Hotel Ikos Oceania

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°3°
Hotel Ikos Oceania
9,9

Omschrijving
Op het vasteland van Griekenland vind je Hotel Ikos Oceania. Hier geniet je van een afwisselend buffet en eten van hoogstaande kwaliteit. Ook op het strand word je bediend en hier mag je geen handdoekje leggen. In de omgeving van Ikos Oceania is weinig te doen. Je komt hier vooral voor een rustige strandvakantie.

62 reviews over Hotel Ikos Oceania in het Nederlands

Beste all-inclusive vakantie ooit!!

Suzanne,
15-6-2018

WoW wat een unieke belevenis! Het allerbeste all-inclusive hotel waar ik ooit geweest ben. Geweldig enthousiast, vriendelijk personeel die bedienen van het strand tot in de restaurant met een lach. Niets is teveel! Service is hier belangrijk en je voelt je speciaal. Overal schoon en erg netjes, mooie kamer een altijd gevulde koelkast en verschillende keuze qua al-la-card restaurants. Buffet is afwisselend en het eten is overal van zeer hoge kwaliteit. Ontbijt op diverse kleinschalige locaties met geweldig uitzicht, zo bijzonder. Kan het iedereen aanbevelen hier naartoe te gaan. Wij hebben genoten en komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch luxe hotel

Carla,
2-5-2018

Boek een kamer/ juniorsuite met zeezicht dan krijg je een fantastisch uitzicht over de Egeïsche zee met aan de overkant de besneeuwde bergen van het Griekse vasteland.

Pluspunten: fijne service en persoonlijke aandacht (bijvoorbeeld een mooie fles wijn met een brief erbij met 'welcome back' omdat we voor de tweede keer hier waren), alles is all-inclusive behalve spa behandelingen, geweldig eten, heerlijke wijn en cocktails, 2x per dag housekeeping, mini bar werd elke dag aangevuld, geen handdoekje leggen (beachbuddy's letten daar goed op), super schoon en netjes, fijne bedden, verwarmde buitenzwembaden enz enz.

Als ik dan een nadeel moet noemen: in de omgeving is weinig te beleven tenzij je een auto huurt of excursie doet. Geen leuk dorpje met boulevard en winkeltjes. Met name Franse, Engelse en Oost Europese (Roemenen en Bulgaren) gasten, die niet altijd even beleefd zijn. Daarnaast ook wat Nederlanders en Grieken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Fantastisch 👍👍👍👍

Karina Feyens,
2-3-2018

Super ! Zeker doen nu gaan we ikos Olivia 👍super vriendelijk , behulpzaam , enz ..,

Gereisd met partner in september 2017

D-reizen

A dream who becomes reality...

P. Van Reeth
1-11-2016

De vriendelijkheid en professionaliteit van het personeel was nooit eerder gezien. Niet één keer had iemand een minder grotere smile.

Voor mijn verjaardag had ik champagne besteld en ook dit was inbegrepen in de all in.De ligging vind ik ietsie pietsie minder (alhoewel... met een auto geraak je overal) en hebben we prachtige plekken ontdekt. Zalig !

Het eten was ok, de menu's in de vier verschillende restaurants à la carte waren echt toppers. Als je eind oktober gaat is het weer natuurlijk ietwat grillig, maar ook dat viel prima mee. De zwembaden waren top, vooral dat gelegen aan het frans restaurant. Dat was een dreamzwembad ! Het einde leek in de zee over te gaan en op het einde van het seizoen heb je het uiteindelijk enkel voor jezelf...

In 2015 gingen we ook 8 dagen, dit jaar weer en volgend jaar zeker ook.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Een paar minpuntjes

Marina
17-10-2010

Mooi en net onderhouden hotel. Wij hadden meer verwacht van het eten het was niet warm de salades lagen niet gekoeld. Om te een plaatsje te bemachtigen in een a la carte restaurant moest je veel geluk hebben. Het reserveren gebeurde enkel op bepaalde tijdstippen wat dan weer lange wachtrijen veroorzaakte. Door een vroege aankomst en een late terugvlucht stopte op onze laatste dag vanaf 11u de all in formule. Gevolg 45 euro om de kamer te behouden en 45 euro per persoon om de all in te behouden tot 19u wat ik er toch wat over vond van Jet Air en de hotelverantwoordelijke. Iedereen was vriendelijk we werden bediend aan het zwembad en aan het strand. Geen wekker zetten om een plaatsje te bemachtigen aan het zwembad. Alle handdoeken die liggen worden voor 09u weggenomen. Iedereen heeft een gemakkelijke ligzetel parasol en tafeltje. Om naar het strand te gaan zijn er veel trappen.

Gereisd met partner in september 2010

Had er meer van verwacht

Marijke
4-10-2010

Had veel meer verwacht van dit hotel na het lezen van de beoordelingen. Het hotel zelf was hier en daar al wat 'afgeleefd' en dit voor nog maar een 5 tal jaar te bestaan. De hygiëne kon beter zowel in de eetzaal als op de kamer. Het eten was niet echt uitgebreid en meestal lauw. Qua animatie een dikke flop. Ligging van de eetzaal een minpunt, gelegen op de 4de verdieping in het hotel waardoor je niet gezellig kon buiten eten....echt jammer. Ook in de omgeving zelf is er niets te beleven en is het er niet echt proper. De service daarentegen was formidabel. Wij vonden het toch wel een beetje een teleurstelling.

Gereisd met partner in september 2010

super

els
7-8-2010

Kamers waren groot, proper (junior deluxe suite, hierbij gebruik van het privé zwembad en bar). Eten goed en keuze genoeg. Service : iedereen behulpzaam en vriendelijk. Enige minpunten veel trappen om van het strand naar de receptie te gaan maar blijkbaar ook mogelijk om met een shuttle opgehaald te worden en animatie binnen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Rustvakantie

Laurens Soenen, België
4-8-2010

Hotel Oceania Club heeft voor ons alle verwachtingen ingelost, zoveel is zeker. Van buiten uit oogt het gebouw ietwat verouderd, maar binnenin oogt alles bijzonder proper en typisch Grieks. Het publiek bestaat vooral uit Engelsen en Russen, die zich tijdens ons verblijf erg rustig gedroegen. De grote pluspunten van het hotel zijn de vriendelijkheid van het personeel, grotendeels uit het Oostblok en de grootte van de kamers. Ook het buffet is meer dan uitgebreid genoeg. Misschien iets minder van omvang als je Turkije gewoon bent, maar de kwaliteit is voor een grootkeuken fenomenaal. De enige negatieve kantjes aan het hotel waren voor ons de animatie en ligging. In de omgeving valt er niet echt veel te beleven, hoewel je met een shuttle richting Nea Moudania kan. Jammer genoeg is de stad eerder vuil. De Engelstalige animatie had daarnaast moeite om echt sfeer te scheppen. Echter, dat staat in schril contrast met de rest. Hotel Oceania Club is dé plek om echt helemaal tot rust te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Bijna te clean...

DE BONDT JAN LONDERZEEL
3-8-2010

Dit hotel is prijs/kwaliteit zeer goed...kraaknet, mooie ruime kamers , super bediening

en naar Griekse norm...zeer lekker eten. Toch héél veel Russen (70% van de toeristen).

Vooral tijdens de maaltijden krijg je wel echt te gekke taferelen...hoe meer op je bord hoe

beter...maar kom verder was dit geen probleem voor ons. Kortom een zeer degelijk hotel

met een echte ALL IN !...Voor mij persoonlijk was het hotel nogal cool en miste ik wel

een beetje de menselijke warmte van een Magic Life in Sharm el Sheik...toch een zeer

leuk hotel met een eerlijke verhouding prijs/kwaliteit... een aanrader voor een weekje

genieten en rusten met de familie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima !

Kris en Caroline
12-7-2010

Dit hotel is een echte aanrader. Mooie kamers, vriendelijke mensen, rijkelijke buffetten die elke dag variëren. De animatie was goed, wel in het engels ipv duits. Spijtig dat er zoveel russen aanwezig waren in het hotel. Dit zou hun wel eens een ster minder waard kunnen maken. Maar in ieder geval zijn prijs waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ikos Oceania in Nea Moudania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ikos Oceania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.