Hotel Alfa

9,5

89 reviews over Hotel Alfa in het Nederlands

Coby van Es,
24-6-2018

Alfa is geweldig! Gerenoveerd hotel en super schoon. Het personeel is super aardig. De familie die het hotel runt, zorgt er voor dat het je aan niks ontbreekt of het nu ochtend of laat in de avond is ze blijven vriendelijk. Het restaurant is in een woord heerlijk tegen zeer redelijke prijzen.

Gero,
2-8-2017

Heerlijk hotel net buiten het centrum van Parga. Aardig personeel en super goed restaurant. Ontbijt was ook prima geregeld. Alles werd goed en netjes onderhouden en schoongemaakt. Zwembad was ook prima en niet nodig om handdoekjes neer te leggen hoewel een paar Engelsen daar anders over dachten.

Parga zelf vonden wij wel erg toeristisch maar er waren genoeg mogelijkheden om dat te ontwijken. Ook de stranden waren prima, leuk met de bootjes op en neer!

Heel gezellig.

Coby van Es,
9-5-2017

Wat verouderde kamers maar heel erg schoon.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en geven je een goed gevoel.

Het restaurant is een echte aanrader.

Een mooi zwembad met een gezellige bar.

Nooit meer

MHP van der Looij,
7-3-2017

wij werden in een ouderwetse kamer gedumpt. totaal geen gezelligheid. douche stonk en tv deed het niet. bij receptie kregen wij geen gehoor. heel onvriendelijke eigenaar.

Superfantastisch

Ton en Hilde
26-9-2016

Na 12 jaar voor de 15e maal in Parga. Helaas niet in hotel Alfa omdat deze geen kamers vrij had maar zij hebben geregeld dat we aan de overkant bij Fotis appartments een kamer konden krijgen. Het hotel is nog steeds super en het restaurant 5-Senses is denk ik het beste van heel Parga, super goed en heel veel keus. We hebben genoten en heel veel plezier gehad met het vriendelijke personeel. We gaan er zeker weer heen.

Goed hotel met fantastisch restaurant

R Priester
17-9-2016

Gast vrije ontvangst door zeer vriendelijke eigenaar en personeel.

Zeer goede schoonmaak van zowel de kamers alsmede in en om het hotel.

Het hotel heeft een eigen restaurant de 5 Sence waar men uitstekend kan eten

Prijskwaliteit super

Mj van oers
17-8-2016

Een super hotel. Er zijn mensen die altijd wat te zeiken hebben. Eerste dag wel geschrokken van de verouderde kamer. Maar super schoon .eten verdient een ster super goed. Zwembad rustig en bedjes zat. Niks geen handdoek leggen. Aardig personeel. Gewoon ideaal. Aanrader prijs kwaliteit

Een aardig hotel met prima zwembad.

Hetty Alwicher
9-6-2016

Het restaurant de 5 Senses was super. Vriendelijke bediening.Het hotel vond ik van de buitenkant beter als van binnen. Zeer gehorig een beetje oud bollig. Stoeltjes op het balkon waren geen langzitters.Soms veel last van de mensen die s,nachts op straat liepen Verders was de kamer brandschoon en vriendelijk dames die het schoonmaakte,

heerlijk, relax

fam. Nijman
30-9-2015

10 minuten vanaf boulevard, rustig gelegen. Erg netjes en schoon. Vriendelijk personeel en prima restaurant. een aanrader

geweldig hotel

monique
7-8-2015

super schoon aardige mensen alles ligt vlakbij goed restaurant en ik zeg gewoon DOEN!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alfa in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alfa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.