Bed and Breakfast 5alonia

Meer bedandbreakfastinfo

36 reviews over Bed and Breakfast 5alonia

• 10Gerrit en joke06-06-2019

Super bestemming.

Lieve Ronne en Frans. Wat een heerlijke vakantie hebben wij bij jullie gehad. Een ruim appartement met een geweldig uitzicht, Het grote schone zwembad(ook al was het water nog behoorlijk koud voor mei) Jullie gastvrijheid, de fijne gesprekken en natuurlijk de heerlijke maaltijden die Ronne voor ons heeft gemaakt. Gezellige BBQ en goede muziek luisteren. Echt een paradijsje die we iedereen kunnen aanraden. Wij wensen jullie nog heel veel fijne jaren op dit mooie plekje in Griekenland. En wij komen graag nog een keer bij jullie terug. Een knuffel voor Rocky en de poezen.

• 2017
    9Rene&Mirjam19-07-2017

Een heerlijke vakantie met veel gastvrijheid

Op een prachtige plek, met mooi uitzicht en veel rust. Een heerlijk (fris en schoon)zwembad, nodig want het is hier meestal mooi weer en dus ook lekker warm. Een gezellige bar aan de rand van het zwembad waar de gastheer voor een heerlijk drankje zorgt. Het appartement is prima, basic en schoon. Zoek je de echte Griekse cultuur, dan is die hier te vinden. Vriendelijke en gastvrije eigenaren die tal van tips en adviezen hebben, die je vakantie onvergetelijk maken. De dolfijnen tocht (en reuze schildpadden) en de wandeling naar de watervallen was top. Strandje op 3 kilometer afstand, leuk om te eten ook. Veel mooie stranden in de directe omgeving, bijvoorbeeld op Lefkas, waar je binnen 20 minuten rijden bent. Daar is ook meer vertier en oa mogelijkheid om te shoppen of uit te gaan. Wij kenden dit gebied niet, maar is een echte aanrader. Luchthaven Preveza op 20 minuten rijden is ook handig. Auto wel aan te raden. Informeer bij eigenaren voor goedkopere mogelijkheden.

• 10Nel Koenders25-05-2017

Fantastische plek, prachtig uitzicht, vriendelijk

Ga genieten, dit Griekenland is zo ontzettend mooi, veel te zien, heerlijk eten en tot rust komen. Er was totaal niets wat ons heeft tegen gestaan en wij hebben genoten. Een eerste klas aanrader.

• Oude reviews

9jeroen franken05-08-2016

heerlijk

zalige plek, lieve mensen, goede lokatie met veel bijzondere plekjes in de buurt. ideaal voor nl gezinnen!

Met oudere kinderen

• 10Alexander06-05-2015

geweldig genoten

We hebben een heerlijke avond gehad bij Ronne en Frans, we konden gelukkig last-minute terecht en hebben gezellig aan de poolbar gezeten en gegeten!

De volgende ochtend nog een heerlijk ontbijt gehad en hebben we het zwembad-seizoen van 2015 mogen openen.

Ronne en Frans zijn geweldige en hartelijke mensen die alles zullen doen om je thuis te laten voelen.

Wat betreft de omgeving is er heel veel te zien en te doen maar vergeet vooral niet van het uitzicht te genieten!

• 10Chantal en Liselotte25-02-2015

Heerlijke week gehad

Ik heb samen met mijn dochtertje een heerlijke week gehad bij Ronne en Frans! Ze doen alles voor je en we hebben het heerlijk gehad!!

Met jonge kinderen

• 9Paul, Irma, Layla, Pepijn04-08-2014

Het echte Griekse leven vlakbij.

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij 5Alonia. Hier is rust te vinden, maar ook het toerisme is dichtbij. In de omgeving is veel te zien, zeker als je de tips van Frans en Ronne opvolgt. Zij weten precies waar je wezen moet. Het schone appartement is prima. Zeker het verblijf op de eerste verdieping is letterlijk en figuurlijk 'top'! We hadden een prachtig uitzicht. Het zwembad welke iedere dag schoongemaakt werd is ook een aanrader, vooral als het een graadje of 32 is. Iedere ochtend werd er op het terras bij het zwembad een ontbijt geserveerd. Goed verzorgd met alles er op en er aan, hoewel we wel af en toe het bruinbrood miste, maar dat is peanuts. Kortom, 5alonia is een aanrader voor rust, natuur, pret, zon, zee en het echte Griekse leven.

Met oudere kinderen

• 10Hannah Kemme02-04-2014

Prachtig paradijsje

Zeer gastvrij en de gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat het werkelijk aan niets ontbreekt. Ook geven zij vele tips over de omgeving. Het is super om daar te vertoeven, zeker een aanrader. Dit jaar wordt echt weer 5Alonia, daar is ons hele gezin het over eens.

Met vrienden

• 9Hans Willemsen13-10-2013

Top locatie

Laatste week september geweest, wat een top locatie. Frans en Ronne vriendelijk, hulpvaardig en niets is te veel. Vooral mijn schoonmoeder die 82 is ( en slecht ter been) heeft meer dan genoten. Frans die altijd klaar stond om haar te helpen en te voorzien met drankjes en zijn bekende nootjes. Top gaan zeker hier na terug.

• 10Ilse en Rianne16-09-2013

super plek met fantastisch uitzicht

Lieve Ronne en Frans, het is altijd weer een feest om te genieten van het uitzicht bij de appartementen, jullie gastvrijheid, het zwembad, het uitgebreide ontbijt en de schone appartementen! Tot volgend jaar!

5 tips over Bed and Breakfast 5alonia

• Hans Willemsen, 13-10-2013

Ronne, haar kookkunsten zijn meer dan en welkome aanvulling op het verblijf hier. Genoeg van Tzatiki en Souflaki? vraag Ronne en ze maakt de heerlijkste gerechten uit de Europese en Aziatische keuken. Aan het assortiment whisky GlennGone toevoegen Frans -:)

• Zandstra, 03-10-2011

Vergeet niet Paleiros te bezoeken, en het strand van Paleros.

• Wilma en Guus, 29-09-2012

De eigenaren hebben meerdere mogelijkheden tot activiteiten met andere gasten die wij erg hebben gewaardeerd; oa een barbeque en een Griekse kook-workshop. Verder is de bar bij het zwembad vanaf de middag geopend en is er voor de verstokte sportliefhebbers een TV voor de Tour, EK etc...

1 vraag over Bed and Breakfast 5alonia

• Maaike, 30-06-2013

Auto huren?

Is het aan te raden om een auto te huren?

Hans Willemsen, 13-10-2013

Ja, op het vliegveld van Preveza is dat goed en goedkoop

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig