Appartement Elena

36 reviews over Appartement Elena in het Nederlands

Geweldig

Robert Jonkers
4-10-2018

Elena is een keurig klein complex met keurige appartementen en schoon zwembad. Ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Parga. Wij waren hier voor de 7e keer.Voor volgen jaar alweer gereserveerd.Hebben hier leuke vakantie vrienden ontmoet die elk jaar in de zelfde periode menig gezellige avond met ons door brengen.Ook veel grieks personeel is altijd enthousiast als ze ons weer zien.Een heerlijk vriendelijk volk.

Henk Henderson
8-8-2018

Voor de eerste keer in Elena . Wat ons opviel was het mooie zwembad wat uitstekend onderhouden werd . Ook de ruime appartementen en de goede schoonmaak waren prima in orde . Prijs/kwaliteit dus dik in orde . Helaas ook hier de vervelende handoekleggers . Rustig om half acht in de ochtend een bed claimen en om 15.00 uur aan het zwembad verschijnen . Verder een topvakantie . We komen zeker terug .

Geweldig appartement met een ideale ligging.

Andreas
26-9-2017

De ligging van Elena is perfect met op loopafstand supermarkten, diverse mooie stranden en het paradijselijke plaatsje Parga. Er is een heel mooi en goed verzorgd zwembad bij. Kamers worden goed schoongemaakt.

Een vakantie om niet meer te vergeten en we gaan er volgend jaar zeker weer terug naar toe.

Elena helaas...

Roland en Monique
29-8-2017

Na 11 jaar teruggekeerd naar Elena. Wat een tegenvaller was dat. Oorspronkelijk was hier 1 gebouw voor Nederlanders, de andere 3 voor Skandinaviers.

Tijdens ons verblijf waren er een paar Nederlanders en Engelsen, maar voornamelijk Roemenen, Bulgaren en Albanezen. Blijkbaar heeft Elena zijn doelgroep gewijzigd.

Gebouw en zwembad zien er nog steeds netjes uit, maar plaats aan het zwembad kun je vergeten. 's Morgens om 8 uur (!) ligt alles vol met handdoeken. De eerste bezoekers gaan rond 11 uur naar hun gereserveerde bedje. Belachelijk! In 20+ jaar Griekenland dit soort toestanden nog nooit meegemaakt.

Schoonmaak 6 keer per week maar beperkt zich tot het vegen van de vloer.

Onze vorige beoordeling was zeer positief, helaas nu een grote afrader!

Prima mooie ervaring

Nolly Kuijpers
8-7-2017

Het stadje is gewe zo ook de omgeving. De accomodatie is prima, schoon en goed verzorgd. Alleen de eigenaren zijn apart. Stilletjes en eigenlijk groeten ze nooit.geen last verder van gehad hoor. Verder mooie vakantie

Heerlijke tijd gehad!

Emmy
15-5-2017

We hebben een heerlijke tijd in dit appartement gehad. Dichtbij het strand en op loopafstand van het dorpje, waar het gezellig druk is. Maar ook prima om je rust te zoeken. Eigenaar en schoonmaakster zijn vriendelijk. In de brochure stond dat er alleen wifi in de openbare ruimtes is, maar wij hadden prima verbinding op de kamer. Het appartement is schoon, douche is klein, maar werkt prima. Enige nadeel zijn de bedden, wat zijn die hard! Wij hebben een oplegger gevraagd en kregen een soort 'babymatrasje', wat prima werkte. Een luchtbed of sportmatje van thuis meenemen voor op het matras is aan te raden. Maar al met al zou ik iedereen dit adres aanraden.

Zeer goe

Jan lagewaard
6-9-2016

In alle opzichten in prijs comfort en een mooie vakantie

Boven verwachting

Theo en Marjan
5-9-2016

Prima appartement, zeer schoon zwembad, gezellige restaurantjes, leuke winkeltjes, prachtige omgeving, vriendelijke mensen, huur scooter geen probleem, heerlijk zeezwemwater, geweldige excursies.

Min-puntje: Vakantie duurde te kort

een plek om terug te komen

carolien
3-6-2016

Erg schoon en ruim 2 kamer appartement. Goede, beetje harde bedden. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kitchenette beperkt, maar echt koken doe je er ook niet. Enige minpuntje is dat er geen kussens op de ligbedden langs het zwembad zijn. Wij hebben een opblaasbedje gekocht om er op te leggen. Meer dan voldoende kleine supermarktjes in de buurt met een goed bruikbare sortering. 5-10 lopen naar boulevard en strand. Zeer goede keus in dit prijssegment.

Dubbele gevoelens

Anoniem
15-9-2015

Het appartementencomplex en de kamer zijn erg mooi en ruim.

De bedden zijn goed en de kamers worden netjes op tijd schoongemaakt. De schoonmaaksters zijn ook zeer vriendelijk!

Helaas mist de manager van het complex een aantal sociale vaardigheden. Hij is erg eigenzinnig en heeft niet de behoefte of kunnen om sfeer te maken. Wat ontzettend jammer is want de bar ziet er wel heel uitnodigend uit! Door het gebrek aan sfeer zijn we er maar 1 keer gaan zitten.

De eigenaresse is ook niet alles, ze zit het liefste de hele dag op haar telefoon en schenkt haar kind weinig aandacht waardoor dat kind vanaf 9:00 uur s'ochtends de hele tijd door Mama blijft roepen.

De oudere man spreekt geen engels maar doet wel super netjes zijn werk.

Kortom echt een mooi appartementen complex maar wel met een gebrek aan ambiance.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elena in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.