Géén boekingskosten

Alea Resort

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alea Resort voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

14 Reviews over Alea Resort

• 8T. Boersma03-07-2017

De appartementen van de meeste gemakken voorzien.

De accommodatie kent veel hoogte verschillen, dus veel trappen en hellingen nemen. Een wasteiltje moet je zelf aanschaffen, ook een stop in de gootsteen is niet (standaard)aanwezig. De beheerder komt niet vriendelijk over als je vragen hebt over de incompleetheid van de inrichting. Er is een pendelbus die een paar keer per dag naar het centrum of een strand rijd.

• 8Netta01-10-2016

Goed onderhouden appartement

Appartementen zijn ruim genoeg en alle benodigdheden zijn aanwezig. Ook mooi ruim balkon met uitzicht over de baai van Valtos. Appartementen worden dagelijks schoongemaakt. Ongeveer 1x per 2 dagen schone handdoeken gekregen. Het enige nadeel was dat je de douchekop niet kon ophangen. Deze moest je vasthouden in je hand tijdens het douchen.

Vriendelijk personeel, goede openingstijden van de bar en receptie. 1x ontbijt gegeten bij de bar (we hadden nog geen boodschappen gedaan). Ruim voldoende keuze en goed georganiseerd.

Zwembad had troebel water, maar werd elke dag schoongemaakt. Het moet daarom wel schoon zijn. Verder werd ook alles heel goed schoongemaakt. Bedjes lagen op zich prima, maar bij Valtos beach lag het lekkerder (bij de grijze parasols, heerlijke bedden!).

Het is (subjectief) een heel eind lopen naar het centrum! Vooral de trappen in Parga zelf zijn weer omhoog erg zwaar. Er gaat een shuttle bus meerder keren per dag naar het centrum en naar Valtos beach. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, want we hadden een auto gehuurd voor de hele vakantie. Overal staan auto's geparkeerd in Parga, maar we hebben elke keer een plekje kunnen vinden (klein betaald parkeerplaats in het centrum, vlakbij de taxi standplaats).

• 8mariasgkerklaan15-09-2013

zeer mooie plek

ik ben er nu voor de 2e keer geweest ,de vorige keer was 2 jaar geleden het is er in sept.lekker rustig het weer was ook goed de scuttle bus was nu gratis heb er nu vaak gebruik van gemaakt nu is het ook goed te doen voor de oudere mens maar de weg naar je app is ne blijft soms steil dus goed kunnen lopen is wel een optie

• 9Fred & Angela05-07-2013

Goed appartement.

Mooie accommodatie. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt. Met regelmaat worden lakens en handdoeken vervangen. Het terrein ziet er erg verzorgd uit. Het zwembad wordt zeer goed onderhouden. Complex heeft een eigen restaurant waar je goed kunt eten. Het personeel is erg vriendelijk.

• 8Karin Klomp31-07-2012

Prachtige locatie

Net terug vanuit Parga. Op de plek van de tennisbaan zijn deze winter (6) nieuwe appartementen gebouwd. Eén ervan kregen wij toegewezen. Alles nieuw, niets op aan te merken. Ook de bestaande appartementen zien er verzorgd uit, al hebben we deze niet van binnen gezien. Prachtig uitzicht vanaf het terras. De mensen zijn bijzonder vriendelijk. Elke dag kwam de schoonmaakservice en kregen we ook schone handdoeken. Bedlinnen werd ook regelmatig verschoond. In het restaurant bij het zwembad kun je prima eten. Wij hadden de hele periode een auto gehuurd en gingen hiermee ook naar Parga of naar het strand. Was geen overbodige luxe. Wij hebben een geslaagde vakantie gehad. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• 9Enne Ham14-07-2012

Geweldig!!!

App. Alea Resort is zeer goed bevallen. Het uitzicht en de omgeving is geweldig. Wel hoog gelegen en erg rustig. Het personeel krijgt van ons een 10! Prijs/kwaliteit was goed. Het eten goed verzorgd en overheerlijke drankjes. (de Frapé was er erg lekker). Een gezellige bar, waar helaas niet zoveel gebruik van gemaakt werd. De kamers waren ruim en schoon. Dagelijks werd er schoon gemaakt, handdoeken en lakens werden er vaak gewisseld. (hadden soms best een dag langer de handdoeken kunnen gebruiken).

• 10Liesbeth rensen12-06-2012

Aanrader!!!

Een prachtig resort met mooie en vooral schone kamers. Het uitzicht is prachtig op de vallei en de zee. Dankzij de shuttlebus is zowel strand als stad Parga goed te bereiken. Het zwembad is heerlijk. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Elke dag worden de kamers schoongemaakt. Alles is nieuw en schoon. Ook eten is prima...genoeg keuze. Dus aanrader!

• 9femke idema06-06-2012

Mooi app, leuke plaats

Net terug van een vakantie op Parga. Alea resort, mooi app complex, aardige mensen, lekker eten. Iedere dag is on app schoongemaakt, prima service. Alleen heb je wel echt een auto nodig, als je naar het strand gaat of naar het stadje is het een hele wandeling. Het is alleen maar bergafwaards op zich niet erg maar je loopt gewoon op de weg en dat is niet zo prettig. Met de auto pima te doen.

• 8maria24-09-2011

erg mooie plek

het is een geweldig app.complex het ligt erg mooi de weg er naar toe is wel stijl voor mensen die slech ter been zijn geen aanrader maar er gaat een pendel busje naar het strand en naar het stadje (ticket bij de receptie verkrijgbaar ) ook de weg naar het strand is stijl,maar de kamers zien er goed uit elke dag werd er schoon gemaakt en 2x perweek schoonbeddegoed en handdoeken en het uitzicht was ook erg mooi maria kerklaan

• 8onbekend04-09-2011

Een prima gelegen appartement

In juni in Alea Resort geweest. Mooi appartement. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. Ligt wat verder vanaf strand en centrum.Shuttle service goed geregeld, ook een taxi is niet duur.

Appartement Alea Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Maras, GR-48060