Hotel Portes Beach

• Matig / voldoende: 5 - 7

gezellig kleinschalig hotel.

j.l.schoemaker
4-7-2018

goed: appartement; accomodatie; zee; zwembad; personeel ; eten. eigenlijk alles. alleen het leggen van handdoeken s,morgens vroeg kon ik niet waarderen. Jammerdat ergeen wifi verbinding in het appartement was. maar een aanrader voor iedereen.

smorgensvroeg een handdoek op

R.E. Burgstede
3-7-2018

na een week alles goed, alleen jammer dat ook hier handdoekje leggen is toegestaan

Heel goed!

Hans
23-6-2018

Prima hotel. Goed van eten en drinken. Ligging is perfect met prachtige zonsondergangen. Animatieteam is erg enthousiast. Avondanimatie voor volwassenen kan veel beter.

fantastisch

T. Knook
17-6-2018

heel mooi hotel en een prachtig strand! wel erg afgelegen! maar dat wisten we , wel een auto gehuurd en het eiland Cassandra en sitonia bezocht heel mooi. de voordelkamer was muf en vochtig!! dat was een minpunt! eten was prima! vriendelijk personeel

we komen hier graag nog een keer

Falentina
10-5-2018

alles was leuk. Het strand het eten, de bediening

Super relaxt

Bepkova
5-5-2018

Een heerlijk hotel, niet al te groot en dus lekker overzichtelijk. Het hotel ligt direct aan zee en dus kan je kiezen om in de zee of het zwembad te gaan zwemmen. Er zijn 2 zwembaden, 1 voor kleine kinderen met allerlei glijbaantjes en 1 normaal zwembad.

Toen wij er waren, waren er vrij veel senioren dus hadden de kinderen heel veel ruimte om te spelen in het zwembad. De kano's en waterfietsen bij de zee waren voor hotelgasten gratis. Het animatieteam is enthousiast en niet opdringerig. De hele dag organiseren ze van alles. Het hele complex is erg netjes met een mooie tuin. Het eten is prima en gevarieere maar verwacht geen overdreven buffetten zoals in turkse hotels. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden een ongerenoveerde voordeelkamer. Prima prijstechnisch maar met als nadeel dat door gebrekkige afzuiging het nogal klam/muf was op de kamer.

In de directe omgeving niet veel te doen maar huur een auto en ga op pad!

zie vorige tekst

Ta nja
20-9-2017

het ziet er allemaal schoon en verzorgd uit. het eten is alleen veel te zout. heel jammer vooral als je te gast bent met kleine kinderen.

fijn hotel

ronald
21-8-2017

kamer was muffig en bed kraakte. poolbar en taverne zijn gezellig. mooie locatie

goed hotel met leuk personeel en heerlijk eten.

johan hellinga
12-8-2017

in directe omgeving is niets aan winkels/restaurants.

Geweldig of even bij te komen!

MarA
22-7-2017

Wij hebben genoten van een weekje Portes Beach in het voorjaar. Het eten is prima, personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Zwembad is klein met niet al te veel ligbedden, maar het hotel ligt aan het strand, waar ook vele ligbedjes + parasols staan.Wanneer je naar een dorpje wil lopen, zit je daar verkeerd. Het eerste dorp is Nea Potidea en daar is weinig tot niets te beleven. Het animatie team is ook goed, niet opdringerig wanneer je geen zin hebt om mee te doen. Wij hadden een benedenkamer ( voordeelkamer ) in een van de bij gebouwen. Is behoorlijk verouderd, maar werd keurig iedere dag schoongemaakt! Dit hotel voor volwassenen of gezinnen met kleine kinderen zeer geschikt. De prijs die je voor je verblijf betaald is niet al te duur en dus een prima keuze voor een heerlijk weekje!

We hebben een aantal aanbieders voor Portes Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portes Beach in Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portes Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Portes Beach scoort een 8.88 uit 10 op basis van 76 reviews.