Bed and Breakfast 5alonia

Bed and Breakfast 5alonia
9,5

5 tips over Bed and Breakfast 5alonia

Alexander, 6-5-2015
Wanneer je zelf met de auto er naartoe rijdt, houd dan rekening dat het navigatiesysteem het niet goed weet, controleer dit even van te voren en houd desnoods het nummer van Ronne en Frans bij de hand ze zijn altijd behulpzaam
Hans Willemsen, 13-10-2013
Ronne, haar kookkunsten zijn meer dan en welkome aanvulling op het verblijf hier. Genoeg van Tzatiki en Souflaki? vraag Ronne en ze maakt de heerlijkste gerechten uit de Europese en Aziatische keuken. Aan het assortiment whisky GlennGone toevoegen Frans -:)
Wilma en Guus, 29-9-2012
De eigenaren hebben meerdere mogelijkheden tot activiteiten met andere gasten die wij erg hebben gewaardeerd; oa een barbeque en een Griekse kook-workshop. Verder is de bar bij het zwembad vanaf de middag geopend en is er voor de verstokte sportliefhebbers een TV voor de Tour, EK etc...

Ton Dreijer, 30-8-2012

De workshop 'Grieks koken' en de barbecue.

Auto noodzakelijk.

De tips van Ronne en Frans: o.a. restaurants en strandjes.

Zandstra, 3-10-2011
Vergeet niet Paleiros te bezoeken, en het strand van Paleros.