Hotel Pomegranate Wellness Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°7°
Hotel Pomegranate Wellness Spa

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Pomegranate Wellness Spa voor je op een rij gezet:

D-reizen

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Lactosevrij, Nouvelle Cuisine, Russisch, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen , Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kluis , Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Russisch bad, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pomegranate Wellness Spa in Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pomegranate Wellness Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.