Hotel Simeon

8,1

7 reviews over Hotel Simeon in het Nederlands

Het is een klein, leuk resort dichtbij het strand. Het ligt in een plaatsje waar niet gek veel te doen is, maar er zijn wel winkeltjes voor souvenirtjes. We werden met een warm welkom onthaald, ondanks het late tijdstip. We hadden een all-inclusive arrangement. Hier viel voornamelijk het drinken en de gewone maaltijden onder. Voor ons was dit een perfecte vakantie. Overdag was er niemand bij het grote zwembad, waardoor wij het hele bad voor onszelf hadden. Het personeel was heel vriendelijk en sprak allemaal Engels. Iedere dag schone handdoeken.

Voor iedere maaltijd was er een buffet. Er waren een aantal standaard onderdelen (bv kale paste, 2 verschillende sausen die iedere avond veranderden), maar geen enkele avond/middag had compleet hetzelfde op het menu. Als je direct at, was het prima warm. Er waren mensen die schepte hun bord vol en liepen nog een paar keer op en neer. Ja dan is je eten lauw/koud. Gewoon prima vakantie gehad daar!

Nooit meer dit hotel.

Alice,
12-6-2018

Wij verbleven 10 dagen in Hotel Simeon. Bij aankomst moesten we de koffers een lange trap af sjouwen. De kamer was schoon, douche met een douche gordijntje. Wel veel riool vliegjes in de douche.

Het buffet in het restaurant stond dagelijks ingesteld op 70 graden waardoor het eten lauw of koud was. Wij hebben hier over geklaagd bij de receptie maar dit heeft niets geholpen. Er was weinig variatie, vaak hetzelfde. De salades elke dag hetzelfde. De toetjes elke dag hetzelfde, chocolade cake en schijfjes appel, kiwi en sinaasappel, werd 's avonds na 20.00 uur niet meer aangevuld. Dan werd alleen nog een gelatine pudding neer gezet.

Een paar keer per week kwam een tankauto om een put of iets dergelijks uit te zuigen wat een enorme stank veroorzaakte. De kamer werd elke dag schoongemaakt, dan werd het laken en de deken opgevouwen en op bed gelegd. Dus elke avond je bed opmaken. Handdoeken wissel na 3 a 4 dagen.

Matig all inclusive

ilse,
31-5-2018

Prima accommodatie. Zeer schoon en vriendelijk personeel. Echter, aanbod all inclusive is zeer matig. Eten wordt niet warm geserveerd. En waarschijnlijk mag je niet al teveel verwachten, maar je wilt je kippenkluifjes (en de rest) toch warm eten. In Metamorfosi zelf is niet veel te doen. En ook het strand valt hier flink tegen. TIP: Tegen zeer goedkoop tarief kun je hier een auto huren en net voorbij Nikiti (7km) vind je de meest mooie strandjes.

Top!

Bianca,
3-5-2018

Een mooi, relaxt hotel! Mooie schone zwembaden! Voor kinderen een klein badje en een speeltuintje.

Wij waren er in de meivakantie, toen was het nog erg rustig! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Auto zeker aan te raden. Smaak van het eten was goed, alleen niet heel erg warm.

Echt een ontspannen vakantie gehad!

Heerlijk relaxed eind van de zomer

Jenny Westra,
11-10-2017

Fijne, moderne kamer met alles erop en eraan, inclusief airco, föhn, safe en een tv die ook BBC heeft. Zeer vriendelijk personeel, ruime keuze in eten. En vooral een super schoon hotel. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt. Bij de receptie staan ze meteen klaar met tips als je een trip naar een ander dorp of strand wilt maken. Dit is een driesterren hotel met een viersterren service. Het strand ligt op 500 meter. En vergeet niet aan de bar naar de zelfgeproduceerde ouzo te vragen! Mmmmmm.

Top Hotel en Super service

Raymond,
16-9-2017

1 week in dit super hotel geweest op basis van all inclusive. Medewerkers zijn super vriendelijk en doen alles voor je. Klein centrum in de buurt met wat winkeltjes,supermarkt en restaurants. Helaas geen bank om te pinnen. Kamerschoon en netjes. 2 Zwembaden. Strand in de buurt +/- 50 meter lopen. Er zijn ligbedden en kost 1 consumptie per bedje. Eten goed in verhouding tot prijs ( mag wat meer variatie). Elke dag wordt kamer schoongemaakt.

Kortom super vakantie gehad. 2 minpunten

Koffie is niet te zuipen maar zit een bakker in de buurt die lekkere koffie heeft. Pinautomaat is niet in dorp aanwezig(dichtsbijzijnde in plaatsje Nikiti 6 km verderop maar is goed met de bus te doen)

Helemaal super geweldig!

KING
11-5-2016

Super hotel! Hele vriendelijke medewerkers, elke dag schone kamer, 3 x per dag heerlijk eten. Geen 1 minpunt!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simeon in Metamorfossi (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simeon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.