Hotel Potidea Palace

5 reviews over Hotel Potidea Palace in het Nederlands

Mooi hotel

Els Cuijpers
31-8-2010

Een zeer mooi gelegen hotel alhoewel sommige dingen aan renovatie toe waren oa. het zwembad en de badkamer. Maar voor de rest was het er SUPER. Het personeel was niks teveel en erg beleefsd en behulpzaam. Het eten was erg gevarieerd. Met de Griekse avond alleen lekkere Griekse hapjes. En een keer een visavond gehad met zoveel verschillende visgerechten was helemaal top!!!!! Die hier iets tekort komt is dit zelf schuld. De kamers zijn groot genoeg met mooi uitzicht op zee!!!!!! Het animatietaem doet erg zijn best vooral Tonie verdient een kompliment wat die jongen allemaal in zich heeft om kids en volwassenen te amuseren is SUPER en niet opdringerig!!! Voornamelijk Roemenen en Bulgaren en Duitsers. Maar zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in Mon Aug 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Potidea Palace

Lotte en Kevin
1-7-2008

We zijn juist terug van een weekje Potidea Palace. Al bij al is onze vakantie heel goed meegevallen. Bij aankomst kregen we te horen dat we een nacht in een kamer in het hoofdgebouw moesten doorbrengen (wegens hotel volboekt). Deze kamer was verschrikkelijk! Vuil, veel lawaai van het verkeer, klein. De dag era onze "echte" kamer gekregen. Deze was wel dik in orde. Het eten was lekker. De animatie viel mee. Niets speciaal maar er was wel altijd iets te doen. Het strand bestaat uit zand en keien, dus strandschoenen zijn wel aan te raden, bovendien kan het zand erg heet worden. In de omgeving zelf is er niets te zien. Dus wil je iets gezien hebben, moet je een excursie maken of een auto huren. Opgepast met de straat, heel druk en de auto's rijden met twee op 1 rijvak. Onze vakantie was heel leuk, maar een 2e keer zit er niet in.

Gereisd met partner in juni 2008

geen aanrader voor wie van de griekse traditie houdt geen

sonia van den broeck
9-6-2008

geen aanrader voor wie van de griekse traditie houdt strandvakantie geen cultuur in omgeving animatie nihil zeker zijn prijs niet waard!veel russen en bulgaren zelfs bediening van het hotel waren russen!voor ons niet meer een pluspunt was het eten

Gereisd met vrienden in juni 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Potidea Palace voor je op een rij gezet:

Wij zijn hier afgelopen week(voor pinksteren) geweest waardoor hotel nog niet vol zat. Wij zijn hierover zeer te spreken. Het is luxe, zeer vriendelijk personeel, goed eten met zeer uitgebreide keuzes, mooie kamers, zeer schoon en zeer mooi ligging voor berg Olymp.

Gereisd familie in mei 2008
2007

Aangenaam hotel met goede A

Fam. de Vries
16-6-2007

Aangenaam hotel met goede A.I. wij zijn 6 t/m 13 juni 2007 geweest met 5 volw. en 2 kinderen van 2 en 4 jaar. De fam. kamer heeft 1 kamer met 3 bedden en een grote ruime hal met kinderbed en slaapbank en tussendeur. Kamers zijn schoon en netjes. Leuk fam.hotel, direkt aan zand/kiezelstrand met bedden en handdoekenservice. Voor de kinderen leuke animatie. Pas op voor muggen buiten 's avonds. Veel keus bij alle buffetten. A la carte restaurant is niet bijzonder. Lunch buiten bij zwembad is heerlijk. Wij hebben genoten!

Gereisd anders in juni 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Tours

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Potidea Palace in Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Potidea Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.