Géén boekingskosten

Boek met Zoover

17 Reviews over Evilion

• 9Rene Weustink15-09-2022

Thuis komen

Ben 4 keer in dit hotel geweest. Het voelt als thuis komen. Altijd een warme, enthousiaste en erg gemoedelijke ontvangst. Dimitris en zijn personeel proberen het je altyd prima naar de zin te maken. Het geeft je een familiair gevoel. Zal hier beslist nog weer naar toe gaan.

• 9N.J.G. Jansen05-10-2019

Een fantastische vakantie net als vorige jaren.

Het klinkt erg saai 14 jaar naar het zelfde hotel in Nei Pori. Niets is minder maar! Evilion Hotel heeft zo’n aantrekkingskracht bij ons gekregen, dat wij elk jaar weer bij het weggaan zeggen “Het was weer fijn, lekker en gezellig tot volgend jaar” Wat is het geheim. De eigenaar Dimitri Topalides is een zakenman eerste klas. Streng maar rechtvaardig. Volgt echt alles van schoonmaak tot buffet. Heeft altijd oor voor wensen van de gasten. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er heel weinig personeelswisselingen zijn. Ook dat is fijn als jaarlijks daar komt. Je kent elkaar en je gaat gewoon verder waar je het vorige jaar gebleven bent. Je hebt het idee, dat je niet weggeweest bent. Dit jaar is het strand volledig aangepakt zoals op bijgaande foto’s te zien is. Ook hier is de bekende service en gezelligheid volledig gewaarborgd. Al met al, als de gezondheid het toelaat. Dimitri tot volgend jaar !

• 8Ilse11-08-2017

goed hotel

Fijne kamers, met goede airco. Kamers werden ook goed schoongehouden. Het dinerbuffet was echt lekker met genoeg keuze. Als je heel vroeg ging ontbijten (7 uur), omdat je bijvoorbeeld een excursie ging doen dan waren er nog geen verse broodjes. Het viel op dat er geen andere Nederlanders waren in het hotel, alleen Duitsers en Oost-europeanen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Het strand is aan de overkant van het hotel. Sommige kamers hebben ook uitzicht op het strand en de zee. Je kunt op het strand een bedje huren voor €3,50 inclusief een drankje. De bar op het strand hoort bij het hotel. Het zwembad is klein. Na 18.00 uur 's avonds mocht het zwembad niet meer gebruikt worden. Voor kinderen is er behalve het zwembad eigenlijk niets te doen in het hotel. Een keer per week was er live-muziek in het hotel. Het dorp Neo-pori is erg toeristisch met veel dezelfde soort toeristenwinkels. Vanuit Neo-pori hebben we een paar excursies gemaakt naar o.a Meteora en Thessaloniki.

• 9Niek Jansen25-07-2017

Alweer fantastisch

Twaalf keer naar hetzelfde hotel tijdens jouw vakantie. Dan moet er toch iets bijzonders zijn. Dat klopt. De sfeer, die in dit hotel aanwezig is, is gewoon uniek. De eigenaar Dimitri Topalides heeft het gewoon in zijn vingers. Dat hij een zeer harde werker is bewijst wel, dat hij begonnen is met het Evilion Hotel. Dat na een paar jaar is uitgebreid met het aangrenzend Stilvi Hotel. Vervolgens nu een geweldige uitbreiding heeft gerealiseerd met een grote hyper moderne eetzaal met hierboven een ruimte voor vergaderingen en conferenties. En een etage hoger een geweldige suite. Dat hij jaar in jaar uit met hetzelfde personeel werkt geeft aan dat hij een werkgever is die goed is voor zijn personeel. Hierdoor ontstaat dan ook die gastvrije sfeer. Zelfs na twaalf jaar hebben wij ons weer uitstekend vermaakt. Het buffet ziet er elke dag vers en aantrekkelijk uit. Wij zijn in de loop der jaren à la carte gaan eten. De kok Stylios heeft ons de drie weken elke dag weten te verrassen. En compliment waard. Dat de kamers schoon en aantrekkelijk zijn is voor ons geen nieuwtje. Zij worden dagelijks schoon gehouden. Kortom wil je genieten van een geweldig hotel met een heerlijk strand vlakbij, dat is dit een geweldige gelegenheid. Wij gaan, indien mogelijk, het volgend jaar daarr weer genie

• 3Mark05-06-2017

Nooit meer

Prima eten en goede en schone kamers. Er is airconditioning maar die staat niet aan omdat het "koud"is (+/- 30 gr). In de omgeving wordt stevig verbouwd en de hele twee weken heb ik boormachines, kangoos etc aan mogen horen, ook in het weekend. En als die herrie nog niet genoeg is komt ook de Griekse luchtmacht regelmatig met straaljagers en helikopters over. In Nei Pori is absoluut niets te beleven dus maar een auto gehuurd en de omgeving verkend.

• 9Fam Verbrugh17-05-2017

Zeer gastvrij en kwalitatief goed hotel!

Service is erg goed ( De gastheer Dimitri doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken en probeert elk verzoek in te willigen.). Prima ontbijtbuffet, avondeten ( buffet) voldoende afwisselend en lekkere salades. Personeel is erg vriendelijk. Gezellige bar, waar je rustig kunt zitten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in april.

• 10Niek Jansen28-07-2016

Van de ene surprise in de andere

Waarom gaat iemand voor de elfde keer terug naar hetzelfde hotel? Inderdaad dat komt niet zo veel voor. Bij ons gebeurt dat en wel in Nei Pori in Hotel Evilion. Deze accommodatie heeft letterlijk alles te bieden wat men wenst voor een ideale vakantie. Het hotel is schoon, de kamers worden elke dag onderhouden. Beddengoed en handdoeken worden zeer regelmatig verschoond. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt Duits en of Engels. De eigenaar Dimitri Topalides is een uitstekende gastheer. Hij heeft het letterlijk in zijn vingers. Wij hebben dit de laatste vakantie aan den lijve ondervonden. Hij wist, dat wij dit jaar vijftig jaar getrouwd waren en organiseerde daarvoor een surprise party bij zijn bar aan het strand voor ons en onze dochters, die voor deze gelegenheid een weekje bij ons waren. Ook het voltallig personeel was hier aanwezig. Waar vind je dit? Ja, in Nei Pori ! Dat Dimitri een goede ondernemer is blijkt wel, dat hij twaalf jaar geleden begon in Nei Pori met Evilion Hotel, kocht enkele jaren terug zijn buurman Stilvi Hotel en is nu met een uitbreiding bezig van Evilion Hotel. Hij is streng maar goed voor zijn mensen. Dat blijkt wel, dat we elk jaar het zelfde personeel tegen komen. Voor een goed hotel heb je een goede keuken nodig. Ook die is aanwezig met de sublieme kok Stelios. Een echte kunstenaar in zijn keuken. Hierdoor is de prijs, kwaliteit verhouding wel heel erg gunstig

• 9Andrzej21-07-2016

To był dobry wybór

Warunki pobytowe znakomite. Obsługa dyskretna i komfortowa. Plaża i kąpiel w morzu, bardzo,odlotowo wręcz miła i bezpieczna dla dzieci. Morze bardzo ciepłe. Kuchnia bardzo bogata i urozmaicona. Duuużo warzyw w niespotykanych połączeniach. Pycha, choć nie ma niemal nic z polskiej kuchni. Do kolacji nie ma żadnych napojów. Trzeba kupić, ale to światowy standard od 3 gwiazdek. (2,5 € litr mineralnej niegazowanej) Uwaga na mineralną gazowaną. Wyjęta rano z lodówki nieuchronnie wybuchnie głośno na plaży lub wycieczce w momencie otwierania. Nam, czyli polakom, bardzo brakował czajnika el. i kubeczków w pokojach. Jak kto zaczyna dzień od kawusi, to spacer do baru na dole i 3€.... Ale ich kawa z wyjątkiem ice(mrożonej), nie przynosi im chwały. Trzeba więc zabrać grzałkę elektryczną, garnek 1/2l i dwa kubeczki. Uwaga: nie wolno tego robić. Basen hotelowy 1m do 4m, zupełnie nie nadaje się dla małych dzieci. Brodzika brak. Wada może pozorna, bo super plaża jest 4 minuty za oknem i morze do 200m nie przekracza 90 cm głębokości. Dzieci szaleją. Niemal niepilnowane. Bo i po co w takich warunkach. Klima jest wszędzie. Zdrowa!!!!! Śpi i odpoczywa się komfortowo. Ceny w Grecji, martwią trochę. Piwo w markecie (marne raczej) 1€. To samo na plaży czy w milionie knajpek- tyle samo. Byle co do zjedzenia - 4€. Coś lepiej 6 do 9 €. Owoców morza lepiej nie jeść. Wiem co piszę. Polski mieszkaniec mówił: chcesz dobrze zjeść, unikaj czyściutkich, białych kelnerów i luksusowych mebelków. W knajpkach z odlotową kuchnią, zobaczysz jedzące całe rodziny greckie. Mebelki są super spartańskie. Właściciel zaprasza gości w pokrwawionym fartuchu. Kelnerzy, wyglądają nie lepiej. TO JEST TO. ZAPEWNIAM !!!!! Ja wydałem z 4 wycieczkami 380€. Dwie osoby, bez specjalnego osczędzania. Przerwę: 10:00 - koniec śniadania, 19:00 - początek obiado kolacji, znosi się w miarę dobrze. Bywa że i nie, ale inaczej, nie poznalibyśmy greckich knajpek. Uwaga. Tzw. Pakiety ze śniadaniem które dostaje się na wczesne wycieczki, są bardzo małe. 4 kromeczki i owoc. Nie starczy na długo. Ale przewodnicy to wiedzą i są postoje przy tanich knajpkach. Uwaga. Ci z Katowic, patrząc na odloty, są na miejscu niemal pół dnia krócej niż Ci z Warszawy. Gdybym to zauważył zamówiłbym pobyt z Warszawy + 4 godz polski bus za grosze spod metra Wilanowskiego (skok od Okęcia) do Katowic.

• 10CCDJ22-06-2016

En echte aanrader!

Vorig jaar ben ik hier een paar dagen geweest. Nu een week en ik hoop er nog vele malen te mogen komen. Het hotel is rustig gelegen aan de rand van Neo Pori op loopafstand van een mooi zandstrand. Op het strand staan parasols, ligbedden en een bar van het hotel. De kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Het eten is zeer goed en op het terras bij het zwembad is het heerlijk vertoeven. 's Avonds is het gezellig om een ouzo of iets anders aan de bar te drinken. Eenmaal per week is er live muziek. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en spreekt Engels en/of Duits. Vanuit het hotel kan je trips maken naar bijv. de Olympus, Meteora, Thessaloniki of Athene. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden. Zowel families met jonge kinderen als ouderen die een rustige omgeving zoeken.

• 10N.J.G.Jansen13-07-2014

Het ideale hotel in Nei Pori

Evilion Hotel is een gezellig kindvriendelijk hotel met een vrij uitzicht naar de zee. Het hotel ligt ongeveer 50 meter van een prachtig zandstrand met eigen ligstoelen en parasols. Van het hotel is hier ook een bar / terras aanwezig. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. De accommodatie is aan de rand van Nei Pori gelegen. Het restaurant is in buffetvorm. Is vers en is zeer aantrkkelijk. Ook heeft dit restaurant de mogelijkheid van a la carte. De prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed. De kamers zijn ruim, goed onderhouden en worden dagelijks schoongehouden. Ze zijn voorzien van minibar, kluisje, T.V., telefoon en ruime badkamer met douche. Verder hebben ze een royaal balkon. Bij het hotel is een zwembad.

Hotel Evilion info

• MinibarBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)