Reviews over Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki)

Prima maar niet nog een keer

Angela Van der Meijden,
    8-9-2018

Hotel was goed!erg schoon, en voor kids t/m ongeveer 5 jaar is het kinderzwembad erg leuk!

Jammer dat er wel elke ochtend al handdoeken op de ligbedden lagen. Animatie team voor de kids waren enthousiast, bij de poolbar ook wel redelijk. Verder was het personeel nou niet bepaald heel vriendelijk. Eten was prima, maar verwacht geen luxe, veel was al wel lauw. Dicht in de buurt is vrij weinig te beleven, hebben voor 3 dagen een auto gehuurd. Sinthonia is erg mooi, en de stad Thessaloniki is vrij groot en druk. Verder merk je wel dat het nog niet heel bekend en toeristisch is dus in de dicht bijzijnde plaatjes is weinig te beleven. We zijn 1 keer met de shuttle bus afgezet in nea moudaina en konden daar 3 uur blijven,Maar hebben na een uur weer een taxi terug genomen want was weinig te beleven. Wi-Fi had je wel overal. Enkel rond de avond had je geen Wi-Fi meer in je appartement. Verder een prima hotel voor een weekje.

gezellig kleinschalig hotel.

j.l.schoemaker,
    4-7-2018

goed: appartement; accomodatie; zee; zwembad; personeel ; eten. eigenlijk alles. alleen het leggen van handdoeken s,morgens vroeg kon ik niet waarderen. Jammerdat ergeen wifi verbinding in het appartement was. maar een aanrader voor iedereen.

smorgensvroeg een handdoek op

R.E. Burgstede,
    3-7-2018

na een week alles goed, alleen jammer dat ook hier handdoekje leggen is toegestaan

Heel goed!

Hans,
    23-6-2018

Prima hotel. Goed van eten en drinken. Ligging is perfect met prachtige zonsondergangen. Animatieteam is erg enthousiast. Avondanimatie voor volwassenen kan veel beter.

fantastisch

T. Knook,
    17-6-2018

heel mooi hotel en een prachtig strand! wel erg afgelegen! maar dat wisten we , wel een auto gehuurd en het eiland Cassandra en sitonia bezocht heel mooi. de voordelkamer was muf en vochtig!! dat was een minpunt! eten was prima! vriendelijk personeel

Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,3 uit 10, op basis van 12 reviews