Appartement Kalma Villas

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag33°20°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Kalma Villas voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

2 reviews over Appartement Kalma Villas in het Nederlands

prima

Marianne
18-9-2018

Mooie rustig gelegen villa met heerlijk eigen zwembad, nea moudania op 1500 meter afstand is niet echt een mooie stad oud en vervallen, met wel een gezellige drukke boulevard aan het water

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig! Volgend jaar weer!

Marco van Beek
3-8-2017

Wat een geweldige locatie. Bovenop een klif waardoor je wakker wordt van het ruisen van de zee. De eigenaar is niets te gek en wil het je alleen maar naar de zin maken. Zeer nieuwe moderne villa met zwembad, WiFi, koffiezetapparaat en van alle gemakken voorzien, zelfs airco en een privézwembad in de achtertuin. Je hebt wel een auto nodig omdat de voorzieningen zoals strand en winkeltjes allemaal wat verder weg liggen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalma Villas in Nea Moudania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalma Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.