Géén boekingskosten

Elena

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
7.2GoedScore uit 44 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

44 Reviews over Elena

• 9Andreas12-10-2022

Ons inmiddels vaste accomodatie in Parga

Mooie en vooral schone appartementen op loopafstand van het schilderachtige dorp Parga.

• 8Ruimte
  • 5N & W20-09-2022

De eerste en de laatste keer

We hadden vooraf in reviews gelezen dat de bedden hard zouden zijn. We dachten nog "hoe erg kan het zijn?" Nou, inmiddels weten we dat de bedden inderdaad keihard waren. Niet te doen. De buitenruimte is netjes, op de voortdurende muziek na tot 23:00 uur naast je balkon. De appartementen daarentegen basic en uiterst karig. De douchekop konden we niet ophangen en het heeft 3 dagen geduurd eer dit was verholpen. 3 dagen geen schoonmaak, vuilnis zelf afvoeren, geen toiletpapier en geen schone handdoeken. Chagerijnig personeel. Kortom, niet voor herhaling vatbaar helaas.

• 5Natuur
  • 6Henk Henderson08-08-2022

Niet meer helaas.

Groot zwembad, grote appartementen. Nu voor de vierde keer hier maar ik snap niet goed wat er gebeurd is. Het zwembad was echt smerig, er zwemmen kleine beestjes in rond en de tegelvoegen zijn erg zwart van het vuil. De vuilnisemmertjes op de kamer worden soms vergeten en het balkon half schoongespoten. De prijzen aan de bar zijn schandalig verhoogd. Een biertje vier euro en een wijntje vijf euro. Bij de betere restaurants betaal je tussen de 5 en 6 euro voor een halve liter wijn. Op de kamer geen waterkoker, geen koffiezetter, geen fohn. Tevens dien je voor 6 uur op te staan want om zeven uur zijn alle bedjes bij het zwembad volgehangen met handdoeken door gasten die gerust eerst naar het strand gaan en om 3 uur in de middag bij hun handdoek verschijnen. Tevens het half afgebroken douchegordijn en het bladderende verfwerk in de badkamer is niet fraai om te zien.Jammer, ik heb hier fijne herinneringen aan maar dit jaar absoluut niet.

• 7Natuur
  • 9Wouter en An28-01-2022

Fantastisch, goed gelegen, compleet complex

“Verzorgd, schoon en goed onderhouden appartement compleet. Geweldig zwembad met genoeg bedjes. Gastvrij en vriendelijke personeel. Bestaat uit vier gebouwen. Gebouw 1 en 2 zij de beste gebouwen om in te vertoeven. Lopen naar het stadje duur ongeveer 12 min. Parga is een levendig stadje waar ook veel Grieken vakantie vieren. Je kunt Parga goed gebruiken om Epirus te verkennen. Vergeet niet een trip naar Meteora te maken. Dit mag je niet overslaan. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Elena. O ja, Als je Sushi lekker vindt ga dan naar het Chinees Restaurant Shanghai. Laat je verrassend door de kwaliteit”

• 9Natuur
  • 10Henk&Ilse Henderson13-09-2020

Fantastisch gastvrij

Nu voor de derde keer bij Elena . In deze moeilijke tijd voel je toch weer de gastvrijheid . Het prachtige zwembad was smetteloos schoon . De kamers die , door corona , wat mindere dagen schoongemaakt zouden worden hebben we niets van gemerkt . Was prima in orde . Lieve mensen weer bedankt voor twee mooie weken . Henk&Ilse Henderson

• 10Andreas19-09-2019

Fantastisch en tot volgend jaar.

Appartementen Elena is een prachtig complex met mooie appartementen waarvan de meeste met een geweldig uitzicht op de bergen en in de verte Parga en de zee. Ook het zwembad bij Elena is groot en mooi schoon. Het onderhoud is buitengewoon goed. Wij zien er elk jaar vele mensen weer terug komen.

• 9Henk&Ilse18-08-2019

Uitzonderlijk goed .

Elena ligt wat verder weg van het strand . Klein kwartiertje wandelen en je bent aan het strand . Elena heeft mooie appartementen die prima schoongehouden worden . Een groot zwembad waar de eigenaar al vroeg mee bezig is om het schoon te houden . Leuke bar die ook nog zeer betaalbaar is . Het enige wat de eigenaren nog zouden moeten overwegen zijn maatregelen tegen de handdoekleggers . Verder een topvakantie gehad . Komen zeker weer terug .

• 7Colette13-08-2019

Prima appartement!

Prima appartement. Afstand naar strand /centrum 10 min lopen. Stadsstrand is erg gauw vol en de meeste bedjes zijn vooraf gereserveerd wat erg jammer is. Bij het zwembad ook alles bedjes al vroeg bezet door de beruchte handdoekjesleggers. Erg asosociaal ! Daar zou de eigenaar wat aan moeten doen. Barretje ziet er gezellig uit, maar is niet druk bezocht. Kitchenette is voldoende om een bak koffie te zetten en een broodje te maken. 2 Kamer app bestaat uit slaapkamer en het keukengedeelte met daarin een bed. Airco werkte goed. Groot balkon. Werksters zijn vriendelijk. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak.

• 10Andreas06-04-2019

Dit is voor mij de meest perfecte locatie.

Geweldig mooie appartementen met zeer vriendelijk personeel gelegen in een rustig gedeelte van Parga. Een paradijs voor de echte Griekenland liefhebber. Op prima loopafstand van het centrum van Parga. De meeste appartementen hebben een prachtig uitzicht over Parga.

• 9Robert Jonkers04-10-2018

Geweldig

Elena is een keurig klein complex met keurige appartementen en schoon zwembad. Ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Parga. Wij waren hier voor de 7e keer.Voor volgen jaar alweer gereserveerd.Hebben hier leuke vakantie vrienden ontmoet die elk jaar in de zelfde periode menig gezellige avond met ons door brengen.Ook veel grieks personeel is altijd enthousiast als ze ons weer zien.Een heerlijk vriendelijk volk.

Appartement Elena info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kruoneri, Parga, 83103