Géén boekingskosten

7.5GoedScore uit 2 reviews

2 Reviews over Asteri Metsovo

• 8amanda16-08-2009

Goed hotel!

Pracvhtig rustig gelegen hotel in Metsovo. Wij waren in juni samen met nog 1 stel de enige gasten en werden al opgewacht door de eigenaresse. Erg vriendelijk! Geen groep gezien hier. De auto konden we via een steile oprit onder het hotel in een soort parking parkeren, ideaal. We moesten aangeven hoelaat we ontbijt wilden de volgende ochtend en kregen elk een dienblad vol met lekkers: sap, cake, eieren, brood, yoghurt. Heerlijk rustig. De kamer was inderdaad niet groot en voor 1 raam hing geen gordijn. wel een mooi balkon met mooi uitzicht. Er zit een garage naast de ingang van het hotel maar wij zaten hier ver vandaag en ook als we er langs liepen, niets van geroken of gehoord. wat ons betreft een echte aanrader!

• 7Alexander en Martine17-03-2009

Een beetje een tegenvaller

Het hotel ziet er van buiten mooi uit. Helaas was de kamer iets minder mooi. Het was wel schoon, maar erg klein en eenvoudig ingericht. Het deed erg benauwd aan. Het zitje buiten was om onverklaarbare reden voorzien van een hek. Als je zat kon je niet van het, overigens mooie, uitzicht genieten. Het ontbijt was de ene dag erg chaotisch door een groep toeristen die met de touringcar was moesten en de volgende dag erg rustig omdat we de enige waren. We moesten even zoeken totdat we iemand gevonden hadden die een ontbijtje voor ons kon regelen. De smeerkelder van de naastgelegen garage stinkt erg en is niet wat je je 's ochtendsin een bergdorp wenst. Omdat het 's winters hier een skigebied is, zag je de wintersport invloeden wel een beetje. Het dorp Metsovo is erg toeristisch. De bussen met griekse dagjesmensen rijden af en aan op het, vooral 's avonds, gezellige dorpsplein. Keuze uit restaurants is er genoeg en ook barretjes vind je veel aan de hoofdstraat.

Hotel Asteri Metsovo info

Soort hotel