Tijdelijk €25 aanbetaling

Aristidis Garden

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aristidis Garden voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 31 reviews

9.6FenomenaalScore uit 31 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Aristidis Garden

• 10Mascha31-07-2020

Heerlijke, comfortabele plek.

Rustig gelegen appartementen in een mooie verzorgde tuin met heerlijk zwembad. Veel bedjes beschikbaar. En een barretje open in de middag. Wij verbleven in het (denk ik) nieuwere gebouw. Alles goed! Ruim balkon, ruime badkamer met stort- en handdouche, fijne bedden, goed uitgerust keukentje. Erg schoon. 10 tot 15 min lopen naar centrum Parga. Wij zijn hier 2 nachten langer gebleven, erg relaxed en comfortabel.

• 8N.09-08-2017

Helemaal prima

Mooie, ruime appartementen in een prachtige omgeving. Kamers werden bijna elke dag schoongemaakt. Soms kwam er wel wat stank de kamer binnen (van bouwproject??). De eigenaren vriendelijk maar bijna onmogelijk hiermee te communiceren omdat ze geen Engels spreken. Zwembad groot genoeg en hier is midden in het hoogseizoen zelfs altijd plaats. Wel veel last van wespen in de tuin. Naar Parga is het ongeveer een kwartiertje te lopen, is prima te doen!

• 7Johan20-09-2016

Mooi appartement in mooie omgeving maar......

Wij verbleven in augustus 2016 in een mooi gerenoveerd 2-kamer appartement voor 2 weken. Appartement is helemaal compleet met mooi balkon inclusief bergzicht én zeezicht. In de ruim opgezette tuin ligt een zwembad. Ondanks deze plussen hebben wij toch echt de Griekse gastvrijheid gemist ! Gedurende de 2 weken hebben de eigenaren ons nooit gesproken. Dit is ons nog nooit overkomen. Als je aan de poolbar drinken bestelt is men overigens plots wel erg aardig. Alles draait om de euro's, dat is duidelijk. Jammer. Wellicht komt het ook door de diversiteit aan nationaliteiten (Engels/Roemeens/Bulgaars/Nederlands, o.a. de gestoorde Hagenees op nr. 41) waardoor er niet echt een knusse Griekse sfeer ontstond. Echt rustig is het er overigens ook niet omdat auto's in de tuin worden geparkeerd. Daarnaast heeft een auto verhuurbedrijf daar een parkeerplaats voor de auto's waar ook auto's worden gewassen en uitgezogen. Het is een stukje lopen van en naar het stadje. Ongeveer 15/20 minuten lopen. Na 2 weken waren we dat wel redelijk beu. Ondanks het mooie appartement en de lieve huiskat met de kleine kittens zullen wij hier niet meer terugkeren.

• 8Ria Beckers23-08-2014

Mooi appartement met alles er op en er aan.

We hadden een gerenoveerd twee- kamer appartement. Een ruime slaapkamer met een goed bed, kast en make up tafeltje. In de tweede ruimte een goede keuken met koffiezetapparaat, twee pitjes, koelkast en voldoende potten, pannen en bestek en dergelijke. Voor Griekse begrippen zeer volledig.. Zo'n mooi appartement hebben we in Griekenland nog niet gehad. Het complex bestaat uit drie gebouwen en een grote tuin met zwembad. Fijn zwembad en een poolbar waar je een drankje en snack kon bestellen. Het enige minpuntje was de zakelijke houding van de beheerders. Geen warme Griekse onthaal. Het was een beetje onpersoonlijk. Het is een kwartiertje lopen naar het strand en de haven (berg af). Terug naar het appartement is het een pittige wandeling omdat het flink berg op gaat. Parga is erg mooi en heerlijk rustig. Een ideale vakantiebestemming voor zon, zee en rust. In de ongeving zijn veel mooie excursies te maken. Al met al een erg fijne vakantie gehad in Parga.

• 9P. de Putter26-08-2012

Mooi en rustig

In juli met 10 personen in Aristides Garden geweest. Wij hadden 2x een 2 kamer app. in gebouw 1 en een 1 kamer app. in gebouw 2. De kamers in gebouw 2 zijn ruimer en mooier dan in gebouw 1. We hebben een prachtige vakantie gehad en vooral de kinderen genoten van het zwembad. Bij de poolbar kun je lekkere frape en tosti's kopen. De eigenaren en personeel waren vriendelijk en er werd elke dag schoongemaakt ( op z'n grieks ). Tussen gebouw 2 en het zwembad is er een groot grasveld waar de kinderen kunnen spelen. Het is ± 10 min. lopen naar enkele goede resaurants en ± 15 min. naar het centrum over een rustige, deels hellende en goed verlichte weg.

• 8Iris06-06-2011

Wat een heerlijke plek!

Wij zijn 11 dagen in Aristidis Garden geweest en hebben echt genóten! We zaten in Aristidis Garden 2, het gebouw dat voorheen roze was, is nu bruin-rood. De buitenkant is dus onder handen genomen wat niet geldt voor de binnenkant. Ik heb mij er echter geenzins aan gestoord. Ik lees mensen die klagen over de minimalistische inrichting, dat klopt.'t is echt grieks, leuk toch? Het gaf mij een soort 'camping-gevoel', en als er iets ontbrak dat we nodig hadden, dan stond de eigenaresse direct voor je klaar, zo schattig! Wij hadden app 2a, gelegen op de begane grond: IDEAAL! Mijn dochter van 5 kon in en uit lopen, onze zoon van 10 mnd heeft heerlijk op een kleed in het gras gespeeld. Het is er rustig, fijn zwembad. 2 puntjes die ik minder vond: de bedden zijn echt té hard en het complex had wel iets dichter bij het centrum mogen liggen. Maar desondanks is het goed te lopen hoor! Alleen onze dochter had er soms genoeg van. Handdoeken genoeg en ook werd er vaak schoon gemaakt! Wij gaan terug!

• 10roel en sam02-06-2011

helemaal goed

wij zijn net terug van aristides garden en hebben heel goede ervaring opgedaan. prachtige ligging en uitzicht ongelofelijk.eigenaren super aardig en de appartementen zijn wat ons betreft prima!kei mooie tuin,zwembad prima en vooral de directe omgeving paradijslijk mooi,en vooral zo heerlijk rustig.Parga is ook zo mooi,we gaan zeker terug naar dit hotel.

• 5ed willems28-08-2010

Dramatisch appartement, slecht onderhouden

Afgelopen zomer enkele dagen hier verbleven tijdens onze rondreis. Behoorde tot de slechtste van onze in totaal 12 accomodaties. Ver van het centrum. Appartement was niet schoon. Stopcontacten zaten los, dus niet veilig met (kleine) kinderen. Koelkast lekte (door haperingen in de stroomvoorziening), daardoor enkele malen moeten dweilen. Inrichting zeer karig. Onmogelijk om hier met vier personen zelf je eten klaar te maken en (van een bord) te eten. Er zijn - zo hebben we gezien - veel leukere plekken in Parga. Zwembad was prima

• 8els en steve22-08-2010

prima vakantie

3 weken in aristides 1 geweest in het twee kamer app. op de 1ste verdieping met twee kids 10+13. Hoewel wat verouderd, okee voor ons. Tuin en zwembad prima, beheer en schoonmaak prettig, 3x per week , schoon textiel en lege prullenbakken bijna elke dag behalve zondag. In de tweede week ging de zwembadverkoop open, 's morgens vers brood en daarna sandwiches tostie's ijs en drinken. de vergunning was laat! Als je aangaf een probleem te hebben werd dit zo snel mogelijk verholpen. De eigenaresse spreekt erg beperkt engels, maar belt dan haar dochter of zet de kleinkinderen in voor hulp. Parga en omgeving is erg mooi maar zonder auto mis je veel. Het strand op loopafstand heeft ook veel vis en je kan er prima snorkelen, de watertaxi is prima, maar de stranden daar zijn ook druk. Langs de kustweg richting Prevesa zijn veel strandjes bij een taverna, en koop je een sandwich of drankje of eet verse vis met gratis bedjes. Richting Sivota zijn prachtige baaien, even zoeken dus.

• 7Tika23-07-2010

Te ver van het centrum

Wij hadden een benedenappartement met terras. De keukeninventaris is minimaal. Ik kon eerst alles afwassen omdat het niet schoon was. De lippenstift van de vorige gasten zat nog aan de glazen en er zat (afwas)water in de pannen! De handdoeken worden maar 2x per week verschoond. Ook al gooi je je handddoek op de grond, ze worden niet verschoond. 2x per week worden ook niet de prullenbakken geleegd (ook niet van het wc-papier)! De krukkentrekker was zo'n goedkoop ding dat deze in de kurk afbrak. Het uitzicht aan zwembadzijde is mooi. Het zwembad is klein, maar verder prima. Totdat er opeens veel en oudere kinderen bommetjes in het zwembad gaan maken zodat je je boek en i-pod moet beschermen tegen de spetters. De afstand naar het centrum vonden wij te ver. Bij touroperator staat vermeld dat de afstand 1.3 km. is; bij Zoover staat 2,1 km! Als het erg heet is, ben je helemaal doorweekt van het zweet als je boven bij je app. aankomt (hellende weg).

Appartement Aristidis Garden info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Parga, 48060