Reviews over Oropos

Fantastische authentieke vakantie

Sandra,
    16-8-2016

We hebben een fantastische vakantie gehad in Nikos Cottage.

Het huis is van alle gemakken voorzien en ademt zowel van binnen als buiten een Griekse Sfeer uit. Met een schitterend terras tussen de olijfbomen. En hoewel er een meer dan mooie, net verbouwde, badkamer is, trok mij de buitendouche met het geluid van de krekels en zicht op de ondergaande zon erg aan. Gevoel van vrijheid.

Daarnaast is het huis centraal gelegen. Hierdoor hebben we diverse leuke uitstapjes kunnen maken. Verschillende dorpjes en stadjes in de buurt zijn de moeite waard om te bezoeken. Athene niet te vergeten natuurlijk.

Maar ook Skala Oropos zelf is heerlijk. Dagje aan zee en eten voor een vriendelijke prijs ook weer heerlijk! Weinig buitenlandse toeristen.

Genieten aldus en Nikos Cottage is de moeite waard!

Heerlijk vakantiehuis in prachtige omgeving

Fam. Breeuwer,
    9-8-2015

Wij hebben genoten van ons verblijf in Nikos Cottage. Het is een heerlijk huis in een prachtige omgeving. Vlakbij het kustplaatsje Skala Oropos, met mooie stranden, leuke haven en lekkere tavernes, maar ook bijv het eiland Evia is makkelijk bereikbaar (veerbot vertrekt vanuit Skala Oropos). In de omgeving mooie stranden, dorpjes, schitterende natuur en het echte Griekse leven, een aanrader!

Het huis is van alle gemakken voorzien en is rustig gelegen, met een fijne ruimte eromheen en een mooi terras. Wij hebben twee heerlijke weken gehad!

Rust, vriendelijk en compleet

Irene Veenhuysen,
    26-6-2015

Wat een genot om een tijdje in dit huis te verblijven. Compleet ingericht, alle ruimte om je er prettig te voelen, groot overdekt terras en als hoogtepunt de hangmat in de tuin. In plaats van op vakantie voel je je even thuis in Oropos.

Geweldig huis

helenavanseggeren,
    13-6-2015

Dit met liefde verbouwde huis met oog voor detail en de oorsprong van het huis,

gelegen in een olijfboomgaard met volop privacy,net buiten het Griekse dorpje Oropos is een juweeltje!

Als je er van houdt om in een echt Grieks dorpje tussen de Grieken(geen toerisme) is dit helemaal de juiste plek!

Athene binnen een uurtje rijden ,maar ook Delphi,Evia ,Skyros etc

Het is allemaal mogelijk vanuit Nikos Cottage!

We hadden niet geweldig weer ,maar dat was geen probleem want het huis is van alle gemakken voorzien!

een aanrader!

Mooi privé plekje met een schitterend uitzicht.

K.B. Schutte,
    20-10-2013

Huis ziet er leuk uit en ongeveer 50 meter van de straat. Erg privé gelegen in de Griekse heuvels. Buren wonen op afstand. Mooi uitzicht vanaf de veranda.

Op de veranda had je genoeg plek om te ontbijten, lezen etc. Aan de zij- en achterkant van het huis kon je heerlijk zonnen.

Voor kinderen een ideaal terrein. Schommel, hangmat, speelgoed en boeken ruim voorradig. Terrein is omheind en afgesloten.

Oropos scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews