Hotel Christian

1 review over Hotel Christian

Nigdy, nigdy, nigdy!

Marta
31-3-2012

Hotel w niezłej okolicy, niebrzydki, w pobliżu plaża i lidl. Ogromnym minusem są właściciele - nieuczciwi, (za wyczyszczenie plamy od kawy, które kosztuje w pralni chemicznej w pobliskiej Katerini 8 euro - wiem bo pytałam - zażądali 40), niesympatyczni, wiecznie niezadowoleni z życia i w razie wszelkich problemów dziwnie "zapominający" znajomości angielskiego, choć ogólnie można się z nimi porozumieć. NIE POLECAM - szkoda nerwów

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christian in Paralia Katerini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Christian scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.