Hotel Kassandra Mare

5 reviews over Hotel Kassandra Mare

Fantastyczne miejsce

Damian
21-6-2017

Doskonały hotel przy plaży, naprawdę moim zdaniem świetne miejsce na wypoczynek. Dobry stosunek jakości do ceny, wyżywienie all inclusive, bardzo miła obsług. Polecam również i wam to miejsce.

Wakacje udane!

Jurek
18-5-2017

Jest to niewielki hotel, w którym można przeżyć niezapomniane wakacje. Duży basen przy hotelu, a także bezpośredni dostęp do plaży. Obsługa hotelu także naprawdę dobra. Dodatkowo posiadają sporo atrakcji, jak na przykład spa, czy też siłownię. Z grupą znajomych można się tu naprawdę świetnie zabawić.

Super

Patryk
9-5-2017

Bardzo fajne miejsce tuż obok plaży, przy której bar dostępny jest w cenie. Według mnie jak na trzy gwiazdkowy hotel, to jest naprawdę super. Miła obsługa, zadbane pokoje, a do tego wiele atrakcji i oraz widoki na piękne krajobrazy. Z pewnością jeszcze nie raz odwiedzę to miejsce.

Wspaniałe miejsce!

Judyta
    5-5-2017

Byliśmy tam z mężem na mały urlopie i wrócimy z pewnością! Świetne miejsce , jestesmy zachwyceni , piękny urokliwy niewielki hotel na wybrzeżu, w otoczeniu lasu sosnowego. Miła atmosfera idealna dla par czy singli , jedzenie bardzo dobre . Bardzo blisko do morza . Polecam na wypoczynek to miejsce!

Oude reviews (archief)

Dobry wypoczynek

Piotr
    14-3-2016

Całkiem dobry czas spędziłem w tym hotelu.

We hebben een aantal aanbieders voor Kassandra Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kassandra Mare in Nea Moudania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kassandra Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kassandra Mare scoort een 8.86 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: