-2016

Geweldig mooi complex

Echt een prima hotel welke gerund word door een zeer gastvrije familie. Niets is teveel. Staan altijd voor je klaar. Mooi complex opgezet in natuursteen. Fantastisch uitzicht. Prima lokatie vlakbij centrum. Schone sfeervolle kamers met goede airco. Heerlijk zwembad met comfortabele ligbedden. Rustige sfeer en toch overal vlakbij. Kan niets negatiefs bedenken. Voor mensen die kiezen voor een persoonlijk sfeertje, ipv massaal hotel. Vatbaar voor herhaling!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9maria24-10-2016

Geweldig

Prachtige uitzicht! Als je voor het mooiste uitzicht van Parga gaat dan kies je voor Enetiko. Natuurlijk kun je kiezen voor een anderHotel maar dan zit je midden in de drukte en lawaai! Tip! ga je s,avonds uit eten en heb je geen zin in lopen je kan voor 5 euro met de taxi teruggebracht worden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10EBrouns13-10-2016

Uitstekend sfeervol Hotel met persoonlijke aanpak

Sfeervol hotel met uitstekende superschone kamers. Leiding en personeel uiterst vriendelijk en zeer toegankelijk. Enige minpuntje is steile toegangsweg, niet toegankelijk voor mensen slecht ter been. Echter ligging verder super met mooi uitzicht over Parga en de zee. Strand, centrum, winkeltjes, boulevard op loopafstand. Voor ons een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

10 tips over Appartement Enetiko Resort

• monique_noordhoek, 28-05-2012

Supermarket Kordas beneden aan de straat even naar links bezorgd al je boodschappen indien gewenst naar je appartement .Superaardige en dienstbare familie ; spreken goed engels en in de winkel is alles te koop. Tip wandelboekje "Walks in Parga" is gewoon te koop bij hostess Holland INternational ( wij hebben er op internet 3 weken over gedaan ) Voor de mooiste wandelingen ; toch eerst stukje rijden ; dus auto huren .

• linda, 08-08-2013

De heuvel waarop het hotel ligt is erg steil. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• C.J. Glorie, 19-06-2013

Ga niet eten aan de boulevard, te onpersoonlijk en snelheid is het motto om weer nieuwe mensen te strikken. De leukste eetgelegenheden liggen iets uit het centrum en vooral boven rechts van de burcht.

8 vragen over Appartement Enetiko Resort

• gerdien van rooden, 04-06-2014

slecht ter been

mijn vader is iets moeilijker te been. toch gaan wij zaterdag weer heerlijk naar enetiko dit keer met mijnn ouders. is het makkelijk om een taxi te bellen of staan die er genoeg? ik kan mij het niet meer herinneren van de vorige keren.

groetjes gerdien

j.Groot-Wagner, 05-07-2014

Er zijn genoeg taxi's verkrijgbaar, en anders gewoon even wachten relax, het is vakantie !

• Marretje, 18-09-2013

Hoeveel appartementen

Weet iemand uit hoeveel appartementen het complex (ongeveer) bestaat? Bij arke op de site staat 5, op zoover: meer dan 5. Wij willen volgend jaar met 2 kinderen van dan 13 en 16 jaar hier naar toe, en die vinden het niet gezellig als er geen of weinig kinderen zijn. Wij kiezen meestal voor een complex van 20 a 30 app. Dan zijn er altijd wel wat andere kinderen, maar bij 5 is die kans heel klein.

Renee, 19-09-2013

Op hun eigen website staat : 8 studio"s, 3 appartementen, 4 suites en 4 maisonettes.

Henk, 08-04-2014

Beste Marretje , Enetiko is schoon , ruim en voor kinderen zeer geschikt . Mooi zwembad en een grandioos uitzicht . Houd wel rekening met een echt stevige klim naar boven . Henk en Ilse Henderson

• monique, 23-01-2013

2 kamer app.

Kan mij iemand vertellen hoe de 2 kamer app. zijn. Is het ook te doen voor volwassenen om op de sofa bedden te slapen ? Hoe zijn de matrassen ? Is er een ruim balkon of terras?

Toine en Jose, 10-05-2013

De twee kamer appartementen zijn keurig. De matrassen op de bedden zijn prima. We hebben heerlijk ontspannen geslapen. Hoe de sofa bedden slapen weten we dus niet. Nagenoeg alle appartementen hebben een balkon met zeezicht!

Appartement Enetiko Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad