Hotel Eagles Palace

12 reviews over Hotel Eagles Palace in het Nederlands

Niet 5 sterren

Debbie
30-10-2016

niet 5 sterren waardig. Mooie omgeving, zonder auto niets te doen, strand super mooi.

Laatste week oktober nooit gaan. .zijn ze alles al aan het opruimen voor sluiting.

Zwembad is dan echt koud is niet verwarmd.

Prijzen voor eten, drank belachelijk hoog.

Super mooie omgeving leuke vakantie gehad maar nooit meer hier. Te duur en niet veel te doen. Jammer

Heerlijk hotel, fijne zwembaden en top strand. Bediening en eten top. Vooral bij het restaurant aan het water. Buffetrestaurant 's morgens erg druk (buffet in te kleine ruimte daardoor chaotisch).

Heerlijk hotel

Catharina
5-9-2016

Heerlijk hotel, goed strand met bediening, leuk eten, mooie kamers. Wel veel Oost-Europeanen.

Beste hotel ooit !

Liesbeth
11-6-2016

Een fantastische service , niets was te veel en ik heb hen nooit "neen" horen zeggen. Hotel ligt in een meer dan mooie baai . Je waant je echt in een film. De restaurants zijn echt d mooie waard . Wij sliepen in een bungalow en deze was zeer ruim , ook zeer goede bedden. We kunnen echt niets negatiefs zeggen over dit hotel en we zijn al veel op reis geweest . Dit hotel staat echt voor ons op de allereerste plaats .De moeite waard ! Wij boeken volgend jaar opnieuw !

Geweldige service in dit hotel

Carina Breitenstein
11-8-2015

Super hotel. Door de verschillende zitjes, restaurants etc heb je geen idee dat het hotel vol is. Leuk aangekleed strand, gezellig en servicegericht personeel

Prachtig stijlvol hotel

Geert
15-7-2012

Het hotel biedt de nodige klasse.

Bij ontvangst onmiddellijk een glasje bubbels of vers fruitsap.

De gerechten, service, beach club, zwembad, kinderanimatie ... zijn gewoonweg perfect.

Enig nadeel aan dit hotel is de ligging. Zonder wagen kom je nergens.

geweldig

Bea
28-7-2011

Een mooi en rustig hotel. Fijn personeel wat altijd voor je klaar staat. Ze maken zelfs eten voor je klaar wat niet op de menukaart staat,de kok kwam zelf pers.vragen of we wat speciaals wilden eten,stond het de volgende dag voor ons klaar. Een opmerking, de douche is erg klein!! In bad douchen vinden wij niet prettig.

Zeker geen 5 sterren waard!

Jan en Amber
21-7-2011

Prijs- kwaliteitverhouding slecht. Douche gaf ongevraagd afwisselend koud heet water. Na Een aantal maal klagen nog steeds niet serieus genomen. Eten is zeker geen 5 sterren waard!

mooi hotel op "heilige" locatie

S. de Kreek
3-8-2010

Voor de grens met het monnikenstaatje Mount Athos ligt aan een eigen strand het 5 ***** hotel Eagles Palace. Om daar te komen moet men 1,5 uur vanaf het vliegveld via een mooi route door de bergen van Chalkidiki rijden. Bij aankomst wordt men heel hartelijk ontvangen met verse jus d`orange of champagne. Ook krijgt men een rondleiding van een speciale PR medewerkster. De 4 restaurants bieden een goede keuze aan lokale en internationale gerechten. De staf is attent maar laat soms steekjes vallen (reservering voor diner vergeten, geen actie bij bedorven sap). Ruime mogelijkheden voor watersporten. Het zandstrand wordt iedere avond opgeruimd. Het hotel heeft kamers, suites en bungalows met een schitterende tuin. Onze bungalow (seafront) was zeer ruim en compleet ingericht en de schoonmaaksters zeer vriendelijk. 's Avonds maakten zij nog een Good Night ronde met een versnapering. Voor kinderen wordt veel georganiseerd. De hotelgasten zijn voornamelijk Duits, Bulgaars en Roemeens.

pure luxe en rust voor wie zich eens goed wil laten verwennen !

We hebben een aantal aanbieders voor Eagles Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eagles Palace in Ouranoupoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eagles Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eagles Palace scoort een 8.67 uit 10 op basis van 12 reviews.