Géén boekingskosten

Hotel Porfi Beach

GriekenlandVaste land en EviaNikiti (Chalkidiki)

7.1GoedScore uit 14 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

14 Reviews over Porfi Beach

• 6Donna31-08-2022

Verblijf was oké..

Porfi Beach heeft een goede ligging (mits je een auto hebt, in de directe omgeving niet veel te vinden).

Kamers werden elke dag schoongemaakt en het personeel was erg vriendelijk.

De kamers waren echter wel erg verouderd en extreem gehorig; we konden de telefoonmeldingen en gesprekken van de buren horen. Leek wel alsof ze bij ons in de kamer stonden.

Verder was het ontbijt wel erg simpel en niet gevarieerd. Hele harde en droge broodjes, elke dag hetzelfde en niet erg smaakvol.

De zee en de omgeving is echt prachtig (let op zee-egels!) Wel aan te raden om een auto te huren, anders snel uitgekeken in de omgeving.

We moesten om 12:00 uitchecken en konden om 17:00 nog wel even gebruik maken van de douche beneden. Daar was echter geen verlichting, geen houder voor de douche en iedereen kon binnenlopen want de sleutel was kwijt.. dat was erg lastig.

We zullen niet gauw terug gaan naar dit hotel, maar zeker wel naar Chalkidiki!

• 8Jeanette Bakker11-06-2022

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel. Kamers prima, service goed, ontbijt prima. Het buffet hebben we1 keer geprobeerd maar daar liepen we niet mee weg. Het a la Carte restaurant verdiend een dikke pluim. Hotel ligt direct aan een privé strand, wel zo fijn. Een min punt…toen wij een keer bij onze kamer kwamen stond de deur open. Vreemd. Bij nadere inspectie bleek dat onze deur en die van onze vrienden zodanig bewerkt was dat het slot vrij simpel met een bankpas/creditcard open te flipperen is. Dit aangegeven bij de receptie en bij de reisorganisatie. De deur van onze vrienden is provisorisch herstelt, die van ons niet. Advies: huur een kluis bij de receptie en heb een heerlijk vakantie.

• 8André28-09-2020

Prima hotel voor onbezorgde vakantie

Een prima hotel met mooi aangelegde tuin. Hotel ligt direct aan eigen strandje en heeft een ruim en schoon zwembad. Zowel op strand als bij zwembad zijn ligbedden en parasol gratis. Kamer is ruim en eenvoudig ingericht. Bed is wat aan de harde kant. Onze kamer had douche in badkuip. Elke dag nieuwe handdoeken. Ontbijt is redelijk uitgebreid maar door de Covid-19 maatregelen is ontbijt niet zelf te pakken maar wordt na het aanwijzen door personeel gepakt. Dit hotel gaat overigens erg goed om met maatregelen Covid-19 (dragen mondkapje, handschoenen, ontsmettingsmiddelen en meting temperatuur). Er is een uitgebreide snack-en lunchkaart en eten is smakelijk. Er is een gezellige bar met voldoende zitmogelijkheden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het huren van auto, scooter of fiets (via receptie) is aan te raden omdat hotel +/- 3,5 km van Nikiti ligt. In directe omgeving een uitstekende Taverne (Sonia). Kortom, hotel is aanrader

• 8Gerard en Hanneke van der Vlist02-10-2019

Uitstekend voor een rustvakantie tussendoor

Het hotel is een plaatje om te zien; een idyllisch plekje, maar afgelegen. Het huren van een auto, scooter of fiets is eigenlijk een must. Zonder vervoer kom je nergens. Een taxi terug van het dorp is niet te krijgen. Helaas hebben ze ook wat kamers gerenoveerd, die beduidend minder smakelijk zijn dan de originele. Badlakenservice is badlakenhuur voor € 2,00 per stuk per dag. Flessen water zijn niet de gehele dag te verkrijgen. Geen Nederlandse televisiezender. 1 Duitse, 1 Engelse en verder alleen Griekse zenders. Verder alles keurig schoon. Het eten is zeer smakelijk en fris, drie sterren-waardig. Wie even wil uitrusten is hier op het goede adres. Er zijn weinig bezienswaardigheden in de omgeving.

• 9Hoarix09-06-2019

Heel erg genoten!

Het enige minpuntje van dit hotel is de ligging. Het bevindt zich in een residentiële wijk met kilometers rondom niets anders dan villa's. Naar Nikiti is het een uurtje stappen. Het strand is daar zeer toeristisch met winkelstandjes met prullaria en de ene bar naast de andere, maar The Old Village is zeker een bezoekje waard. Op het kruispunt aan de verkeerslichten kan je een taxi terug naar het hotel nemen, dat kost € 6,00. Vanaf het hotel naar de andere kant ligt 7 km verder Metamorfosi waar weinig tot niets te zien is. Het hotel zelf is zeer verzorgd en ook de (grote!) kamer - ik zat op het gelijkvloers -was heel proper hoewel wat gedateerd. Het personeel is Supervriendelijk! Zowel Eleni, Yota als Jani spreken uitstekend Engels - Jani zelfs ook Duits. Het eten was ook heel lekker, alleen jammer dat de naam van de gerechten niet vermeld was, gewoon ff vragen, geen probleem. Al bij al goeie vakantie gehad.

• 4Griekenland vakantie liefhebber17-09-2017

Porfi Beach Hotel, nooit meer!!

Dit hotel geboekt voor twee weken. Ligging mooi en langs drukke weg. Maar dit hotel is totaal niet gastvriendelijk of gericht op gastvriendelijkheid. De Griekse gast vrijheid ontbreekt aan alle kanten. Personeel niet vriendelijk. Ontbijt matig word niet aangevuld als daar om gevraagd word en is bijvoorbeeld toch fijn als je brood bij je ontbijt hebt. Personeel spreekt of verstaat geen Engels. Fooi word niet gewaardeerd. Managers kijken niet op of om, als zaken niet lekker lopen. 's Avonds word er geen koffie meer geschonken na 21.00 uur op het terras. Het privé strand is vies en je moet €3,- per strandbad betalen. Houd er rekening mee dat dit hotel erg afgelegen ligt en wil je de omgeving verkennen, dan heb je echt een huurauto nodig. Huur de auto niet via het hotel. Als je in Nikiti zelf huurt schilt dit voor 2 weken ruim €200,- Na drie dagen touren met auto en je hebt afgemeld bij receptie, vraagt de receptie of je zelf niet de sleutel van je kamer hebt.

• 5Vakantieganger09-09-2017

Verkeerde keus

We hadden hoge verwachtingen maar al snel ging het mis. We kregen Twee achteraf kamers langs drukke weg. Kamer was netjes en schoon, het beloofde bad had geen stop...... volgens receptie werden die te vaak gejat en hadden we gewoon pech!!! Bulgaren en Serviërs in overvloed, laten we het maar houden op weinig normen en waarden met veel kabaal. Strandje "Prive" erg troebel, zwembad ziet er verzorgd uit. Medewerkers bij de bar erg vriendelijk, bij ontbijt nog niet wakker... slecht Engels sprekend waardoor het erg lastig communiceren is. Auto echt nodig, te ver bij alles vandaan. Super klein eigen winkeltje waar je water en fris kunt kopen en verder bar weinig. Auto kan je het beste niet via de receptie huren, echt te duur. Met de taxi naar Nikiti beach kost enkel €6.- Ontbijt goed maar dagelijks hetzelfde. Sfeerloos restaurant.

• 9Joost28-08-2017

Geweldig

Heerlijk Hotel met super schoon privé zand strand ( "bleu Flag " genomineerd !) grenzend aan een heerlijk zwembad omgeven door terras met gratis ligbedden + handdoeken. Mooie vakantie gehad met onze 4 kinderen tussen de 11 en 19 jaar. Auto huren voor aantal dagen zeker aan te bevelen om strandjes op het schiereiland te bezoeken, taxi naar Nikiti kost € 6,- per rit, dus geen geld en lekker makkelijk. Personeel nog ouderwets vriendelijk en dag en nacht bezig je een fijne vakantie te bezorgen.

• 8Erica18-07-2017

Heel goed maar nooit meer!

Het hotel is mooi gelegen in een bosrijke omgeving, maar wel vlakbij een toch wel drukke weg. Het verkeer hoor je 's nachts wel als je kamer dichter bij de weg ligt, niet hinderlijk maar toch. Het hotel (kamers, bar, restaurant en strand) worden goed schoon gehouden. Je krijgt alle dagen schone handdoeken. Het alla carte restaurant heeft lekker eten, maar de kaart is zowel 's middags als 's avonds hetzelfde. De afstand tot Nikiti is 4-5 km. Te ver om te lopen, maar met een taxi kan je er goed naar toe. Terug naar het hotel is wat lastiger. Zowel de restaurants in Nikiti als het alla carte restaurant van het hotel zijn niet echt Grieks te noemen (pizza, pasta, grill) maar wel lekker. Het plaatsje Metamorfosi heeft wel een restaurant waar je lekker Grieks kunt eten. Pinnen kan je niet in Metamorfosi, alleen in Nikiti. In de periode dat ik in het hotel zat waren de hotelgasten voornamelijk Serviers met hun baby's die hun kinderen lekker laten poepen op het terras (niet opruimen natuurlijk), de luiers op de eettafel in het restaurant verschonen en lekker laten krijsen. Het hotel is ideaal voor mensen met kinderen van 0 - ca. 12 jaar. Het hotel heeft een speeltuin met kindvriendelijke attributen, de zee loopt glooiend af (wel zeeschoenen nodig) en ook het zwembad is groot genoeg voor zowel kleine als wat oudere kinderen. Het schiereiland Sithonia is overigens heel groen en heel mooi met ook mooie stranden. Zeker een aanrader om met een auto op uit te trekken. Kortom: goed hotel maar niet voor ouderen en wil je meer zien, dan heb je een auto nodig.

• 9ouzakis03-07-2017

Aan te bevelen

Mooi, rustig gelegen hotel. Hou er echter rekening mee dat het hotel minstens 3 km van een dorp gelegen is. Het is dus aan te raden een auto of scooter te huren. Vriendelijk personeel, heel goed ontbijt. Zelfs op het terras is er een ruimte voor rokers en niet-rokers!

Hotel Porfi Beach info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)