Géén boekingskosten

Hotel Liotopi

GriekenlandVaste land en EviaOlympiada (Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Liotopi voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning

2 Reviews over Liotopi

• 9Jos Westgeest17-06-2019

Ontspannen verblijf in rustig gelegen hotel.

Hotel Liotipi is een boutique hotel met een bed and breakfast benadering. Een sfeervol hotel met dito kamers. Elke dag werd er een ander ontbijt geserveerd in de lommerrijke tuin. Wij hadden half pension, dat wij a la carte mochten gebruiken in het zusterhotel Akroyiali aan de kleine boulevard op 150 meter afstand. Hier mochten wij ook overdag gebruik maken van de ligbedden op het strand. Tijdens ons verblijf hadden wij ook een Griekse kookworkshop van onze gastvrouw Loulou. Een toplokatie voor zon, strand, rust en culinair genot. Ook zeer geschikt voor jonge gezinnen. In de directe omgeving is de archeologische site van Ancient Stagira, het geboortedorp van Aristoteles. Op 1 uur rijden ligt Ouranoupolis, waar je een rondvaart kunt maken naar Mount Athos.

• 9esther07-10-2014

fijn hotel met zeer persoonlijke service

heel fijn klein hotel met mooie smaakvol ingerichte kamers met goede bedden, een goede badkamer en overdekt balkon hebben en meestal zeezicht.Helaas hoor je wel wat geluid van de gang. Super service van de eigenaresse en haar medewerkers, persoonlijk ontbijt (in tuin)met huisgemaakte producten, eigen gebakken verrassing in koelkast. Op hooguit 1 minuut van de haven/strand/boulevard en op 5 minuten lopen van opgravingen Stagira, waar ook nog weer baaitjes zijn met mooie stranden. Het dorpje zelf is klein, 3 hotelletjes en wat appartementen ,een paar winkeltjes en wat restaurantjes aan de boulevard. Geen bruisend dorp (vooral niet in september) maar rustig genieten. Het diner is bij Germany, 3 gangen van de kaart kiezen. Dit eten is redelijk, maar niet super, het assortiment van 3 toetjes is niet bijzonder. Vandaar dat ik het eten een 7 geef: 8 voor het ontbijt en 6 voor diner.

Hotel Liotopi info

Het complex