Géén boekingskosten

Alkyon

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
6.4VoldoendeScore uit 12 reviews

6.4VoldoendeScore uit 12 reviews
  • 5.7Inrichting
  • 5.8Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

12 Reviews over Alkyon

• 9Ben & Janny11-09-2019

Uitstekend verblijf in gerenoveerde kamers.

Het hotel en de kamers zijn gerenoveerd en wij hadden een ruime en nette kamer met koelkast. Bij het zwembad was het heerlijk liggen. Het ontbijt was in de tuin en werd geserveerd door Spyros the excentrieke eigenaar. Door de goede ligging in het centrum sta je zo te voet bij de pittoreske haven en het strand. Wij vonden ons verblijf uitstekend.

• 4h. evers06-09-2015

Never again

5 years ago we stayed in Alkyon with travel agent. Now we travelled with own car and wanted to stay for a week or so. But we left within two days due to the bad condition of the app. The room/app was not cleaned, no sheets on the bed.(we found out when we went to bed around 1.00 am). Bathroom was dirty, Moulds all over the place. Only cold running water in the kitchen. Fridge was also with moulds. Short circuit on the heating plate. We had to ask for cups for morning tea.

• 4Nanda04-08-2011

Armoedig

Het complex ligt ingebouwd tussen een aantal kleine straatjes, je hebt dan ook niet echt een mooi uitzicht. Wij hadden geen parasol op het balkon en in de zon is het daar niet uit te houden. De bar in de tuin wordt niet gebruikt. De kamertjes zijn zeer klein. Het is misschien niet zo duur, maar voor dat geld kun je echt wel wat beters krijgen. Er is wel genoeg te doen in de omgeving van Parga, je kunt er leuke excursies maken.

• 7Denise01-03-2011

Net, goedkoop appartement

Goedkoop appartement. Netjes schoongehouden. 1 keer in de 2 dagen krijg je schone lakens en handoeken. Wordt elke dag schoongemaakt. Zelfs je afwas wordt gedaan als je deze in de gootsteen laat staan. Ook ideale ligging vanaf de boulevard en het strand.

• 8H.Asscheman08-10-2010

Prima centraal gelegen appartement

Het is een basic appartement , maar als overnachtings plaats is het voor die prijs prima . En Parga zelf is ontzettend leuk en gezellig plaatsje en een goed uitgangspunt voor diverse uitstapjes .Er zijn vele leuke en goede restaurantjes waaronder Bacchos aan de boulevard en waar je vaak met een aangeboden drankje even moet wachten (zie foto)en Maistros in één van de vele smalle straatjes.

• 7Els12-09-2010

Prima te doen als je geen te hoge eisen stelt

Ik ben het helemaal eens met mijn voorganger, wij zaten ook in kamer nr. 14, van 28-8 tot 11-9-2010. De eigenaren zijn hardwerkende mensen die proberen het ieder naar hun zin te maken. Wij hebben een gezellige tijd gehad, auto gehuurd en naar het prachtige Meterora en Levkas geweest. Al met al schitterende omgeving en Parga ligt heel centraal.

• 7Anneke31-08-2010

Super!! bakker,centrum, strand vlakbij!

Wij waren er 1 week van 21 aug. tm 28 aug. 2010 voor de 3x. Wat kunnen mensen toch zeuren over bestek, geen douchegordijn, klein, enz.Het hoort er allemaal bij als je naar Griekenland gaat.Neem dan een duurdere acc. dan valt er niets te klagen. Wij hebben het super gehad. Het is basic maar het heeft ook wat, roeien met de riemen die je hebt. Eigenaren heel vriendelijk, Spiros roept al van ver, Maria was ook geintereseerd.Groot balkon wij zeten in nr.14.Geen last gehad van gehorigheid, super stil,en thuis heb je ook geluidjes.|Airco zeer welkom en wat is nu 5 euro per dag, als je verkoeling zoekt.'s Avonds nog lekker na kletsen met Spiros en de jonge lui die er waren.Parga is zeer de moeite waard, Gliki, Meterora Kloosters, Vikos kloof, Zagoria, Lefkas, Paxos-Antipaxos, druipsteen grotten, enz. Watertaxi naar Valtos of Lichnosbeach, ligt er aan waar je zat. Wij gingen te voet naar Valtos, 65 treden omhoog heel mooi uitzicht op strand en een leuke wandeling.Daarna een duik in de zee.

• 6Saskia16-08-2010

Geen aanrader

Wij hadden appartement nr 18, waar je via de tuin naartoe moest. Keuken kun je geen keuken noemen (2 kookplaten, vrijwel geen keukengerei), badkamer was na het douchen een zwembad ivm ontbreken douchegordijn, balkon was ieniemini en de kastruimte hield ook niet over. Bedden waren daarentegen wel prima.

Eigenaren wel aardig, maar niet oprecht/echt. Voor de airco moest je 5 euro per dag bijbetalen, het huis is supergehorig, dus wij werden 's ochtends wakker van het gerochel van meneer of het geschreeuw van de kinderen. Zij had ook in onze kleren gesnuffeld, beetje raar.

Al met al: het is goedkoop en de ligging is perfect, dus als je niet van plan bent veel tijd in je appartement door te brengen, dan is het prima.

En Parga is echt TOP!!!

• 8Han van Nieuwpoort03-08-2010

Familiair, superschoon

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligt vlak bij de lagere school en kerk.

• 6E&M01-08-2010

Redelijk verblijf

Wij zaten op de begane grond. Douchen is irritant, je kan hem niet ophangen en er is geen douchegordijn of douchbak dus de hele badkamer is nat. 2x per week nieuwe handdoeken. Het is er wel erg gehorig. Je kan letterlijk horen wat je buren zeggen.

De ligging is echter perfect! binnen 3 minuten loop je via de bakker en supermarkt het gezellige centrum in en iets verder is het strand.

Veel leuke restaurants bij de haven. Aanrader is het restaurant Maistos met mooi uitzicht op de haven, restraurants en het strand.

Appartement Alkyon info

• CafeNiet beschikbaar