Hotel Chrousso Village

3 reviews over Hotel Chrousso Village in het Nederlands

Geen hotel voor Belgen !

Leemans
10-9-2017

Omgeving van het hotel : Mooi temidden van het groen.

Eten : spaghetti die niet afgegoten word, platte frieten, 2 soorten vlees meestal hetzelfde - vis - groenten meestal brocolli

Kamer : dubbele kamer met kitchenette die je niet gebruikt, veel te kleine douche met een vies douchegordijn dat onderaan beschimmeld is.

Zwembad : voldoende lege ligzetels aan het zwembad - zwembad zelf vieze gele rand van de zonneproducten, onze zwembroeken zagen er geel van

Wifi : Enkel aan het zwembad en in de refter (restaurant is een te mooi woord)

Wifi op de kamer volgens website maar deze werkt absoluut niet

Algemene beoordeling : Ga niet naar dit hotel tenzij je Pool, Bulgaar, Roemeen of Rus bent !

Fantastisch aparthotel met kinderen

wim
20-9-2016

Zeer ruim appartement met groot balkon. Mooie verzorgde tuin. Altijd vrije ligzetels rond het zwembad. Eten lekker en gevarieerd, wel weinig kindgericht.

Veel animatie, kinderen hebben zich goed geamuseerd.

Op 10 minuutjes wandelen van het strand.

Dla niewymagających!

Travelone
8-8-2012

Polecamy ten hotel na rodzinny wypoczynek dla mniej wymagających klientów. Teren obiektu jest urozmaicony i kolorowy. Piaszczysta plaża z płatnymi leżakami znajduje się kilka minut od hotelu. Pokoje są skromnie urządzone, ale zadbane i czyste. Wyżywienie bardzo dobre choć bywa powtarzalne. Sporo rozrywek dla najmłodszych, m.in. piłka nożna, animacje, piłkarzyki, ping pong. Zejście do wody jest bardzo łagodne. W Paliouri panują dobre warunki do nurkowania. Warto wybrać się na rejs po Zatoce Toroneos lub wzdłuż Półwyspu Athos.

We hebben een aantal aanbieders voor Chrousso Village voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chrousso Village in Paliouri (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chrousso Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chrousso Village scoort een 5.5 uit 10 op basis van 3 reviews.