Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

Reviews over Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki)

de toegangspoort tot Kassandra

Conny,
    18-11-2016

Nea Potidea is eigenlijk de toegangspoort tot het schiereiland Kassandra. Aan de noordkant scheidt een 1250mtr lang kanaal Kassandra van het vasteland wat nu met een brug overspannen is. In Nea Potidea vind je bij het kanaal een klein haventje, er zijn restanten van een byzantijnse muur en er staat een mooie kerk.

Gereisd met partner in oktober 2016

Rustig

Karen,
    6-11-2016

Voor ons was het iets te rustig en niet zoveel te doen, enkele souvenirwinkeltjes en restaurantjes .... je hebt wel een huurauto nodig of taxi (prijzen vallen echt heel goed mee) om iets te gaan bezichtigen . stranden stellen niet veel voor , maar wel heel mooie natuur om lange wandelingen te maken.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geen bezienswaardigheden inde omgeving

Stockman Eric,
    6-9-2015

Met de bus of taxi kan je naar Nea Moudania rijden. Gezellig dorpje en groter dan Nea Potidea. Maar verder is er in de buurt niet veel te beleven en ben je aangewezen op uitstappen of huurwagen. Wij reden met huurwagen in de wijde omgeving; gans het nabijgelegen Sithonia doorkruist. Uitstappen gemaakt naar Kerkiri Lake (aanrader) en naar Meteora (aanrader, maar let op : vele uren op de bus - wij reden die dag 690km met de bus...).

Gereisd met vrienden in september 2015

Vind het een mooi dorpje waar je goedkoop en lekker kan en

Montes,
    21-6-2008

Vind het een mooi dorpje waar je goedkoop en lekker kan eten en tot rust kan komen.De stranden zijn er prachtig en de zee is hemelsblauw.De 23 Augustus is het dorpsfeest en dan is er heel veel te doen vooral wat me aansprak was het klein wit kerkje bovenop de heuvel dit kerkje is in het bezit van een zeer oude Maria icoon die elk jaar opnieuw wonderen verricht is echt de moeite waard om dit te zien.Eigenlijk is het mijn droomplekje Nea Potidae

Gereisd anders in juni 2008

Nea Potidea is een heel oud dorp op het eiland Kassandra

J.C. Mylonopoulos-Blok,
    14-9-2005

Nea Potidea is een heel oud dorp op het eiland Kassandra dat via een brug aan het vaste land zit. Aan de ene kant van de weg is het oude dorp met zijn boeren en aan de andere kant van de weg is het vakantiedorp voor de meest griekse toeristen. Het seizoen is van begin juni tot begin september. Daarvoor en daarna heb je de fantastische zee en het mooie strand bijna voor jezelf. Ik geniet nog steeds boven bij het kleine witte kerkje van het prachtige uitzicht over de baai van Toroneos.

Gereisd anders in september 2005
Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,4 uit 10, op basis van 12 reviews