Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Potidea Palace voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 6 reviews
+63

7.7GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Potidea Palace

• 8Els Cuijpers31-08-2010

Mooi hotel

Een zeer mooi gelegen hotel alhoewel sommige dingen aan renovatie toe waren oa. het zwembad en de badkamer. Maar voor de rest was het er SUPER. Het personeel was niks teveel en erg beleefsd en behulpzaam. Het eten was erg gevarieerd. Met de Griekse avond alleen lekkere Griekse hapjes. En een keer een visavond gehad met zoveel verschillende visgerechten was helemaal top!!!!! Die hier iets tekort komt is dit zelf schuld. De kamers zijn groot genoeg met mooi uitzicht op zee!!!!!! Het animatietaem doet erg zijn best vooral Tonie verdient een kompliment wat die jongen allemaal in zich heeft om kids en volwassenen te amuseren is SUPER en niet opdringerig!!! Voornamelijk Roemenen en Bulgaren en Duitsers. Maar zeker aan te bevelen.

• 8Lotte en Kevin01-07-2008

Potidea Palace

We zijn juist terug van een weekje Potidea Palace. Al bij al is onze vakantie heel goed meegevallen. Bij aankomst kregen we te horen dat we een nacht in een kamer in het hoofdgebouw moesten doorbrengen (wegens hotel volboekt). Deze kamer was verschrikkelijk! Vuil, veel lawaai van het verkeer, klein. De dag era onze "echte" kamer gekregen. Deze was wel dik in orde. Het eten was lekker. De animatie viel mee. Niets speciaal maar er was wel altijd iets te doen. Het strand bestaat uit zand en keien, dus strandschoenen zijn wel aan te raden, bovendien kan het zand erg heet worden. In de omgeving zelf is er niets te zien. Dus wil je iets gezien hebben, moet je een excursie maken of een auto huren. Opgepast met de straat, heel druk en de auto's rijden met twee op 1 rijvak. Onze vakantie was heel leuk, maar een 2e keer zit er niet in.

• 5sonia van den broeck09-06-2008

geen aanrader voor wie van de griekse traditie houdt strandvakantie geen cultuur in omgeving animatie nihil zeker zijn prijs niet waard!veel russen en bulgaren zelfs bediening van het hotel waren russen!voor ons niet meer een pluspunt was het eten

• 9Keizer12-05-2008

Wij zijn hier afgelopen week(voor pinksteren) geweest waardoor hotel nog niet vol zat. Wij zijn hierover zeer te spreken. Het is luxe, zeer vriendelijk personeel, goed eten met zeer uitgebreide keuzes, mooie kamers, zeer schoon en zeer mooi ligging voor berg Olymp.

• 9Daniela16-03-2008

Dieser war mein schönster Urlaub seit langem! Das Hotel ist einfach super! Die Zimmer sind schön, das Essen abwechslungsreich und es gab ein tolles Unterhaltungsprogramm! Alles super!

• 7Fam. de Vries16-06-2007

Aangenaam hotel met goede A.I. wij zijn 6 t/m 13 juni 2007 geweest met 5 volw. en 2 kinderen van 2 en 4 jaar. De fam. kamer heeft 1 kamer met 3 bedden en een grote ruime hal met kinderbed en slaapbank en tussendeur. Kamers zijn schoon en netjes. Leuk fam.hotel, direkt aan zand/kiezelstrand met bedden en handdoekenservice. Voor de kinderen leuke animatie. Pas op voor muggen buiten 's avonds. Veel keus bij alle buffetten. A la carte restaurant is niet bijzonder. Lunch buiten bij zwembad is heerlijk. Wij hebben genoten!

Hotel Potidea Palace info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)