Appartement Elpida

Anders

Prima appartement

Sven & Esther
27-7-2017

Wij hebben het naar ons zin gehad in dit appartement. Het diende voornamelijk als uitvalsbasis waar wij overdag niet aanwezig waren. De ligging van het appartement is uitstekend. Tegenover het complex zit The Green Bakery waar je heerlijk kunt ontbijten. Supermarkt zit ook om de hoek en je loopt binnen een paar minuten naar de boulevard. Het interieur van het appartement voldoet aan de Griekse standaard, het is simpel maar alles is aanwezig. Er is geen receptie maar de eigenaresse woont op de bovenste verdieping en staat altijd voor je klaar. Zij is behulpzaam en is ze geïnteresseerd in haar gasten. Onze WC liep door en dit werd dezelfde avond nog gerepareerd. Het appartement beschikt niet over een zwembad maar doordat je binnen een paar minuten bij de zee bent, hebben wij dit niet gemist. Er zijn wel twee vrij toegankelijke zwembaden in de buurt.

Pluspunten:

- Aardige eigenaresse

- Goede dagelijkse schoonmaak

- Prima ligging (400 m van strand en restaurant)

- Fijn balkon waar je met twee personen kunt zitten

- Airco (tegen betaling van 5 euro per dag) werkt uitstekend

- Gelegenheid om natte was op te hangen

Minpunten:

- Erg hard bed

- Gehorig

- Kleine douche met douchegordijn en douchekop die je zelf vast moet houden

Nooit meer !

Mary
21-9-2016

De bedden waren goed, het was er schoon , de inrichting was redelijk.

In het keukentje werkte alles goed, servies en bestek aanwezig

Het appartementen complex zou gerund worden door een gemoedelijke/ vriendelijke behulpzame gastvrije griekse familie , volgens de brochures Nou, daar hebben wij weinig van gemerkt.

We kwamen daar aan, we werden meteen, zonder een woord van welkom of vriendelijkheid , via trappen helemaal naar de 4e etage gejaagd. Ik protesteerde dat wij niet zo hoog wilden zitten,(mijn man heeft een kunstknie en een hart klachten). De zoon ,die nederlands sprak, draaide zijn rug naar ons toe , maakte een afwerend gebaar en trok, zonder te antwoorden de deur van hun prive verblijf, achter zich dicht. De moeder zei dat alle kamers bezet waren, niets aan te doen.We zaten dus op zolder.... Ons uitzicht was de muur van een verwaarloosd , leegstaand gebouw. Als we ze toevallig tegen kwamen , wisten ze niet hoe vlug ze in hun prive appartement moesten verdwijnen.

We hebben ze gewoon helemaal niet meer gezien

In Elpida zien ze ons Nooit meer.....

2007

prima simpele appartementen met een prima ligging

melanie
13-5-2007

prima simpele appartementen met een prima ligging. de familie woont op de onderste etage.

2006

Zeer prettige eigenaren die er alles aan doen om het je naar je zin te maken.Prima appartement voor een prima prijs.Dit jaar gaan we voor de derde keer, rechtstreeks geboekt.

2005

zeer goed apartement, netjes en schoon

nadat wij een ongevalletje hadden gehad

werden wij door de eigenaresse en haar moeder zeer behulpzaam opgevangen.

volgend jaar gaan we zeker weer.

Een prima appartement voor een heel redelijke prijs.Bijna iedere dag wordt het appartement schoongemaakt.Er is een koffiezet apparaat, kluisje op de kamer en een fohn aanwezig.Het bestek is wat sumier.Enig minpuntje:oze koelkast maakte nogal wat lawaai en de bedden waren vrij hard.Voor de rest een prima appartement met een prima service en ligging (tegenover een fantastische bakker).

Supereenvoudig

Robert & Dianne
          20-4-2005

Supereenvoudig. Heel netjes en schoon. Van rumoer hadden we geen last (achterkant). Jammer dat je de auto niet kwijt kon. Parga is geweldig!! We zaten lekker dicht bij bakker, centrum en strand. DOEN!

2004

Goed complex, schoon en centraal gelegen

Paulette Tacx
            31-3-2004

Goed complex, schoon en centraal gelegen.Straatje wat rumoerig.

30-10-2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elpida in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elpida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.