Hotel Adams Hotel Parga

Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
Hotel Adams Hotel Parga
9,5

Omschrijving
Op het vasteland van Griekenland vind je Adams Hotel Parga. Het ontbijt is hier vers en uitgebreid en voor het diner kun je kiezen van de kaart. Op je kamer word je elke dag voorzien van schone handdoeken en een paar keer per week van schoon beddengoed. Bij het zwembad met bar kun je ook overdag eten. Bezoek de kloosters van Meteora.

We hebben een aantal aanbieders voor Adams Hotel Parga voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Adams Hotel Parga in het Nederlands

Fijn hotel,erg schoon en uitstekend ontbijt,alles vers ook het fruit. Wij hadden halfpension en konden voor het diner kiezen van de hele kaart, het eten was heerlijk en goed verzorgd. De kamer was ook prima,goed bed en ruime badkamer,elke dag schone handdoeken en een paar keer per week bedverschoning. Gezellig zitten bij het zwembad met een bar waar je ook kunt eten overdag.Prachtige omgeving,auto gehuurd en naar de kloosters van Meteora geweest,heel indrukwekkend,beslist gaan zien. Er is veel te zien en Parga is erg mooi en gezellig.

Gereisd met partner in september 2018

Perfect.

Liesbeth ‘t Jong,
7-9-2018

Perfect hotel. Schoon, vriendelijk personeel, goed eten en drinken. De kamer met balkon was heel mooi. Wij liepen ‘s avonds naar Parga en namen voor 5 euro een taxi terug naar boven.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

hetty van Putten,
18-7-2018

Hotel Adams is een geweldig schitterend mooi hotel net iets buiten het gezellige drukke centrum. Het hotel straalt klasse en rust en comfort uit.De kamers zijn prachtig met zalige bedden en alles is superschoon.Fijn buitenzwembad met gezellige zitjes en ligbedden met parasols. het hotel is omringd door een schitterende aangelegde tuin vol met mooie planten en bloemen echt een paradijsje .

Het eten is heerlijk en ontbijt lekker uitgebreid en je kan zowel buiten als binnen eten.

Het enige minpuntje is het schuttlebusje die maar om de 2 uur rijdt vanaf het hotel , elk uur zou beter zijn maar de taxi,s zijn daar in tegen heel goedkoop 5.euro een rit.

Verder heeft Parga ons hart gestolen wat een schitterend magisch plaatsje we willen nu al weer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Familie de Lange - van Schoor,
8-6-2018

Prachtig Hotel, zeer goed onderhouden mooie tuin. Heerlijke bedden en het personeel was super.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch hotel met geweldige service

Rebecca,
24-4-2018

Al voor de tweede keer naar Adam’s hotel geweest. Wat een heerlijk hotel om naar terug te komen! Mooie, schone kamers, lekker ontbijt, goed zwembad met altijd voldoende ligbedjes en geweldig personeel. Adam’s hotel ligt iets verder van de kust, wat soms vermoeiend lopen is in de hete zon. Echter, is het hotel wel de mooiste (of een van de) van Parga en is het de afstand meer dan waard!

in een woord geweldig

AnkeenMarc,
3-10-2017

het is een kleinschalig hotel waar het je aan niks ontbreekt. prachtige schone kamers met goede bedden en een prachtige badkamer. Iedere ochtend vers gebakken brood en broodjes, heerlijke quiche en fruittaartjes. Het personeel ontzettend vriendelijk en niks was teveel. Het eten in het restaurant is van uitstekende kwaliteit. iedere ruimte is smaakvol en modern ingericht.

Het hotel ligt een 2 km buiten het centrum van Parga met in de omgeving een aantal heerlijke restaurantjes: Four senses, Yannis. In Parga zelf moet je zeker bij Oscar gaan eten. Houd je van Gyros is de Gyros bank een aanrader en wil je echt grieks eten ga je naar Sodia.

Verder rijd er een paar keer per dag een shuttlebusje vanuit het hotel naar het centrum en vice versa, minpuntje vonden wij de tijden van het busje.

samengevat: een top hotel op een toplocatie.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel goed hotel met heel vriendelijke bediening van restaurant tot poolbar. Het hotel ligt op een kwartiertje lopen van Parga op een vrij steil bergje.Het hotel ziet er mooi uit en ook de kamers en bedden zijn heel goed en schoon.Een minpuntje vond ik dat het water in het zwembad best wat kouder mocht zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Top hotel voor herhaling vatbaar

Klarijn,
24-7-2017

Top locatie en heel behulpzaam personeel. Kamers pas gerestaureerd. Boxspring bedden. Schoon hotel elke dag schone handdoeken. Ontbijt heel goed oa zelfgemaakte fruittaartjes en quiches. Avondeten ook heel goed.Voor het zwembad zelfs handdoeken van het hotel. Poolbar ook heel gezellig. Wifi kan beter. Shuttle bus 6x per dag brengt jouw naar het centrum/haven. Lopend 15 min ( 1km). Ook gratis kluisje in de kamer en gratis airco. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi schoon kleinschalig hotel!

Eva,
25-6-2017

Het is een mooi hotel met ruime schone kamers en ruime balkons. Het ligt 1 km. buiten Parga maar dat is goed te lopen. Vriendelijk personeel en een goed gevarieerd ontbijt. Een aanrader is om een auto te huren en naar de Acheron rivier te gaan. Hier kun je door de rivier lopen (vergeet geen waterschoenen aan te doen). Parga is een gezellig plaatsje met een leuke boulevard en een leuke wandeling naar het kasteel door een straatje met allerlei souveniers winkeltjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel, gezellige plaats

anoniem,
11-3-2017

Jammer dat er in de buurt weinig uitstapjes zijn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adams Hotel Parga in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adams Hotel Parga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.