Hotel Blue Dolphin ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ron Bijster

Topvakantie gehad, we gaan in september weer!

Ron Bijster,
2-8-2018

Wij zijn begin juni 2018 naar Hotel Blue Dolphin geweest. Het is ons zeer goed bevallen. De kamers (wel de luxe double room reserveren, deze zijn gerenoveerd) zijn ruim en modern ingericht. De bedden zijn aan de harde kant, maar voor mijn partner prima i.v.m. rugprobleem. De kamers worden elke dag prima schoon gemaakt. Uitzicht op zee, met ruim balkon, voorzien van twee stoeltjes. Het eten is prima, alleen de toetjes zijn zeer beperkt, meestal keus uit partjes sinasappel, meloen of kiwi, wel veel zoetigheid. Er zijn drie standjes, allen voorzien van nieuwe ligbedden en parasols. Je betaald hier per dag 4,50 voor. Aan het strand is een Beachbar aanwezig. Er is een winkeltje aanwezig, verderop (achteruitgang en dan 5 minuten naar links lopen) is een camping met kleine supermarkt aanwezig. In de omgeving is weinig te beleven, een auto huren is wel aan te bevelen. Het personeel, met name de receptie, is geweldig behulpzaam, hulde!

Gereisd met partner in juni 2018