Bed and Breakfast 5alonia

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast 5alonia
9,5

32 reviews over Bed and Breakfast 5alonia in het Nederlands

Een heerlijke vakantie met veel gastvrijheid

Rene&Mirjam
19-7-2017

Op een prachtige plek, met mooi uitzicht en veel rust. Een heerlijk (fris en schoon)zwembad, nodig want het is hier meestal mooi weer en dus ook lekker warm. Een gezellige bar aan de rand van het zwembad waar de gastheer voor een heerlijk drankje zorgt. Het appartement is prima, basic en schoon.

Zoek je de echte Griekse cultuur, dan is die hier te vinden. Vriendelijke en gastvrije eigenaren die tal van tips en adviezen hebben, die je vakantie onvergetelijk maken. De dolfijnen tocht (en reuze schildpadden) en de wandeling naar de watervallen was top. Strandje op 3 kilometer afstand, leuk om te eten ook. Veel mooie stranden in de directe omgeving, bijvoorbeeld op Lefkas, waar je binnen 20 minuten rijden bent. Daar is ook meer vertier en oa mogelijkheid om te shoppen of uit te gaan. Wij kenden dit gebied niet, maar is een echte aanrader. Luchthaven Preveza op 20 minuten rijden is ook handig. Auto wel aan te raden. Informeer bij eigenaren voor goedkopere mogelijkheden.

Fantastische plek, prachtig uitzicht, vriendelijk

Nel Koenders
25-5-2017

Ga genieten, dit Griekenland is zo ontzettend mooi, veel te zien, heerlijk eten en tot rust komen. Er was totaal niets wat ons heeft tegen gestaan en wij hebben genoten. Een eerste klas aanrader.

heerlijk

jeroen franken
5-8-2016

zalige plek, lieve mensen, goede lokatie met veel bijzondere plekjes in de buurt. ideaal voor nl gezinnen!

geweldig genoten

Alexander
6-5-2015

We hebben een heerlijke avond gehad bij Ronne en Frans, we konden gelukkig last-minute terecht en hebben gezellig aan de poolbar gezeten en gegeten!

De volgende ochtend nog een heerlijk ontbijt gehad en hebben we het zwembad-seizoen van 2015 mogen openen.

Ronne en Frans zijn geweldige en hartelijke mensen die alles zullen doen om je thuis te laten voelen.

Wat betreft de omgeving is er heel veel te zien en te doen maar vergeet vooral niet van het uitzicht te genieten!

Heerlijke week gehad

Chantal en Liselotte
25-2-2015

Ik heb samen met mijn dochtertje een heerlijke week gehad bij Ronne en Frans! Ze doen alles voor je en we hebben het heerlijk gehad!!

Het echte Griekse leven vlakbij.

Paul, Irma, Layla, Pepijn
4-8-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij 5Alonia. Hier is rust te vinden, maar ook het toerisme is dichtbij. In de omgeving is veel te zien, zeker als je de tips van Frans en Ronne opvolgt. Zij weten precies waar je wezen moet. Het schone appartement is prima. Zeker het verblijf op de eerste verdieping is letterlijk en figuurlijk 'top'! We hadden een prachtig uitzicht.

Het zwembad welke iedere dag schoongemaakt werd is ook een aanrader, vooral als het een graadje of 32 is.

Iedere ochtend werd er op het terras bij het zwembad een ontbijt geserveerd. Goed verzorgd met alles er op en er aan, hoewel we wel af en toe het bruinbrood miste, maar dat is peanuts.

Kortom, 5alonia is een aanrader voor rust, natuur, pret, zon, zee en het echte Griekse leven.

Prachtig paradijsje

Hannah Kemme
2-4-2014

Zeer gastvrij en de gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat het werkelijk aan niets ontbreekt. Ook geven zij vele tips over de omgeving. Het is super om daar te vertoeven, zeker een aanrader. Dit jaar wordt echt weer 5Alonia, daar is ons hele gezin het over eens.

Top locatie

Hans Willemsen
13-10-2013

Laatste week september geweest, wat een top locatie. Frans en Ronne vriendelijk, hulpvaardig en niets is te veel. Vooral mijn schoonmoeder die 82 is ( en slecht ter been) heeft meer dan genoten. Frans die altijd klaar stond om haar te helpen en te voorzien met drankjes en zijn bekende nootjes. Top gaan zeker hier na terug.

super plek met fantastisch uitzicht

Ilse en Rianne
16-9-2013

Lieve Ronne en Frans, het is altijd weer een feest om te genieten van het uitzicht bij de appartementen, jullie gastvrijheid, het zwembad, het uitgebreide ontbijt en de schone appartementen!

Tot volgend jaar!

Heel erg gastvrij

Frank en Anneke
27-5-2013

Ronne en Frans zijn erg gastvrij. Niets is hun teveel om het hun gasten naar de zin te maken. Met een zwembad en groot terras met bar is het heerlijk genieten. In de omgeving is genoeg te doen. Je kunt er veel uitstapjes maken, of juist lekker luieren op een van de mooie stranden in de omgeving. Ook de appartementen zijn zeer compleet ingericht. Als je wilt, kun je er zelf koken.

Lieve Ronne en Frans, bedankt weer voor de gastvrijheid en tot gauw!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 5alonia in Paliampela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 5alonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.