Sorteren

Reviews over Nea Flogita

hier komen wij graag nog eens terug

Jan Brouwer
    15-10-2018

een heel fijn gemoedelijk familiehotel.

De ontvangst was echt hartelijk er was een upgrade mogelijk naar een kamer met zeezicht voor een paar euro per dag, gelijk gedaan. De kamer was keurig netjes goede douche, toilet artikelen, goed bed, ruim balkon.

Ontbijt in buffetvorm was goed, diner was ook in buffetvorm goed met aardig wat variatie. Gezellig terras met een strandbar de prijzen zijn redelijk.

Wij vonden ons verblijf voor herhaling vatbaar .

Het dorp was rustig wij waren na de vakantie periode in de vakantiemaanden is er veel vertier. De omgeving is fantastisch, de berg Athos is een mooie excursie, de andere twee landtongen met de auto in het rond gereden, in verschillende dorpjes heeft de tijd een eeuw stilgestaan een aanrader. Thessaloniki is een mooie stad zeker de moeite waard.

Nooit eind april gaan. U bent gewaarschuwd

Aad
    2-5-2018

Hele aardige mensen in hotel en zeer behulpzaam. Ook het gebruik van de strandstoelen is inbegrepen ( mits je één comsumptie gebruikt en terecht).Ontbijt is voldoende te noemen. Gezien de prijs kun je natuurlijk niet veel verwachten maar drie keer avonds chocomoes als enigste toetje is toch wat tekeurstellend. En wat de ene avond niet helemaal opgeraakt is zie je in een andere avond in een andere vorm weer opdagen.

Boek Nooit eind april want dan lijkt het daar meer op een grote bouwplaats dan op een vakantie oord.

Een beoordeling met een 10 voor zwembad? Is daar helemaal niet! En niet nodig ook

Gastvrij hotel en heerlijk strand.

Saskia van Werven
    31-5-2017

Ontzettend warme en gastvrije mensen. Wij waren in het voorseizoen en daardoor was er verder niet veel te doen maar het ziet er allemaal ontzettend leuk en veelbelovend uit voor het hoofdseizoen. Een aanrader is het bezoeken van de stad Thessaloniki en een auto huren om de schiereilanden te bekijken.

Het eten is wat simpel maar dat wat je krijgt smaakt heerlijk! Kortom wil je prachtige natuur zien, genieten van het Griekse landschap en mooie zee dan is dit hotel zeker een aanrader.

fantastisch

rosario & caroline
    16-8-2016

kamer is wat klein maar zeer proper, badkamer is basic.

heel vriendelijk personeel, de bar aan het strand is super en zeer goed verzorgd strand.

ontbijtbuffet en dinerbuffet zijn was sober.

direct aan zee . schoon, alles nieuw

kooistra
    19-9-2013

Mooi hotel alles nieuw, meteen aan zee, hele aardige mensen. Eten in het restaurant prima. Mooie kamers en een hele scherpe prijs.