Hotel Liotopi

Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
Hotel Liotopi

We hebben een aantal aanbieders voor Liotopi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Liotopi in het Nederlands

Ontspannen verblijf in rustig gelegen hotel.

Jos Westgeest
17-6-2019

Hotel Liotipi is een boutique hotel met een bed and breakfast benadering. Een sfeervol hotel met dito kamers. Elke dag werd er een ander ontbijt geserveerd in de lommerrijke tuin. Wij hadden half pension, dat wij a la carte mochten gebruiken in het zusterhotel Akroyiali aan de kleine boulevard op 150 meter afstand. Hier mochten wij ook overdag gebruik maken van de ligbedden op het strand. Tijdens ons verblijf hadden wij ook een Griekse kookworkshop van onze gastvrouw Loulou. Een toplokatie voor zon, strand, rust en culinair genot. Ook zeer geschikt voor jonge gezinnen. In de directe omgeving is de archeologische site van Ancient Stagira, het geboortedorp van Aristoteles. Op 1 uur rijden ligt Ouranoupolis, waar je een rondvaart kunt maken naar Mount Athos.

Gereisd Met partner in juni 2019

fijn hotel met zeer persoonlijke service

esther
7-10-2014

heel fijn klein hotel met mooie smaakvol ingerichte kamers met goede bedden, een goede badkamer en overdekt balkon hebben en meestal zeezicht.Helaas hoor je wel wat geluid van de gang. Super service van de eigenaresse en haar medewerkers, persoonlijk ontbijt (in tuin)met huisgemaakte producten, eigen gebakken verrassing in koelkast. Op hooguit 1 minuut van de haven/strand/boulevard en op 5 minuten lopen van opgravingen Stagira, waar ook nog weer baaitjes zijn met mooie stranden. Het dorpje zelf is klein, 3 hotelletjes en wat appartementen ,een paar winkeltjes en wat restaurantjes aan de boulevard. Geen bruisend dorp (vooral niet in september) maar rustig genieten. Het diner is bij Germany, 3 gangen van de kaart kiezen. Dit eten is redelijk, maar niet super, het assortiment van 3 toetjes is niet bijzonder. Vandaar dat ik het eten een 7 geef: 8 voor het ontbijt en 6 voor diner.

Gereisd Met partner in september 2014

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liotopi in Olympiada (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liotopi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.