Hotel Istion Club

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°12°
Hotel Istion Club
7,6

10 reviews over Hotel Istion Club in het Nederlands

Hotel Istion Club en Spa

De Lille Filip,
8-10-2017

Het is geen al te groot hotel. Het personeel is super vriendelijk. Ze kennen ook een 4 tal verschillende talen. Het eten is geweldig en de animatie is eerder low. Wel alle dagen iets anders om te eten. Het is zeker zijn 5 sterren waard. Het is tevens ook all in te boeken , de dranken zijn internationaal. Moet wel een auto huren. Het strand is een strand met kiezels.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

eerste reis waar we liever terug thuis waren

fam suys,
29-9-2017

Hotel personeel kamer niet over te klagen eten was dikwijls lauw of koud terwijl het warm moest zijn enkele malen rode wijn gevraagt karaf was niet te drinken ofwel was hij te koud of hij was echt lauw ook is het hotel erg duits gericht en dat zullen andere toeristen geweten hebben lawaai van we zijn hier he ook buiten eten was niet tof want sommige mensen waren constant aan het roken zelfs soms aan hun eigen tafel waar dan nog mensen aan het eten waren met hun foto,s op site word aardig getruceerd en ook er is dan ook niets maar niets he in de buurt dat je zegt geen cafeetje geen winkels alleen een autobaan neen voor ons nooit meer en zal het ook niemand aanraden

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch resort

Marjan,
27-6-2017

Mooi resort Vriendelijk personeel Alles heel schoon Veel te doen Eten en drinken prima verzorgd Minibar iedere 2 dagen bijgevuld Animatie top We hebben ons geen moment verveeld Jammer dat er op het strand zoveel kiezels waren en geen zandstrand En helaas was de omgeving rondom het resort nogal troosteloos

Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader !

Karen & Frans
6-11-2016

Super!! Fantastische vakantie en we zitten nog maar aan de helft ... kan nu al niet meer stuk ☺ zeer vriendelijk personeel ... onthaald worden met een glaasje cava ... junior suite is netjes met mini bar ... het eten is uitgebreid en elke dag iets anders ... voor ieder wat wils .... het annimatie-team is Top .. Bedankt Neno om ons dagelijks te entertainen � ... de all-inn is zeer zeer uitgebreid met volwaardige cocktails , om de 2dagen wordt de minibar aangevuld, het gebruiken van peddle-boards, kano's, pedalo's, snacks en ijsjes gedurende de hele dag , fitnessruimte, sauna en stoomcabine ... Super service hier ... een echte aanrader !! Klein minpuntje om af te sluiten ... niet zo heel veel te doen in de omgeving , maar dit wordt wel ruimschoots goed gemaakt door de accommodatie .

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig schoon hotel. Eten is heerlijk,kamers zijn groot,en de bedden liggen heerlijk. Alleen de kamers zijn erg gehorig,dunne muren. Je kunt de buren horen praten,of snurken. Zwembaden zijn erg mooi,je kijkt uit over de zee,een prachtig uitzicht. Kom niet buiten het hotel,er is werkelijk niks te beleven. Kom je alleen voor weekje niks doen,ben je hier op het goede adres. Al met al een heerlijke week gehad,

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi Hotel maar jammer van de ligging

Fam Van Hassel
12-9-2016

Het Hotel was zeker zijn 5 sterren waard, altijd netjes, echte merken aan de bar en zelf de mini bar werd altijd bijgevuld. Eten is lekker en smorgens geen file om een omelet of pannekoek. Enige minpunt is de ligging, buiten het hotel ben je aangewezen op een drukke baan zonder voetpad

al bij al een goed verlof gehad, wel een wagen huren als je iets wil zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel goed hotel.

Alexis De Kocker
12-7-2016

Wij vonden net zoals een andere review vermeld alles in orde. Hotel is inderdaad niet te groot niet te klein. Lekker en gevarieerd eten, leuke animatie voor groot en klein. All inn formule is in orde ....Leuk zwembad met apart zwembad voor de kinderen. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Spijtig dat in de omgeving van het hotel weinig te doen is.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig Hotel alles was perfect!

Henriëtte
5-6-2016

Wij vonden alles perfect, mooi Hotel niet te groot niet te klein veel Duitsers en Nederlanders een paar fransen en wat uit belarus. Super lekker gevarieerd eten, leuke animatie waar zeker veel mensen naar toe kwamen. Erg veel keus in drankjes ook merk dranken maar ook in pils zo hadden ze grieks pils van tap maar ook flesjes heineken,amstel of mythos en erg lekkere cocktails genoeg plek bij het zwembad klein strand bij de zee en zwembaden aangenaam warm. Ook de Spa was super heb een rugmassage gehad en gezichts behandeling absoluut goed. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dit is een absolute aanrader wat ons betreft. Rondom het hotel is niet veel te zien of te beleven maar een auto huren en de omgeving verkennen is zeker de moeite waard. Ook met de boot naar Athos is erg leuk. Afitos op het schiereiland Kassandra is een erg mooi dorp met een fantastisch uitzicht over het strand en de zee.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

Danny Vermaut
18-6-2012

een aanrader , uitgebreide alli inn , mooie kamers eten heel goed , proper en vriendelijk personeel, wel soms te druk aan zwembaden, vroeg handdoek leggen

Gereisd met partner in juni 2012

fantastisch hotel

watteyne sabine
13-6-2012

het hotel is heel mooi van infrastructuur, mooie kamers, rustige ligging mooie zwembaden, en heel vriendelijk personeel. De kamers zijn heel luxieus, één klein nadeel de muren zijn maar dunnetjes zodat als je gebuur snurkt je het heel goed hoort. We hadden zelfs twee terassen wat het eten betreft heel goed veel keuze en variatie, maar niet echt 5* niveau we hebben een heel leuke vakantie gehad met goed gezelschap

Gereisd met partner in juni 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Istion Club in Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Istion Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.