Appartement Byzantio

27 reviews over Appartement Byzantio in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad

Sonja Smit,
1-12-2018

App. Byzanthio, Valtos Beache erg mooie appartement en rustig gelegen met mooie tuin, zwembad en restaurant var vlak bij het mooie strand . Eigenaar Sakis, vrouw Maria en k2 zonen werken kei hard en zijn super vriendelijk en maken je vakantie tot een geweldig verblijft met alles er op en aan . Wij zijn hier nu al 2x geweest en gaan zeker nog terug😀💕

Gereisd met partner in augustus 2018

Kan niet wachten om weer te gaan!

Melinda,
      16-12-2017

We werden goed ontvangen bij aankomst, kregen gelijk een drankje aangeboden en we werden gelijk op de hoogte gebracht van alle leuke activiteiten die je kon doen.

Het appartement was schoon en praktisch ingericht.

Het was erg dichtbij het strand maar het zwembad bij het appartement was ook super fijn.

Het personeel was super aardig!! Extra complimenten voor de barman Spiros! Hij was erg gastvriendelijk en liet ons zelfs onze eigen cocktails maken!

Ook heeft de famillie een restaurant in Parga, Sakis. Je moet er wel voor de berg op klimmen maar het eten was het echt zo waard! Wij zijn er meerdere keren heen geweesd.

Deze vakantie was geweldig en we komen sowieso nog een keertje terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi appartementen en super lieve mensen

Sonja & Ramses,
      7-9-2017

Wij hebben een super mooie vakantie gehad op Parga, appartement Byzantio is een ontzettend fijn app complex met een heerlijke rustige ligging kamer zien er fantastische uit en worden iedere dag schoon gemaakt en krijgt iedere dag schone handdoeken. De familie is super lief ook Spiros die iedere avond achter de bar staat is erg aardig, het restaurant Sakis wat ook van de eigenaar is is ook een super goed en gezellig restaurant zeker een aanrader. het strand is op 5 min lopen en is ligt in een prachtige baai.Wij zijn nog lang niet uit gekeken en komen dan ook zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk complex.

Kim,
      25-6-2017

Byzantio is een prima appartementen complex. Wij hadden een studio en die was schoon en netjes. Bedden voor Griekse begrippen oké. Enigste minpunt was dat het vochtig was en daardoor badlakens en kleding slecht droogden en kleding in de kast wat muffig werd. Denk dat dit met airco wel te verhelpen is, maar appartement was koel dus hadden geen airco nodig. Wordt verder gerund door vriendelijke familie en achter de bar elke avond gezellig bij Spiros. Strand is op paar minuten lopen en Parga met taxibootje goed te doen. Die gaan trouwens niet op gezette tijden, maar vertrekken gewoon als ze vol zijn. Auto huren een must om omgeving te zien en die kan je gratis parkeren bij Byzantio.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke rustige mooie plek!

Nico en Brigit Wichmann,
      7-6-2017

Fijn appartement, rustige omgeving met mooie tuin. Familie Tsovilis, die je vriendelijk behulpzaam zijn waar ze kunnen. Spiros, krijgt ook een dikke pluim. Je komt hier echt tot rust. Het appartement wordt prima schoongemaakt. Je kunt bij het restaurant een lekker drankje doen en lekker eten. Wil je drukte dan is het mooie Valtos strand erg dichtbij. Parga is 20 minuten lopen via een steil pad en traptreden. Je kunt ook de watertaxi nemen, 2 euro p.p. Mooie natuur om je heen het Epirus gebied waar je prachtig kunt wandelen. Wij hadden ook een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Aanraders: Meteora kloosters, Vikoskloof, Zagoria dorpjes, monument Zalongo, rivier de Styxx, boottocht in Ammoudia, Amvrakikos baai. Wij hebben genoten en de rust bij Byzantio heeft daar zeker aan meegewerkt. Bedankt familie Tsovilis en Spiros en de dames van de schoonmaak etc.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustig

Vandam,
      31-5-2017

Hou rekening met busreis van zeker 5 kwartier en als het tegenzit vliegtuig met tussenstop op kefalonie.

Schoonmaak super. Elke dag schoonmaken en schone handdoeken. Personeel erg vriendelijk. Willen je zelfs met auto naar hun eigen restaurant rijden.

Kamers zijn goed. Bedden in studio goed in maisonette voel je de spiralen.

Restaurant vond ik tegenvallen. Leuk voor hapje tussendoor maar geen echte maaltijden

Gereisd met partner in mei 2017

De Tsovilis familie heeft een heel mooi complex in een mooie rustige omgeving op loopafstand van het Valtos strand.

Er zijn verschillende soorten app. Wij verbleven in een maisonnette, 2 slaapkamers, balkon, badkamer prima, airco goed. keuken niet groot genoeg om echt te koken. In de omgeving en bij de poolbar genoeg te eten voor een redelijke prijs.

Je moet echt naar Byzantio gaan voor de warme atmosfeer die de familie en het personeel creëren. Daarnaast is de rustige groene ligging prachtig.

Voor wat meer drukte kan je naar Parga; lopen (over pittige heuvel), met de watertaxi of gewone taxi.

Handdoeken en schoonmaak elke dag, koffieapparaat en waterkoker aanwezig.

Lekker zwembad, voldoende bedjes en parasols.

Leuke uitstapjes te maken, dichtbij (waterval/molen) en verderop Gliki (Acheron) Meteora etc.

Heb je vragen of wensen dan staat de familie voor je klaar.

Zo hadden ze voor ons bijvoorbeeld de taxi voor de transfer van en naar de luchthaven geregeld.

Zij zijn ook duidelijk steeds bezig met het onderhoud en verbeteringen van het complex. Zij zijn enorm betrokken bij alles!

Wij vonden het er heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische vakantie gehad in Byzantio. Wat 'n geweldige, rustige ligging. Via een smal paadje is Valtos beach in 'n paar minuten te bereiken. Wij hadden een super, pas gerenoveerde kamer, iedere dag schone handdoeken, alles was brandschoon! De familie stond steeds voor je klaar, niets was hun teveel, gewoonweg grandioos. Het zwembad, met voldoende ligbedden was prima. Om naar Parga te wandelen moest je goed ter been been, een steil pad naar boven en via vele trapjes afdalen naar de boulevard, maar zeer de moeite waard. Het uitzicht vanaf het kasteel is geweldig! Ook mooie wandelmogelijkheden en excursies naar Meteora en Zagoria zijn zeker aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2016

Fijn verblijf

Will
      12-10-2015

Fijn appartementencomplex even buiten Parga in mooie omgeving met een grappig pad naar het strand. Kamers zijn ruim, schoon en netjes ingericht. Uitstekende bedden. Kleine badkamer, maar alles werkt goed. Elke dag wordt bed opgemaakt en schone handdoeken. Mooi zwembad met apart kinderbadje aanwezig. In de omgeving kun je heerlijk wandelen. Eigenaren hebben ook nog een restaurant in Parga zelf, waar je uitstekend kunt eten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Niets dan lof

Gab Mulder
      18-7-2014

Prima app. in een rustige omgeving gelegen in een mooie ruim opgezette tuin met zwembad en poolbar. App. werd iedere dag schoongemaakt en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Ook de tuin en het zwembad worden zeer goed onderhouden en het geheel maakt een zeer verzorgde indruk. App. ligt een paar minuten lopen van het prachtige Valtos Beach. Naar Parga, een erg gezellig plaats met veel leuke restaurants, is het wat verder lopen en klimmen maar vanaf het strand ter hoogte van Restaurant Tango vertrekt om het half uur ( € 2 p.p. enkele reis) een bootje naar Parga.

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Byzantio in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Byzantio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.