Hotel Blue Dolphin ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Trudeke Alberts

Pracht hotel in een mooie omgeving

Trudeke Alberts,
28-5-2013

Het hotelcomplex ziet er netjes verzorgd uit. De kamers zijn ondergebracht in diverse huizen. In Grieks/Macedonische stijl gebouwd. Het ligt vlak bij het strand en de zee, vanuit onze kamer uitzicht op bomen, strand en zee. Het dorp Metamorfosis ligt op 1,5 km afstand. Een mooi buitenzwembad aanwezig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is prima. Het restaurant is mooi gelegen, je kunt uitkijken op zee. Er wordt netjes gewerkt, veel keus aan voedsel. De kamers zijn niet al te groot, goede bedden. Op het balkon met afdak erboven staan 2 rieten stoelen, een krukje, een tafeltje en een wasrek. De badkamer is goed voorzien, het zitbad is niet zo geschikt om staand te douchen, geen beugel om je aan vast te houden. Dagelijkse schoonmaak en handdoekwisseling en tenminste 3x per week schone lakens. Het lijkt ons een kindvriendelijk. Sport- en spelmogelijkheden.

Gereisd met partner in mei 2013