Hotel Adams Hotel Parga

Hotel Adams Hotel Parga

We hebben een aantal aanbieders voor Adams Hotel Parga voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Adams Hotel Parga in het Nederlands

Familie de Lange - van Schoor
8-6-2018

Prachtig Hotel, zeer goed onderhouden mooie tuin. Heerlijke bedden en het personeel was super.

Fantastisch hotel met geweldige service

Rebecca
24-4-2018

Al voor de tweede keer naar Adam’s hotel geweest. Wat een heerlijk hotel om naar terug te komen! Mooie, schone kamers, lekker ontbijt, goed zwembad met altijd voldoende ligbedjes en geweldig personeel. Adam’s hotel ligt iets verder van de kust, wat soms vermoeiend lopen is in de hete zon. Echter, is het hotel wel de mooiste (of een van de) van Parga en is het de afstand meer dan waard!

in een woord geweldig

AnkeenMarc
3-10-2017

het is een kleinschalig hotel waar het je aan niks ontbreekt. prachtige schone kamers met goede bedden en een prachtige badkamer. Iedere ochtend vers gebakken brood en broodjes, heerlijke quiche en fruittaartjes. Het personeel ontzettend vriendelijk en niks was teveel. Het eten in het restaurant is van uitstekende kwaliteit. iedere ruimte is smaakvol en modern ingericht.

Het hotel ligt een 2 km buiten het centrum van Parga met in de omgeving een aantal heerlijke restaurantjes: Four senses, Yannis. In Parga zelf moet je zeker bij Oscar gaan eten. Houd je van Gyros is de Gyros bank een aanrader en wil je echt grieks eten ga je naar Sodia.

Verder rijd er een paar keer per dag een shuttlebusje vanuit het hotel naar het centrum en vice versa, minpuntje vonden wij de tijden van het busje.

samengevat: een top hotel op een toplocatie.

Heel goed hotel met heel vriendelijke bediening van restaurant tot poolbar. Het hotel ligt op een kwartiertje lopen van Parga op een vrij steil bergje.Het hotel ziet er mooi uit en ook de kamers en bedden zijn heel goed en schoon.Een minpuntje vond ik dat het water in het zwembad best wat kouder mocht zijn.

Top hotel voor herhaling vatbaar

Klarijn
24-7-2017

Top locatie en heel behulpzaam personeel. Kamers pas gerestaureerd. Boxspring bedden. Schoon hotel elke dag schone handdoeken. Ontbijt heel goed oa zelfgemaakte fruittaartjes en quiches. Avondeten ook heel goed.Voor het zwembad zelfs handdoeken van het hotel. Poolbar ook heel gezellig. Wifi kan beter. Shuttle bus 6x per dag brengt jouw naar het centrum/haven. Lopend 15 min ( 1km). Ook gratis kluisje in de kamer en gratis airco. Kortom voor herhaling vatbaar

Mooi schoon kleinschalig hotel!

Eva
25-6-2017

Het is een mooi hotel met ruime schone kamers en ruime balkons. Het ligt 1 km. buiten Parga maar dat is goed te lopen. Vriendelijk personeel en een goed gevarieerd ontbijt. Een aanrader is om een auto te huren en naar de Acheron rivier te gaan. Hier kun je door de rivier lopen (vergeet geen waterschoenen aan te doen). Parga is een gezellig plaatsje met een leuke boulevard en een leuke wandeling naar het kasteel door een straatje met allerlei souveniers winkeltjes.

Mooi hotel, gezellige plaats

anoniem
11-3-2017

Jammer dat er in de buurt weinig uitstapjes zijn

Prima locatie

B van ginkel
28-2-2017

Kleinschalig en gastvrij!

Oude reviews (archief)

Top hotel

Sibien
29-9-2016

Alles is goed bij hotel Adams al weer voor de derde keer en het voelt als thuis komen.

Luxe hotel met vriendelijke mensen

Hans Knape
17-7-2016

Het hotel is een aanrader om in een luxe omgeving van een relaxte vakantie te genieten. De kamers zijn mooi ingericht met een prima airco en mooie badkamer met douche. Alles wordt heel schoon gehouden. Het ontbijt is goed en is geserveerd als buffet met kaas, worst, spek, tomaat, zoetigheden, croissants, zoete broodjes, muesli, yoghurt, gebakken en gekookte eieren. Het zwembad is groot genoeg voor de hoeveelheid gasten en er is altijd een ligbed of relaxte stoel beschikbaar. Er is poolbar met daaraan een overdekte open ruimte waar je kan zitten en kan lachen, dineren. Het hotel ligt aan de doorgaande weg naar Parga en heeft overdag wat verkeer wat als je aan het zwembad zit kan horen. De drankjes in het hotel zijn niet goedkoop. (de BTW in Griekenland is 24%) Wij hebben regelmatig gegeten in het restaurant omdat het een uitstekende keuken heeft en je er heel lekker kan eten. Het is smaakvol ingericht met mooie materialen. Het hotel ligt een kwartier lopen van de boulevard van Parga. Een leuke route is als je de weg oversteekt en dan gelijk links afslaat bij een schuin aflopende weg. Aan deze weg vind je diverse restaurants waar je ook leuk kunt eten. Niet vergeten halverwege links af te slaan bij het bord van een chinees restaurant. Parga is een sfeervol stadje met genoeg restaurants, bars en winkeltjes voor iedereen. Je kan leuke excursies boeken (naar Paxi eilanden, Meteora en Corfu) Ga eens een drankje drinken buiten in het Venetiaanse kasteel onder de bodem en neem het treintje naar het fort van Ali Pasha. Leuk is ook een bezoek aan het olijvenmuseum en de watermolen. Inzet kort : Prima hotel, zeer vriendelijke eigenaren en personeel, goed eten en genoeg te zien. Een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adams Hotel Parga in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adams Hotel Parga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adams Hotel Parga scoort een 9.03 uit 10 op basis van 159 reviews.