• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki)

erg mooi

corry, 7-1-2017

Thessaloníki prachtige stad veel cultuur

Nea Portidea is een vriendelijke plaats met aardige mensen

de toegangspoort tot Kassandra

Conny, 18-11-2016
    Nea Potidea is eigenlijk de toegangspoort tot het schiereiland Kassandra. Aan de noordkant scheidt een 1250mtr lang kanaal Kassandra van het vasteland wat nu met een brug overspannen is. In Nea Potidea vind je bij het kanaal een klein haventje, er zijn restanten van een byzantijnse muur en er staat een mooie kerk.

Rustig

Karen, 6-11-2016
    Voor ons was het iets te rustig en niet zoveel te doen, enkele souvenirwinkeltjes en restaurantjes .... je hebt wel een huurauto nodig of taxi (prijzen vallen echt heel goed mee) om iets te gaan bezichtigen . stranden stellen niet veel voor , maar wel heel mooie natuur om lange wandelingen te maken.

Geen bezienswaardigheden inde omgeving

Stockman Eric, 6-9-2015
    Met de bus of taxi kan je naar Nea Moudania rijden. Gezellig dorpje en groter dan Nea Potidea. Maar verder is er in de buurt niet veel te beleven en ben je aangewezen op uitstappen of huurwagen. Wij reden met huurwagen in de wijde omgeving; gans het nabijgelegen Sithonia doorkruist. Uitstappen gemaakt naar Kerkiri Lake (aanrader) en naar Meteora (aanrader, maar let op : vele uren op de bus - wij reden die dag 690km met de bus...).
Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 12 reviews