Appartement Andigoni

37 reviews over Appartement Andigoni in het Nederlands

Leuk appartement

Andreas
25-6-2016

Leuk appartement in een druk straatje maar lekker dicht bij het centrum van Parga.

Wij waren er van 7 juni t/m 21 juni en hadden app. nr. 6

met 2 balkons aan de voorkant. Klein complex met in totaal maar 6 kamers. Schoonmaak was prima en de

slaapkamer, badkamer en keuken waren prima in orde.

Wij hebben alleen totaal geen contact gehad met de eigenaresse of met de dochter van haar die een winkeltje heeft naast het complex, maar hadden wel een goed contact met het kamermeisje Magda.

Geweldige vakantie gehad in het paradijselijke Parga.

gastvrij

r rog
8-7-2014

een gezellig appartement Zus Alexandra komt elke dag behalve zondag poetsen Zelf de afwas kleding hangt ze netjes op maakt een praatje bakt wat lekkers Het is een warm nest

Gewoon een top vakantie gehad

Kees Steur
12-9-2013

Verwacht geen luxe maar het appartement is leuk ingericht en de schoonmaak krijgt van ons het cijfer 10. Het 2- persoonsbed was wel heel hard maar ondanks dat toch elke dag goed geslapen.Ligt op leuke locatie in smal straatje met uitzicht vanaf ons balkon (2x) op veelal passerende toeristen etc.. De bakker is vlakbij en niet veel verder ligt eerste (kiezel)strand. Verder is het centrum met taverna's, restaurants, haventje, winkeltjes etc. op vrij korte loopafstand bereikbaar. Parga is een prachtig en gezellige toeristenplaats met rotsachtige kust met keuze uit 4 stranden (kiezel of zand), Vergeet niet de kasteelruine, ons favoriete plek, waar je onder het genot van een drankje kunt genieten van het uitzicht op Parga.. Rond Parga kun je leuk wandelen langs de rotsachtige kust of in de heuveld door de olijfboomgaarden. Prijs/kwaliteit van appertement is zeker goed te noemen en wellicht dat we hier nog eens terugkomen al doen wij dat normailiter nooit.

typisch griekse gezelligheid.

jeroenenrian
10-8-2013

mooie ligging tov boulevard en de stranden.een heel gezellige en behulpzame eigenaresse.de supermarkt en de bakker op loopafstand.

Prima eenvoudig verblijf.

Marloes Hermsen
28-7-2013

Appartement Andigoni is een prima verblijf voor mensen die kunnen leven met iets minder luxe. Echter, alles is aanwezig en heel schoon! Onze kamer (nr. 6) werd elke dag schoongemaakt. En vanaf nu (15-7) worden ook op de bovenverdieping de nieuwe tweepersoons-bedden opgebouwd. Een aangename verrassing tijdens ons verblijf!

Voornamelijk de douche en ook het balkon met zitje vonden wij aan de kleine kant. (Kunnen niet spreken over de andere kamers). Daardoor konden we niet helemaal recht aan tafel zitten. Haakje douchekop is wel gewoon aanwezig.

Ondanks de hoge temperaturen buiten was het goed uit te houden binnen in het appartement. De airco hebben wij niet nodig gehad.

Appartement Andigoni ligt in een ietwat drukke maar gezellige straat.

De eigenaresse is zeer hartelijk ingesteld. Na ons afscheid werden we vriendelijk uitgezwaaid om vervolgens weer terug naar Nederland te vliegen!

Kortom: Een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Prima!

Ramona van Kastel
7-7-2013

Andigoni is de zeer vriendelijke eigenaresse die het winkeltje naast de appartementen runt. Haar zus Alexandra verzorgt dagelijks de schoonmaak, alleen op zondag wordt er niets gedaan. Twee keer in week schoon beddengoed en handdoeken. Prima ligging ten opzichte van strand en centrum. Straat redelijk druk met knetterende scooters en kleine vrachtwagentjes (vooral vroeg in de ochtend). Wij zaten in appartement 4 met balkon voor en achter, dus altijd de mogelijkheid te kiezen voor zon of geen zon. Inrichting naar Griekse maatstaven, maar dat is voor ons geen enkel probleem: geen haakje om douchekop aan op te hangen en harde, dunne matrassen.

geweldig appartement

i.bouwmeester
26-6-2013

Mooie, ruime en zeer schone appartementen. Nog niet alle appartementen hebben 2-persoonsbedden, maar daar zijn ze wel mee bezig. De appartementen worden beheerd door 2 hele lieve vrouwen en worden dagelijks opgeruimd en schoongemaakt. Zodra we de kans hebben gaan wij weer naar Parga en naar Andigoni.

De bakker zit op 50 meter afstand van het appartement. De straat is wel af en toe druk, ook met vrachtautootjes (niet de hele grote).

geweldig

ajdentoom
19-6-2013

voor de 2e keer naar Andigoni en weer een fantastische vacantie gehad, Andigoni en haar zus Alexandra zijn een goed koppel, het appartement is brandschoon, er wordt iedere dag gesopt en staat toevallig je afwas er nog geen probleem, wordt gelijk afgewassen. we hadden nu app. nr, 4,een heel fijn app. want er is voor en achter een balcon wat wel fijn is omdat het dan lekker een beetje kan doortochten. Het app. ligt aan een smal doorgaand straatje er is altijd wel wat te zien. En er zijn leuke restaurantjes in de buurt en je zit vlakbij de gezellige boulevard. Kortom ga naar Parga en boek bij Andigoni, succes verzekerd.

Eenvoudig ruim appartement.Wij hadden het apartement met balkon aan voor en achterkant.Zijn bezig met verbeteringen aan de kamers.Sommige badkamers zijn vernieuwd en bij een paar nieuwe bedden met zeer goede matrassen,de oude die wij hadden lagen ook goed.Sinds eind mei is er ook wifi.Klein minpuntje is maar 2 keer per week handdoeken wissel maar dit is schijnbaar normaal voor een appartement in parga.Andigoni en haar zus runnen deze appartementen en een winkel ernaast.de schoonmaak is voortreffelijk, elke dag bedden van de kant ,laat wat kleren ergens liggen en je vindt ze opgevouwen terug evan als de spullen die je op tafel laat liggen zijn dan weer netjes geordend terug op hun plaats.Je kunt met alle vragen terecht bij ze en zullen alles doen om je een geweldige vakantie te bezorgen.Ze spreken engels maar hun duitse taal is veel beter.

knus, gezellig, schoon, gastvrij.

mogwai
29-9-2012

Ligging is goed. Niet te druk maar ook niet te afgelegen. Strand op korte loopafstand. Gezellig straatje. Eigenaresse is super gastvrij, warm en vriendelijk. Appartement word elke dag goed schoongemaakt.

Genoeg heerlijke restaurantjes dicht in de buurt.

Badkamer is wat verouderd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Andigoni in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Andigoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.