Sorteren

vakanties Parga (Epiros)

Reviews over Parga (Epiros)

heerlijk appartement

j.wegter
    29-10-2018

fijn appartement

augustus is wel een drukke maand

zwembad is iets te klein voor zoveel gasten

wel zeer vriendelijke mensen van het appartement.

kamers schoon.

Zelfs had de schoonmaakster

de vuile was gedaan.

Je kunt er goed eten en drinken

dus als je even geen zin hebt om het dorp in te gaan , kun je prima eten in het appartement

Tevreden!

Els
    3-10-2018

Prachtig,ruim appartement met een mooi uitzicht over de baai.

Alleen ontbijt mogelijk (voor mij genoeg) De 500 meter steil omhoog naar Enetiko gaat je wel voelen in je kuiten !

Alles was perfect wij gaan zeker nog een keer!

karin versteeg
    23-9-2018

perfecte vakantie gehad!

mooi en schoon appartement wij zaten bovenin aan de voorkant met uitzicht op de bergen. (super vriendelijke, behulpzame eigenaresse)

zee , winkels, bakker, restaurants alles op loopafstand.

In Parga diverse boottochten te regelen dus voor elk wat wils .

Bij twijfel gewoon boeken :-)

Geweldig,nu ik dit schrijf...... heimwee. 😘

Gerda
    15-9-2018

Geweldig accomodatie aan het strand. Alles klopt van het begin tot het einde. Alle lof over valtos Beach. Mooie herinneringen en komen zeker hier terug. Paxos en anti paxos en Meteora geweldige excursies. Op loop afstand naar Parga en ben je slecht ter been dan ga je met de taxi boot 👍

Heerlijke vakantie gehad,beslist een aanrader!

Ria
    15-9-2018

Fijn hotel,erg schoon en uitstekend ontbijt,alles vers ook het fruit. Wij hadden halfpension en konden voor het diner kiezen van de hele kaart, het eten was heerlijk en goed verzorgd. De kamer was ook prima,goed bed en ruime badkamer,elke dag schone handdoeken en een paar keer per week bedverschoning. Gezellig zitten bij het zwembad met een bar waar je ook kunt eten overdag.Prachtige omgeving,auto gehuurd en naar de kloosters van Meteora geweest,heel indrukwekkend,beslist gaan zien. Er is veel te zien en Parga is erg mooi en gezellig.

Parga (Epiros) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 596 reviews