Hotel Porfi Beach

10 reviews over Hotel Porfi Beach in het Nederlands

Heel erg genoten!

Hoarix
9-6-2019

Het enige minpuntje van dit hotel is de ligging. Het bevindt zich in een residentiële wijk met kilometers rondom niets anders dan villa's. Naar Nikiti is het een uurtje stappen. Het strand is daar zeer toeristisch met winkelstandjes met prullaria en de ene bar naast de andere, maar The Old Village is zeker een bezoekje waard. Op het kruispunt aan de verkeerslichten kan je een taxi terug naar het hotel nemen, dat kost € 6,00. Vanaf het hotel naar de andere kant ligt 7 km verder Metamorfosi waar weinig tot niets te zien is. Het hotel zelf is zeer verzorgd en ook de (grote!) kamer - ik zat op het gelijkvloers -was heel proper hoewel wat gedateerd. Het personeel is Supervriendelijk! Zowel Eleni, Yota als Jani spreken uitstekend Engels - Jani zelfs ook Duits. Het eten was ook heel lekker, alleen jammer dat de naam van de gerechten niet vermeld was, gewoon ff vragen, geen probleem. Al bij al goeie vakantie gehad.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Porfi Beach Hotel, nooit meer!!

Griekenland vakantie liefhebber
17-9-2017

Dit hotel geboekt voor twee weken. Ligging mooi en langs drukke weg. Maar dit hotel is totaal niet gastvriendelijk of gericht op gastvriendelijkheid. De Griekse gast vrijheid ontbreekt aan alle kanten. Personeel niet vriendelijk. Ontbijt matig word niet aangevuld als daar om gevraagd word en is bijvoorbeeld toch fijn als je brood bij je ontbijt hebt. Personeel spreekt of verstaat geen Engels. Fooi word niet gewaardeerd. Managers kijken niet op of om, als zaken niet lekker lopen. 's Avonds word er geen koffie meer geschonken na 21.00 uur op het terras. Het privé strand is vies en je moet €3,- per strandbad betalen. Houd er rekening mee dat dit hotel erg afgelegen ligt en wil je de omgeving verkennen, dan heb je echt een huurauto nodig. Huur de auto niet via het hotel. Als je in Nikiti zelf huurt schilt dit voor 2 weken ruim €200,- Na drie dagen touren met auto en je hebt afgemeld bij receptie, vraagt de receptie of je zelf niet de sleutel van je kamer hebt.

Gereisd Met partner in september 2017

Verkeerde keus

Vakantieganger
9-9-2017

We hadden hoge verwachtingen maar al snel ging het mis. We kregen Twee achteraf kamers langs drukke weg. Kamer was netjes en schoon, het beloofde bad had geen stop...... volgens receptie werden die te vaak gejat en hadden we gewoon pech!!! Bulgaren en Serviërs in overvloed, laten we het maar houden op weinig normen en waarden met veel kabaal. Strandje "Prive" erg troebel, zwembad ziet er verzorgd uit. Medewerkers bij de bar erg vriendelijk, bij ontbijt nog niet wakker... slecht Engels sprekend waardoor het erg lastig communiceren is. Auto echt nodig, te ver bij alles vandaan. Super klein eigen winkeltje waar je water en fris kunt kopen en verder bar weinig. Auto kan je het beste niet via de receptie huren, echt te duur. Met de taxi naar Nikiti beach kost enkel €6.- Ontbijt goed maar dagelijks hetzelfde. Sfeerloos restaurant.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Geweldig

Joost
28-8-2017

Heerlijk Hotel met super schoon privé zand strand ( "bleu Flag " genomineerd !) grenzend aan een heerlijk zwembad omgeven door terras met gratis ligbedden + handdoeken. Mooie vakantie gehad met onze 4 kinderen tussen de 11 en 19 jaar. Auto huren voor aantal dagen zeker aan te bevelen om strandjes op het schiereiland te bezoeken, taxi naar Nikiti kost € 6,- per rit, dus geen geld en lekker makkelijk. Personeel nog ouderwets vriendelijk en dag en nacht bezig je een fijne vakantie te bezorgen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heel goed maar nooit meer!

Erica
18-7-2017

Het hotel is mooi gelegen in een bosrijke omgeving, maar wel vlakbij een toch wel drukke weg. Het verkeer hoor je 's nachts wel als je kamer dichter bij de weg ligt, niet hinderlijk maar toch. Het hotel (kamers, bar, restaurant en strand) worden goed schoon gehouden. Je krijgt alle dagen schone handdoeken. Het alla carte restaurant heeft lekker eten, maar de kaart is zowel 's middags als 's avonds hetzelfde. De afstand tot Nikiti is 4-5 km. Te ver om te lopen, maar met een taxi kan je er goed naar toe. Terug naar het hotel is wat lastiger. Zowel de restaurants in Nikiti als het alla carte restaurant van het hotel zijn niet echt Grieks te noemen (pizza, pasta, grill) maar wel lekker. Het plaatsje Metamorfosi heeft wel een restaurant waar je lekker Grieks kunt eten. Pinnen kan je niet in Metamorfosi, alleen in Nikiti. In de periode dat ik in het hotel zat waren de hotelgasten voornamelijk Serviers met hun baby's die hun kinderen lekker laten poepen op het terras (niet opruimen natuurlijk), de luiers op de eettafel in het restaurant verschonen en lekker laten krijsen. Het hotel is ideaal voor mensen met kinderen van 0 - ca. 12 jaar. Het hotel heeft een speeltuin met kindvriendelijke attributen, de zee loopt glooiend af (wel zeeschoenen nodig) en ook het zwembad is groot genoeg voor zowel kleine als wat oudere kinderen. Het schiereiland Sithonia is overigens heel groen en heel mooi met ook mooie stranden. Zeker een aanrader om met een auto op uit te trekken. Kortom: goed hotel maar niet voor ouderen en wil je meer zien, dan heb je een auto nodig.

Gereisd Met partner in juni 2017

Aan te bevelen

ouzakis
3-7-2017

Mooi, rustig gelegen hotel. Hou er echter rekening mee dat het hotel minstens 3 km van een dorp gelegen is. Het is dus aan te raden een auto of scooter te huren. Vriendelijk personeel, heel goed ontbijt. Zelfs op het terras is er een ruimte voor rokers en niet-rokers!

Gereisd Met partner in juni 2017

leuk goed hotel

tinneke
23-9-2016

beetje afgelegen en als je geen auto kan rijden zoals ik ben je afhankelijk van de bus en die komt maar 3 x per dag , maar wel mooie omgeving , super service van "al" het personeel , heel netjes , mooie tuinen ,leuk strandje ( wel zeeschoentjes nodig) goed a la carte restaurant en het eten die inbegrepen is is ook heel lekker, 14 dagen geweest en geen enkele maal het zelfde moeten eten, ik had kamer op het gelijkvloers net voorbij de parking en die was heel rustig met leuk terrasje , alle dagen verse handdoeken op de kamer. der is gratis handdoeken service zowel voor het strand als zwembad , de wifi was altijd beschikbaar aan de bar en receptie zoals vermeld .het enige waar ik mij enorm aan gestoord heb is het aantal Oostblokkers die der verbleven ( eigenlijk over heel Shithonia ) met heel kleine kinderen wat maakte dat het heel rumoerig is bijna overal in het hotel en echt storend is als je voor rust gaat.dus jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar door dit laatste gegeven

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Fijn hotel, schoon en service prima.

Andries & Willy
2-7-2016

Elke dag een schone kamer inclusief alle handdoeken, vriendelijk en service gericht personeel en een uitgebreid ontbijt buffet met ook warm eten. Mooi onderhouden tuin met schoon zwembad en op een steenworp afstand van het zandstrand. Wat wij minder goed vonden was de wi-fi; soms wel, dan weer niet. En de ligbedjes, parasols en handdoeken voor op het strand zijn Niet inclusief ....... De prijs voor de drankjes bij de poolbar en het alacarte vonden wij veel te hoog. Wil je d'r op uit dan moet je een auto of scooter huren of een taxi nemen, openbaar vervoer is slecht. Nikiti ligt op ca. 5 km. naar het oosten en heeft een fijn strand en een boulevard met veel restaurantjes.

Gereisd Met partner in juni 2016

Een klein paradijsje, een echte aanrader

Gerd Meckes
6-6-2016

Onze verwachtingen werden meer dan overtroffen. Een fijn en ruim hotel met alles bij de hand: strand, zwembad, eten & drinken, een zeer verzorgde tuin en omgeving, kortom een klein paradijsje. In het bijzonder kan de persoonlijke aandacht en de inzet van de gehele staf geroemd worden. Klasse!

Gereisd Met partner in mei 2016

Fijn hotel, vriendelijk personeel, mooi gelegen

Anne en Gerda
8-5-2016

De ligging is prachtig aan een mooi strandje, met gezellig zwembad en binnentuin met Palmbomen. Het terrein wordt zeer netjes onderhouden. De kamers worden elke dag keurig schoongemaakt. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is qua prijs/kwaliteitsverhouding goed. Een klein minpuntje: geen WiFi op de hotelkamer, wel bij het zwembad. Kortom: een echte aanrader voor een prettig en ontspannen verblijf!

Gereisd Met partner in mei 2016

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart

• AdresNikiti Metamorphosi 63088(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porfi Beach in Nikiti (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porfi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.