Appartement Angelica

8,1

11 reviews over Appartement Angelica in het Nederlands

Paul
21-9-2016

Angelica is een mooi en schoon appartement voor een schappelijke prijs

kamers zijn keurig schoon en mooi

Zulke goede boxspring bedden heb ik nog nooit gezien in griekenland heerlijk geslapen

En de eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en kunnen daarnaast ook nog goed koken.

Vooral de Griekese Sohpia en de Nederlandse Anna is een schat

Als je hier heen gaat vergeet vooral niet een zakje Klene drop voor Anna mee te nemen ze is er gek op munt of zoethout

Dit appartementen complex zou ik zo aan iedereen kunnen aanbevelen.

er is een kleine maar je moet 30 meter de steile heuvel op, maar is te doen hoor.

Kortom geweldig leuke vakantie gehad in een heel leuk plaatsje aan zee Agios Gordias om nooit meer te vergeten 👍👍👍

Prima kleinschalige locatie

Ron Spoor
14-9-2011

Prima appartement, kleinschalig 14 appartementen, wordt uitstekend onderhouden door een bevlogen caretaker en schoonmaakster. Ligging ten opzichte van dorp en strand is wat steil dus mensen met een loop probleem moeten hier wel wat rekening mee houden. Dorp zelf is beregezellig met goede restaurants en barretjes

een ruim appartement aan eendrukke weg

PS de boorder
27-6-2011

Het schoonmaken was geweldig goed , het appartement ruim , allen de rukke weg is een minp[unt.Prima restaurant DOKOS aan de overkant van de straat , twee prima bakkers op loopafstand.Parga is wel erg druk , maar deomgeving vergoedt veel.

We hebben een aantal aanbieders voor Angelica voor je op een rij gezet:

Een mooi ruim appartement op 5 tot 10 minuten lopen van het de boulevard.

Gastvrije eigenaren, die alles in eigen beheer hebben. Enigste min puntje kan zijn dat het aan de doorgaande weg ligt en je dus veel verkeer hoort langs komen.

Ze zijn ook geinteresseerd in wat je doet en geven je nuttige tips voor bezoeken in de omgeving.

Verder staat er aan de overkant van de straat een scooterverhuur, twee minimarkets een een restaurant, maar in het centrum heb je keuze genoeg aan uitgaangsgelegenheden.

2005

In 2003 hebben wij hier twee weken doorgebracht! Eén-kamer app. op de bovenste verdieping was ruim en verzorgd. De kamer werd dagelijks schoongemaakt en het personeel was vriendelijk. Wij kunnen het niet nalaten te melden dat het een fantastische week was!! Dagelijks met een boot-taxi naar het Valtos strand waar je een helderblauwe zee treft en een parelwit strand. In de avonduren kun je oneindig flaneren over de gezellige boulevard. Echt een genot!!

2004

Leuke nette accommodatie

Wendy
    11-10-2004

Leuke nette accommodatie. Het is heel eenvoudig maar schoon! Er wordt 6 x per week schoongemaakt! Als je beneden zit heb je niet veel privacy omdat je het terras deelt maar dat heeft ook wel weer z'n charme! Parga is een hele leuke gezellige plaats. Ca. 5-10 min lopen naar strand / centrum. Restaurant Bacchos is zeker een aanrader!

Een eenvoudig maar goed appartement

Ruud en Susanne
      28-8-2004

Een eenvoudig maar goed appartement. Alles wat je nodig hebt ligt op loopafstand. Poolman is de hele dag aanwezig voor evt vragen e.d.

Zeker een aanrader en Parga zelf is erg knus en gezellig!

Prima appartement (schoon, airco & tv); de douche van een 1-kamer appartement is echter klein. Het zwembad is zeer schoon (+ een poolman die de hele dag kijkt naar het zwembad! ahh..). De excursie is naar Corfu is leuk alleen je moet wel zeebenen hebben (ongeveer 2 1/2 varen van Parga naar Corfu).

Een leuk kleinschalig appartement

Jen en Ed
          13-8-2004

Een leuk kleinschalig appartement.Geen overbodige luxe,maar alles wat je nodig hebt is er.Goed gelegen buiten het centrum.Op een paar minuten van een goede bakker en de supermarkt.Parga zelf is een klein dorp,niet overdreven toeristisch.Als je een mooie omgeving zoekt ben je in de juiste plaats.Lichnos beach is een aanrader.

Een heel goed appartement net buiten de drukte en alles is aan te lopen,naar de supermarkt warme bakker enz.Van hieruit kan je mooie wandelingen maken.De app zijn prima goed schoon en groot,klein balkonnetje met het is hiet goed vertoeven net buiten de drukte,een aanrader.Het is voor ons de tweede keer dat we er heen gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Angelica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angelica in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angelica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angelica scoort een 8.07 uit 10 op basis van 11 reviews.