Hotel Thomas Beach

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

5 reviews over Hotel Thomas Beach in het Nederlands

Goed hotel, vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Daan en Rosalie
29-9-2016

Ontbijt is goed. Heerlijk zwembad. Eigenaren informeren je goed over de omgeving en mogelijkheden openbare vervoer. Vlakbij het strand. Wij komen hier al jaren en hebben het hotel in die periode zien opknappen.

Oud hotel met , vieze kringen in de vloerbedekking. Vorige klanten hebben gerookt in de kamer waardoor de kamer muf en vies rook.

Voor ligging 50 meter vanaf het strand moet je wel over een flat springen. Ontbijt was minimaal.

Duidelijk geen middenklasse hotel. In Nea Makri en omgeving was niets te beleven.

goed famile hotel

Conny
13-4-2012

Het hotel wordt gerund door een aardige familie en ook de rest van het personeel is erg aardig. De kamers zijn ruim en voorzien van nieuw meubilair. Het onbijt is goed.

voor herhaling vatbaar

Adriaensen Vera
3-4-2010

Kein, gezellig hotel, dat door de eigenaars zelf word gerund.Heel vriendelijke mensen, tegen dat je naar huis moet, ben je zowaar opgenomen in de familie.

Ga dit jaar voor de vierde maal naar dit hotel.

Klein, gezellig hotel, je voelt je er direkt thuis

Vera Adriaensen
26-2-2010

Wij gaan dit jaar voor de 4 de keer naar dit hotel. Je word er ontvangen alsof je familie bent. Het is een klein hotel , met niet al te grote kamers, maar je gaat tenslotten niet op vakantie voor in je kamer te zitten ( toch zeker niet in griekenland). Het is vlakbij het strand, en op 10 min. Stappen is er een direkte bus naar Athene.'S morgens is er een klein ontbijtbuffet, Lunch en diner is over het algemeen Grieks eten. Je kan ook a la carte eten

En een zwembad mag natuurlijk ook niet ontbreken, met gratis ligstoelen.

Het word volledig gerund door de supervriendelijke eigenaars, de Familie Batsouli.

Pure Griekse gastvrijheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Thomas Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thomas Beach in Nea Makri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thomas Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.