Appartement Aristidis Garden

31 reviews over Appartement Aristidis Garden in het Nederlands

Helemaal prima

N.
9-8-2017

Mooie, ruime appartementen in een prachtige omgeving. Kamers werden bijna elke dag schoongemaakt. Soms kwam er wel wat stank de kamer binnen (van bouwproject??). De eigenaren vriendelijk maar bijna onmogelijk hiermee te communiceren omdat ze geen Engels spreken. Zwembad groot genoeg en hier is midden in het hoogseizoen zelfs altijd plaats. Wel veel last van wespen in de tuin.

Naar Parga is het ongeveer een kwartiertje te lopen, is prima te doen!

Wij verbleven in augustus 2016 in een mooi gerenoveerd 2-kamer appartement voor 2 weken. Appartement is helemaal compleet met mooi balkon inclusief bergzicht én zeezicht. In de ruim opgezette tuin ligt een zwembad. Ondanks deze plussen hebben wij toch echt de Griekse gastvrijheid gemist ! Gedurende de 2 weken hebben de eigenaren ons nooit gesproken. Dit is ons nog nooit overkomen. Als je aan de poolbar drinken bestelt is men overigens plots wel erg aardig. Alles draait om de euro's, dat is duidelijk. Jammer. Wellicht komt het ook door de diversiteit aan nationaliteiten (Engels/Roemeens/Bulgaars/Nederlands, o.a. de gestoorde Hagenees op nr. 41) waardoor er niet echt een knusse Griekse sfeer ontstond. Echt rustig is het er overigens ook niet omdat auto's in de tuin worden geparkeerd. Daarnaast heeft een auto verhuurbedrijf daar een parkeerplaats voor de auto's waar ook auto's worden gewassen en uitgezogen. Het is een stukje lopen van en naar het stadje. Ongeveer 15/20 minuten lopen. Na 2 weken waren we dat wel redelijk beu.

Ondanks het mooie appartement en de lieve huiskat met de kleine kittens zullen wij hier niet meer terugkeren.

Mooi appartement met alles er op en er aan.

Ria Beckers
23-8-2014

We hadden een gerenoveerd twee- kamer appartement. Een ruime slaapkamer met een goed bed, kast en make up tafeltje. In de tweede ruimte een goede keuken met koffiezetapparaat, twee pitjes, koelkast en voldoende potten, pannen en bestek en dergelijke. Voor Griekse begrippen zeer volledig.. Zo'n mooi appartement hebben we in Griekenland nog niet gehad. Het complex bestaat uit drie gebouwen en een grote tuin met zwembad. Fijn zwembad en een poolbar waar je een drankje en snack kon bestellen. Het enige minpuntje was de zakelijke houding van de beheerders. Geen warme Griekse onthaal. Het was een beetje onpersoonlijk. Het is een kwartiertje lopen naar het strand en de haven (berg af). Terug naar het appartement is het een pittige wandeling omdat het flink berg op gaat.

Parga is erg mooi en heerlijk rustig. Een ideale vakantiebestemming voor zon, zee en rust. In de ongeving zijn veel mooie excursies te maken.

Al met al een erg fijne vakantie gehad in Parga.

Mooi en rustig

P. de Putter
26-8-2012

In juli met 10 personen in Aristides Garden geweest. Wij hadden 2x een 2 kamer app. in gebouw 1 en een 1 kamer app. in gebouw 2. De kamers in gebouw 2 zijn ruimer en mooier dan in gebouw 1. We hebben een prachtige vakantie gehad en vooral de kinderen genoten van het zwembad. Bij de poolbar kun je lekkere frape en tosti's kopen. De eigenaren en personeel waren vriendelijk en er werd elke dag schoongemaakt ( op z'n grieks ). Tussen gebouw 2 en het zwembad is er een groot grasveld waar de kinderen kunnen spelen. Het is ± 10 min. lopen naar enkele goede resaurants en ± 15 min. naar het centrum over een rustige, deels hellende en goed verlichte weg.

Wat een heerlijke plek!

Iris
6-6-2011

Wij zijn 11 dagen in Aristidis Garden geweest en hebben echt genóten! We zaten in Aristidis Garden 2, het gebouw dat voorheen roze was, is nu bruin-rood. De buitenkant is dus onder handen genomen wat niet geldt voor de binnenkant. Ik heb mij er echter geenzins aan gestoord. Ik lees mensen die klagen over de minimalistische inrichting, dat klopt.'t is echt grieks, leuk toch? Het gaf mij een soort 'camping-gevoel', en als er iets ontbrak dat we nodig hadden, dan stond de eigenaresse direct voor je klaar, zo schattig! Wij hadden app 2a, gelegen op de begane grond: IDEAAL! Mijn dochter van 5 kon in en uit lopen, onze zoon van 10 mnd heeft heerlijk op een kleed in het gras gespeeld. Het is er rustig, fijn zwembad. 2 puntjes die ik minder vond: de bedden zijn echt té hard en het complex had wel iets dichter bij het centrum mogen liggen. Maar desondanks is het goed te lopen hoor! Alleen onze dochter had er soms genoeg van. Handdoeken genoeg en ook werd er vaak schoon gemaakt! Wij gaan terug!

helemaal goed

roel en sam
2-6-2011

wij zijn net terug van aristides garden en hebben heel goede ervaring opgedaan.

prachtige ligging en uitzicht ongelofelijk.eigenaren super aardig en de appartementen zijn wat ons betreft prima!kei mooie tuin,zwembad prima en vooral de directe omgeving paradijslijk mooi,en vooral zo heerlijk rustig.Parga is ook zo mooi,we gaan zeker terug naar dit hotel.

Dramatisch appartement, slecht onderhouden

ed willems
28-8-2010

Afgelopen zomer enkele dagen hier verbleven tijdens onze rondreis. Behoorde tot de slechtste van onze in totaal 12 accomodaties. Ver van het centrum.

Appartement was niet schoon. Stopcontacten zaten los, dus niet veilig met (kleine) kinderen. Koelkast lekte (door haperingen in de stroomvoorziening), daardoor enkele malen moeten dweilen.

Inrichting zeer karig. Onmogelijk om hier met vier personen zelf je eten klaar te maken en (van een bord) te eten. Er zijn - zo hebben we gezien - veel leukere plekken in Parga.

Zwembad was prima

prima vakantie

els en steve
22-8-2010

3 weken in aristides 1 geweest in het twee kamer app. op de 1ste verdieping met twee kids 10+13. Hoewel wat verouderd, okee voor ons. Tuin en zwembad prima, beheer en schoonmaak prettig, 3x per week , schoon textiel en lege prullenbakken bijna elke dag behalve zondag. In de tweede week ging de zwembadverkoop open, 's morgens vers brood en daarna sandwiches tostie's ijs en drinken. de vergunning was laat! Als je aangaf een probleem te hebben werd dit zo snel mogelijk verholpen. De eigenaresse spreekt erg beperkt engels, maar belt dan haar dochter of zet de kleinkinderen in voor hulp.

Parga en omgeving is erg mooi maar zonder auto mis je veel. Het strand op loopafstand heeft ook veel vis en je kan er prima snorkelen, de watertaxi is prima, maar de stranden daar zijn ook druk. Langs de kustweg richting Prevesa zijn veel strandjes bij een taverna, en koop je een sandwich of drankje of eet verse vis met gratis bedjes. Richting Sivota zijn prachtige baaien, even zoeken dus.

Te ver van het centrum

Tika
23-7-2010

Wij hadden een benedenappartement met terras. De keukeninventaris is minimaal. Ik kon eerst alles afwassen omdat het niet schoon was. De lippenstift van de vorige gasten zat nog aan de glazen en er zat (afwas)water in de pannen! De handdoeken worden maar 2x per week verschoond. Ook al gooi je je handddoek op de grond, ze worden niet verschoond. 2x per week worden ook niet de prullenbakken geleegd (ook niet van het wc-papier)! De krukkentrekker was zo'n goedkoop ding dat deze in de kurk afbrak. Het uitzicht aan zwembadzijde is mooi. Het zwembad is klein, maar verder prima. Totdat er opeens veel en oudere kinderen bommetjes in het zwembad gaan maken zodat je je boek en i-pod moet beschermen tegen de spetters. De afstand naar het centrum vonden wij te ver. Bij touroperator staat vermeld dat de afstand 1.3 km. is; bij Zoover staat 2,1 km! Als het erg heet is, ben je helemaal doorweekt van het zweet als je boven bij je app. aankomt (hellende weg).

De mooie tuin en het zwembad zijn de absolute pluspunten aan deze accommodatie. De eigenaren doen er dan ook alles aan om de tuin er mooi uit te laten zien en er gaan heel wat liters water doorheen om het gras in goede conditie te houden. De appartementen zijn erg eenvoudig maar wel schoon. Keukeninventaris is bijzonder beperkt. Met 1 electrisch kookplaatje wordt het eventueel thuis bereiden van een maaltijd bijzonder lastig. Gelukkig zijn er heel veel lekkere restaurants in Parga waar je lekker en goed betaalbaar kunt eten. De weg naar het centrum is doordat deze praktisch autovrij is goed met kleine kinderen te lopen. De afstand vonden wij echter wel tegenvallen. Zeker de terugweg (heuvel op) is best zwaar in de warmte. Ook vonden wij het jammer dat er niets bij de accommodatie te verkrijgen was (in de vorm van een ijsje of iets dergelijks). Wel prima naar ons zin gehad).

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aristidis Garden in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aristidis Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aristidis Garden scoort een 7.86 uit 10 op basis van 31 reviews.