Hotel Blue Dolphin

Hotel Blue Dolphin
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Dolphin voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler
Neckermann
Neckermann

2 reviews over Hotel Blue Dolphin in het Nederlands

Niet fantastisch maar toch goed voor zijn prijs. Ik lees dat de drankjes duur zijn maar daar wil ik toch even op terug komen. Een cola kost inderdaad 3 euro in het restaurant maar voor 2 euro heb je een liter water, voor 3,5 euro heb je al een glas wijn en voor 8 euro een fles wijn, dit zijn de prijzen in het restaurant. In het hotelwinkeltje betaal je 70 cent voor een blik cola, 50 cent voor een flesje water van een halve liter en 70 cent voor een liter water. In de camingwinkel is het inderdaad wat goedkoper. Voor wie half pension neemt : Er zijn enkele restaurantjes op 1,5 km van het hotel (naar links als je richting zee kijkt). Ook in het hotelrestaurant kan je voor 7 à 10 euro eten, dat zijn ongeveer dezelfde prijzen van in de restaurants in het dorp. Aan de poolbar kan je een croque (toast) krijgen voor 3 euro, pizza 3.5 euro of 7,5 voor familiepizza, 5 euro voor club sandwish. Kortom, zo duur is dat toch allemaal niet.

Het hotel is zeer netjes onderhouden. Geen grote kamers maar netjes. Zitbad die als douche gebruikt wordt. Geen lift.

Vriendelijk tot héél vriendelijk personeel, behalve Maria van de poolbar. Zij is ronduit onbeschoft tegen de klanten.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Het is een prima hotel

Ernst-Jan
6-5-2013

Het is een hotel waar ik zeker nog eens naar terug ga. Het was super. Mooie uitzicht heerlijk eten en drinken en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Dolphin in Metamorfossi (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Dolphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.