Géén boekingskosten

Angela

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Angela voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 61 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 61 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Angela

• 9Marian Duistermaat03-09-2019

Super gezellig Hotel. prachtige locatie.Dicht bij de Boulevard. Super leuk personeel

• 9John05-09-2018

Een tweede thuis

Gezellig familie hotel waar niets te veel is. Het is elke keer thuiskomen in een warm nest.

• 9Willem77727-01-2018

Geweldige vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Een van de mooiste bestemmingen waar we tot nog toe geweest zijn in Griekenland, Parga heeft alles om je vakantie tot een top vakantie te maken.Gezellige taverne's mooie stranden , boulevards,haven met pier, kasteelruïnes,En het was altijd weer fijn terugkomen in het hotel met de super behulpzame eigenaar,en de rest van het aardige personeel.

• 10Maris28-08-2017

In een woord geweldig!

Wat een super vakantie gehad, leuke familie, hardwerkend in voor een praatje, hulpvaardig en het gevoel ze je gaven van een relaxte vakantie.mooie kamer goed ontbijt. Kortom genieten van al het moois parga je te bieden heeft.

• 10Thomas20-08-2017

Voor het eerst samen op vakantie naar dit paradijs

Dit hotel in een woord is top! De reis die wij geboekt hadden bij touroperator was helemaal top. Vanaf de aankomst tot terug komst op Schiphol. Bij aankomst in ons hotel kregen wij meteen een rondleiding door het hotel wat door een familie wordt gerund. Het hotel is niet groot en beschikt over ongeveer 20 kamers. Verder verbleven wij op een tweepersoons kamer met zeezicht. Elke ochtend kon je tussen 08:00 en 10:00 ontbijten. Het ontbijt was goed en behoorlijk uitgebreid. Als het op was werd het ook weer bijgevuld. Daarom kan ik mij ook niet vinden in de reacties van sommige mensen over de slechte kwaliteit van het ontbijt. Misschien zijn wij nog maar 19 en geven wij weinig om het ontbijt, thuis heb je volgens mij ook geen ontbijt dat uitgestald staat over 3 verschillende tafels.

Wij hadden in tegenstelling tot de andere kamers met zee zicht een lang balkon die wat smal was. Er stonden twee ligbedden en twee stoeltjes met een tafel. Overdag konden wij hier als het te heet was heerlijk in de schaduw tussen 2 muren liggen. Het was hier koeler dan op het strand onder een parasol. De kamer beschikte over alles wat je op vakantie nodig had. Het had een goed bed en een mooie badkamer, die niet al te groot was. Een groot pluspunt was de grote koelkast (120L) op de slaapkamer. Verder was je binnen 3 minuten in de stad. De prijzen zijn aan de lage kant en je bent ongeveer 40 euro voor 2 personen kwijt voor avondeten.

Verder zijn er genoeg excursies te doen. Paxos en Anti-Paxos zijn zeker een aanrader. Als je van snorkelen houdt is Parga ook zeker een aanrader. In de baai waar het hotel ligt kan je goed snorkelen. Ook op Valtos Beach kan je mooi snorkelen. Dit is vanaf het hotel ongeveer 15 minuten lopen. Verder is het leuk om naar het kasteel boven op de berg te gaan. Je hebt een mooi bovenaanzicht van Parga. Voor twee 19 jarige studenten was dit echt een top vakantie en zeker een aanrader voor mensen die nog niet weten of ze nu wel of niet naar Parga moeten gaan. Als laatste wil ik wel meegeven dat 12 dagen Parga wel genoeg is. Wil je langer in dit gebied blijven moet je dit combineren met Lefkas.

• 9Herbert11-08-2017

Super!

Hotel gelegen aan de mooie en overzichtelijke baai in Parga met alle voorzieningen op loopafstand. Hotelpersoneel is vriendelijk, werkt hard en behulpzaam. Vanaf Parga zijn er leuke uitstapjes te maken en ook de boulevard is een fantastische plaats waar je gevarieerd kan eten en shoppen. Ontbijt is goed, lunchen/dineren kan je beter in de eetgelegenheden in de buurt doen. De kamers zijn wellicht wat aan de kleine kant, maar wel schoon. Maar goed, wat moet je in je hotelkamer doen als de zon schijnt en al het moois buiten te vinden is.

Aanraders zijn de boottocht naar Paxos & Antipaxos en de rivier Acheron in Gliki waar je doorheen kan wandelen.

• 10Gert19-07-2017

Perfect

Hier kan ik kort over zijn: wat een heerlijk hotel. Fantastische ligging..mooie baai..fijne kamer. Goed ontbijt. En de eigenaars en het personeel: top!

• 9Gina08-07-2017

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht

We hadden hier een heerlijk verblijf. Hotel is op loopafstand van centrum Parga. Hotel ligt direct aan een kleine baai, kleine steentjes op het strand. Waterschoentjes is aan te raden. Parasol en bedjes tegen betaling. Ontbijt is op een wat hoger gelegen terras, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over strand en zee. Ontbijt was voor ons meer dan voldoende, genoeg keuze aan broodbeleg. Hoteleigenaren zijn zeer vriendelijk, staan altijd klaar voor leuke tips in de buurt en voor een dagje met de auto. Ook was het hotel heel schoon. Wifi is goed in het hotel. Voor ons is dit hotel voor herhaling vatbaar.

• 8H & V14-05-2017

Helemaal top

Totaal gerenoveerd hotel met prachtige kamer met een fantastische badkamer, niks geen plastic gordijntje maar een douchecabine. Op 2 minuten lopen kom je bij de boulevard met bars/restaurants en winkeltjes. Enig minpuntje is het ontbijt dat zeer eenvoudig was met weinig variatie. Maar rondom zijn goede bakkers en restaurants. Al met al een TOP plek met eigenaars en personeel die zeer behulpzaam zijn.

• 9Dinie10-09-2016

Geweldige service !

Het hotel heeft een fantastische ligging en wat een lieve mensen de eigenaars! Had eerst een kamer aan de straatkant en gevraagd als er een kamer aan het strand vrij kwam of we daar naar toe konden. Geen probleem en we hadden na 5 dagen een andere kamer zonder bij te betalen. Het ontbijt is sober maar thuis eet je eigenlijk ook altijd het zelfde. Goede gerenoveerde kamer en verder niks op aan te merken. Heerlijk gelijk aan de zee en wat een paradijsje is het daar!!

Hotel Angela info

Het complex