Géén boekingskosten

Apostolis

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Apostolis voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 9 reviews

Meer appartement info

9 Reviews over Apostolis

• 8Frits en Truus ehren24-10-2010

prima locatie lekker rustig

we zijn hier 22 dagen geweest was super,lekker rustig wij vonden,het gunstig gelegen,ja wel een klim, maar daar wen je aan

• 9Croux13-09-2009

Fantastisch !!

In eerste instantie lijkt de klim naar het appartement een hele opgave, maar als je dit eenmaal hebt overwonnen zul je concluderen dat dit een fantastische locatie is, vriendelijke mensen, uitstekende verzorging. Parga zelf is leuk, Apostolis Serene wat ons betreft geweldig. Rustige omgeving, schoon, tussen de olijfbomen, zwembad voldoende groot voor de kinderen en ons zelf. Wat wil je nog meer.

• 9Kopi01-09-2008

Heerlijke plek

Wij waren er 15 dagen in augustus. Terecht dat mensen zo laaiend enthousiast zijn over deze locatie. Aardige mensen, heerlijk zwembad waar we meermaals alleen lagen (!) en het appartement is zeer schoon en ruim. Wij zijn nu voor de 3e keer achtereen in Parge en voor het eerst bij Apostolis ... volgend jaar weer hier. Die steile weg omhoog went snel hoor ... en een taxi naar boven vanaf midden Parga kost je 4 euro .. dus waar hebben we het over! Parga is fantastisch, elk jaar weer .. nu ook nog een heerlijk adres gevonden bij Apostolis!

• 8peter21-07-2008

prima voor rustzoekers

kleinschalig complex, ligging enigszins buiten parga, tegen helling tussen olijfbomen. veel privacy. zwembad bijna privé. het was fijn om een huurauto te hebben, echter niet noodzakelijk. verhuurders spreken hoofdzakelijk grieks. kamers verschillen van formaat. omgeving biedt veel afwisseling, daar is de auto inderdaad erg handig. ga in ieder geval met de marco polo naar paxos/anti paxos, echt een leuk dagje uit en wie weet zie je net als ons dolfijnen

• 7Annette Brouwer16-09-2007

Wij verbleven hier in juli; prima accommodatie, wel heel rustig en inderdaad geen eigenaar Panos of buitenbar te bekennen! Hierdoor hadden we een prive-zwembad. Alleen de enorme steile toegangsweg op (met 46 graden) is een enorme klim. Verder is het binnenstadje van Parga heel Grieks met allerlei leuke steegjes echt een aanrader. Het uitzicht vanaf het de ruine-burcht is verbluffend!

• 7Monique31-08-2007

Het appartement(3-kamer)was erg ruim met een groot balkon.Het zwembad was niet zo groot,maar de kinderen(5,12 en 14 jaar)hebben zich er prima vermaakt.Parga zelf was ong.20minuten lopen. Helaas hebben wij de veelgeprezen Panos niet ontmoet,daarvoor in de plaats was zijn moeder. Ook de poolbar was gesloten,iets wat natuurlijk niet hoort in het hoogseizoen!! Al met al hebben we in Apostolis een leuke vakantie gehad en Parga is zeker de moeite waard om een keer(of vaker!!)naar toe te gaan.

• 9Fam Hoogendoorn03-09-2006

Fam Hoogendoorn Een heel ruim en schoon appartement, de ligging is rustig maar je bent toch snel in Parga om leuk te winkelen of uit eten te gaan. Panos de eigenaar is heel vriendelijk en doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Het is ca 600m voor je bij het eerste restaurant bent. Restaurant Yannis (bij de camping) is een aanrader, voor ca 8 Euro per persoon kun je daar heerlijk eten. In de warme tijden is de aanwezige airco aan te raden. Om de stijle heuvel te beklimmen moet je wel goed ter been zijn. Het zwembad is (12 x 5) is voldoende. Er zijn daar doorgaans weinig Nederlanders, meer Slowaken, Hongaren.

• 10r.holman22-05-2005

een heel mooi app. zeer groot 17 meter balkon app. is schoon, parga is echt een mooie plaats .ps panos ( de baas ) IS EEN VRIEND VOOR HET LEVEN

• 8Jan, Nel en Michael12-07-2004

Zelden in Griekenland een ruimer en/of schoner appartement aangetroffen. Ook de eigenaar Panos is alles van je van een gastvrije Griek mag verwachten. Super service en héél gezellig. Parga zelf is ook geweldig. Een bezoek aan Meteora een aanrader ! Al met al een vakantie om nog lang van na te genieten.

• 9Nel en Bert27-01-2004

Uitstekende accomodatie. Panos is een zeer goede gastheer. De berg op is een klim maar daar heb je dan ook wel wat voor. Appartementen worden zeer goed schoon gehouden, zo ook het zwembad. Groeten aan Panos.

Appartement Apostolis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Agion Anargiron