Géén boekingskosten

Appartement Andreas Kanali

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Andreas Kanali voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 26 reviews

Meer appartement info

26 Reviews over Andreas Kanali

• 1Sandor Demjen20-07-2018

INCORRECT

WARNING! VERY POOR!!! If I could, I'd rate it -5 stars. I've never met a host this bad before, he's incorrect. I've paid for 11 nights on paper, and after the 10th, he stated that the agreement was 10 nights so we have to leave today. Even after showing him the proof (which was in a messenger text, that i wrote to him, and his answer was "Ok" and a Like emoji), he claimed that I'm just trying to scam him. Afterwards when we were leaving with my family, as he said bye he didn't even manage to tell us a simple sorry. I dont recommend this place to anyone. Whoever wants to visit Parga, you

• 6Joke Lankester03-07-2016

Moesten na 1 week verhuizen naar een andere -kamer

Het is een mooi appartement, maar de gang van zaken door de eigenaar was niet oké. Na de 1e week moesten wij van een mooie gerenoveerde kamer verhuizen. In eerste instantie naar een kamer die de helft kleiner was, waar wij pertinent niet mee accoord gingen. Vervolgens in overleg met de hostees naar een verouderde niet gerenoveerde kamer met gebreken. Er viel niet met de eigenaar te praten. Hij had de oorspronkelijke kamer particulier verhuurd en daar kreeg hij meer geld voor, dan hij van de reisorganisatie kreeg. De manier waarop de eigenaar met zijn gasten omgaat is voor ons niet acceptabel. Deze accommodatie is voor ons niet voor herhaling vatbaar. Onderstaande cijfers slaan op ons verblijf de 2e week! De oorspronkelijk gerenoveerde kamer scoort 8.

• 10Miny13-10-2015

De mooiste plek van Parga.

De appartementen zijn allemaal gerenoveerd. Prachtig. Fijne en goede bedden. Heel sfeervol. We komen bijna elk jaar weer terug naar deze mooie plek met hele lieve eigenaren. Het voelt als thuiskomen.

• 7Nico Kromhout12-08-2014

Redelijk complex met mooi uitzicht.

Andreas Kanali is mooi gelegen. Keukentje stelt weinig voor. Badkamer simpel. 1 tip Huur Geen scooter bij Mitsos. 50meter verderop aan de overkant van Andreas Kanali.

• 6Nico Mak10-10-2013

prachtig uitzicht

Prima verblijf als je niet te veeleisend bent. Eenvoudige inrichting maar niet helemaal proper (beetje veel stoffig) een koelkast die nodig een keer ontdooit moet worden ( zeker 3 jaar geleden) Maar een uitzicht dat alles doet vergeten. Wel een schoon zwembad waar de eigenaar ook zeer zuinig op is.

• 9Miny van Nieuwpoort07-10-2013

unieke plek van de appartementen

Mooie ligging met fantastisch uitzicht over het Valtos strand. Lieve eigenaren die alles voor je doen voor een prettig verblijf. Het is wat verouderd met klein achterstallig onderhoud. De kamers worden 6x per week schoongemaakt. Is er iets niet aanwezig, vragen en het wordt geregeld. We hebben weer drie heerlijke weken gehad.

• 8marisca17-09-2013

schitterend uitzicht

het uitzicht is schitterend, mooi zwembad, appartementen zijn wat aan de kleine kant zeker met zijn vieren,maar voor de kinderen s'ochtends opstaan en meteen vanaf het terras in het zwembad duiken maakt een hoop goed. het is een hele klim om terug naar je app. te komen, zeker als het erg warm is maar dat wisten we toen we boekten.Bij ons in Juli was de poolbar gesloten wat wel jammer was voor wat gezelligheid.Parga is een hele leuke gezellig stadje waar je lekker kunt eten en genieten. en heeft een hele mooie baai.

• 9Joep16-06-2013

top locatie

Wij zijn in mei 2013 weer geweest en gaan in september voor 3 weken naar dit appartement. Heerlijk vertoeven. Verwend door Voula en Andreas. Kwamen wij terug van het strand stond er spinazietaart, een andere keer een echt Griekse maaltijd. De locatie is perfect qua ligging naar het Valtos beach en s'avonds naar de restaurants. Prachtig uitzicht, Valtosstrand en de zee. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Hier en daar een klein mankement in het appartement. Maar dat mag de pret niet bedreven.

• 8H Veerman15-06-2013

prima

simpele appartementen maar alles is aanwezig en schoon.zeer vriendelijke eigenaren.niets is teveel.Prachtig uitzicht over zee.ligt op een heuvel dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.op loopafstand van centrum van Parga en de stranden.ga lekker eten bij Sakis op een paar honderd meter afstand.

• 9Miny06-01-2013

Super plek

Aardige eigenaren die alles doen om ons naar het zin te maken. Mooi uitzicht en goed gelegen voor naar het lopen naar het strand en het lopen naar het centrum of naar een restaurant.Startpunt voor leuke wandelingen.

Appartement Andreas Kanali info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens