Appartement Byzantio

Appartement Byzantio
8,8

2 tips over Appartement Byzantio

Gab Mulder, 18-7-2014
Huur een auto, want de omgeving is prachtig. Het achterland met zeker de Vikoskloof en de Zagoria dorpjes zijn een bezoek zeker waard. Mooie stranden en kleine baaitjes zijn te vinden tussen Parga en Igoumenitsa en nIet te vergeten de Meteora kloosters. Meer dan 2 uur rijden maar wel erg bijzonder. Je kunt ook een excursie boeken maar wij bepalen liever zelf onze dagindeling.
marijkedeweger, 18-6-2012
Parga is heel gezellig met div lekker restaurants waaronder Andreas. Met het treintje naar Anthousa of het kasteel van Ali Pasha. Huur een auto en verken het mooie landschap. De Acheronrivier bij Gliki en Arta met de Amvrakikosgolf. De vele wetlands, de Zagoriadorpen en natuurlijk de Meteorakloosters. Wij hebben in 2 weken heel veel gezien