Hotel Adams Hotel Parga

9,5

4 reacties Hotel Adams Hotel Parga

Renovatie

Scober1988, 19-5-2015
Weet iemand of inmiddels alle appartementen in dit complex zijn gerenoveerd? Wij denken erover te boeken, maar als ze nog in renovatie zijn, is dat misschien niet ideaal.
1 reactie

tussenstop ?

Ineke, 17-6-2013
Wij hebben al meerdere keren mee gemaakt, dat we op weg naar Griekenland, een tussenstop hadden op Korfu, Kreta etc. Terwijl we daar niets van wisten vooraf. Heeft iemand dit naar Parga ook gehad ?
3 reacties

Huurauto

Laura, 10-7-2012
Heeft iemand ervaring met het huren van een auto in Parga? Is het mogelijk om dit ter plaatse te doen en is dit betrouwbaar?
3 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Adams Hotel Parga voor je op een rij gezet:

Wasserette??

Charlotte, 28-2-2011
Heeft iemand enig idee of zelfs ervaring met een wasserette in Parga?
1 reactie