Camping Areti

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Areti voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Areti in het Nederlands

Discrimatie! Ongastvrij!

Leo de Nijs
6-7-2014

Waren er in juni 2014. Wel 12 prachtige plekken vrij aan zee! We mochten er niet 1 hebben, ook niet voor een paar dagen. De zeer onvriendelijke dame van de receptie zei dat die vast gehouden werden voor vaste gasten die er al 10 of 20 jaar kwamen.... Nieuwe gasten tweede rij! Soebatten, slijmen niets hielp. Ze snauwde en ging met haar rug naar ons toe staan!! Heel onbeschoft! En om dan op de 2e rij te gaan staan terwijl het ongeveer de allerduurste camping van Griekenland is? No way!Bespaar je de moeite als je een mooie plek wilt hebben!!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2014
2008

Hier gaan we dus nooit meer naar toe

Yvonne
6-8-2008

In zomer 2007 geweest, was een prima maar voor Griekse begrippen dure camping (42 euro per nacht voor 4 personen, tent en auto) . Ondanks dat wilden we in 2008 weer een weekje op camping Areti staan. We schrokken ons echter wild van de prijs en de onvriendelijke behandeling bij de receptie. Nu voor 5 personen 68 euro! Belachelijk en er valt niet over te praten/onderhandelen.

Gereisd Familie in juli 2008

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Areti in Neos Marmaras (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Areti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.