Hotel Achilleas

Hotel Achilleas
8,4

8 tips over Hotel Achilleas

Linda de Bruin, 28-9-2014
Overal heerlijk gegeten maar zalig gegeten bij restaurant 5 Senses (behorend bij hotel alfa). Ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel.
Tommy, 4-9-2014
Meteora kloosters bezoeken, Wandeling over de berg naar Lichnos beach,Eten bij Sakis, in het donker vanaf het fort op parga neerkijken, cocktail drinken op de boulevard.
J. Bree, 18-8-2014
De Atriumbar gelegen op de rots naast het hotel is een perfecte lunchplek en zowel 's middags als 's avonds kun je hier genieten van een prachtig uitzicht. Verder zijn restaurants Yannis, Don Camillo en Perivoli echte aanraders om het avondmaal te nuttigen.

oudejans, 9-6-2014

Om de hoek bij Achilleas: Don Camillo, een leuk en goed Italiaans restaurant. Ik at er een uitstekende spagetti alla vongole.

Aan de boulevard: To Souli, visrestaurant waar mosselen in witte wijn at: top, hotelklasse. Mijn partner at er Tsipura (Dorade) dat keurig aan tafel werd gefileerd door de vrouwelijke ober.

Jaap van der Hidde, 15-9-2013

Lekker eten bij To Souli aan de boulevard,of bij Tzimas waar het ook erg lekker eten is.

In Anthoussa kun je heerlijk eten en rondstruinen,Agia,een dorpje verder,ook een aanrader wat betreft eten en omgeving.Hier zitten de mannen op het pleintje de dag door te nemen.Ammoudia heeft een ,kindvriendelijk strand wat heel geleidelijk afloopt en daar kun je leuke taverna's vinden aan het riviertje die daar zijn weg vindt naar de zee.

Danique Braat, 10-7-2013
Ga vooral een keer eten bij Yannis, lekker en relatief goedkoop! Ook zeer vriendelijke mensen.

sendtomargriet, 7-7-2013
Restaurant Perivoli vonden wij super, mooie ligging en heerlijk rustig, het eten is geweldig. De boulevard was veel drukker en ook duurder en wij vonden Perivoli een verademing. Bij Sunweb kun je een pasje kopen voor €5, je krijgt dan een paar A4-tjes met tips en routes en tevens krijg je bij veel restaurants wat extra's of 10% korting, wij hebben het er dik uitgehaald.
Tzepizes, 9-8-2012

Mocht je een auto huren dan is Gliki erg leuk mocht je door de rivier willen wandelen met ijskoud water.

Of dus naar Agia waar het heerlijk rustig is en waar je lekker kunt eten.

Anthoussa is ook erg leuk om uit te eten en lekker kleinschalig.

En achter het hotel in de atriumbar waar je verzekerd bent van een prachtig uitzicht over de Ionische zee .Atrium bar is overigens niet luidruchtig,ook lekker gemoedelijk waar je die griekse sfeer kunt proeven dankzij de goede zorgen van de familie!