Géén boekingskosten

Venus Beach

GriekenlandVaste land en EviaNea Stira (op Evia)

9FenomenaalScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Venus Beach

• 9Ingrid24-08-2020

Fantastisch vriendelijk hotel

Wederom heerlijk vertoeven met heel vriendelijk personeel! Mijn echtgenoot was zijn horloge vergeten, deze is opgemerkt en netjes verstuurd. We hopen weer terug te komen 🌞

• 10Bouter24-10-2019

Prachtig

Prachtige locatie, heerlijk rustig in oktober, eigen strand, mooie wandelingen, creatieve zitplekken. Ontbijt prima maar zeer slappe koffie (nescafé mee).

• 9Ed en Irene20-09-2019

Prachtige plekje met kleine kanttekening

Nea Styra ligt op een eiland, Evia en is bij een vlucht op Athene bereikbaar met de boot vanaf Rafina of Agia Marina of via een prachtige route over één van de twee bruggen in Chalkida (185 km). Het hotel ligt op een unieke locatie aan een eigen strand. Er zijn talloze plekken om te zonnen of te relaxen. Het zwembad is prima en de bar, ook voor snacks is goed. Het restaurant daarentegen is onder de maat in vergelijking met de atmosfeer die deze accommodatie oproept en de bar. Het ontbijt is okay, maar de koffie bizar slecht. Wij namen zelf Nescafé mee.. Klein minpunt vonden wij ook de grote aanwezigheid van Duitse senioren die klaarblijkelijk elk jaar terugkomen naar deze wonderschone plek. Zij 'claimen' bijna hun plek in de eetzaal, op het strand en we kregen diverse keren boze blikken omdat wij lukraak ergens gingen zitten. We vonden het komisch. Het verblijf via touroperator was inclusief autohuur, dus we hebben ons vermaakt! Aanrader!

• 8Henriette08-10-2018

Fantastische plek

Mooi hotel, eten niet zo best

• 9Klaudia17-04-2018

Przepiękne widoki!

Bardzo ładny hotel z fajnym basenem, przy samej plaży. Pokoje są czyste i zadbane, a posiłki smaczne. Do miasteczka jest dosyć blisko, polecam wieczorne spacery przy pięknych zachodach słońca ;)

• 10Ernest14-04-2018

Klimat jakich mało

Niesamowicie klimatyczny hotel. Byłem tam wraz z żoną i z chęcią wrócę jeszcze w to miejsce. Hotel blisko plaży, świetne pokoje i bardzo dobre jedzenie. Polecam wszystkim!

• 9Adam22-03-2018

Super miejsce

Trochę na uboczu ale piękne spokojne miejsce. Warte zobaczenia zachody słońca, przepyszna grecka kuchnia. Bardzo miła obsługa pomocna z każdym problemem.

• 8Werner Philipzik12-09-2012

Ruhiges, schön gelegenes Hotel

Einfache Zimmer in Form von Reihenbungalows am Hang gelegen. Essen im separaten Hauptgebäude. Schwimmbecken mit Seewasser gefüllt. Hotel hat Strandlage. um eigentlichen kleinen Ort ca. 20Min. Fußweg am Strand (regelmäßiges kostenloser Buspendelverkehr 4x am Tag). Frühstücksbuffet - rel. einach aber gut; Abendessen kein Buffetsystem 3 Gänge gut und reichlich, griechische Küche. Sand- und Felsenstrand. und sehr gefällige Strandeinrichtungen. Freundliche Bedienung. Freier Netzzugang und auch freie Nutzungsmöglichkeit eines hoterleigenen Klappdecks (Vulgodenglisch: Lääpptoppp).

Hotel Venus Beach info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)