Hotel Blue Dolphin ****

Review geschreven door Bob&wil

Prima hotel!

Bob&wil,
21-9-2014

Hotel Blue Dolphin is een prima hotel, wat afgelegen en rustig gelegen aan een mooi strand.

Het eten wordt dmv een lopend buffet aangeboden en van goede kwaliteit. Niets is teveel voor het bedienend personeel om het je naar de zin te maken!

Nadeel is wel dat je of heel vroeg in de grote eetzaal moet zijn of heel laat om nog een vrij tafeltje te vinden.

Kamers zijn niet heel groot - wij hadden kamer 221 - maar ruimschoots voldoende en gelegen in een aantal blokken gesitueerd in een mooie en goed onderhouden tuin. Wel jammer is dat de vloer van de badkamer geheel onderloopt tijdens het douchen en dat het water op de vloer blijft staan door slechte afwatering naar de 2 afvoerputjes.

Om 2 ligbedden + parasol te huren kan je van af ca. 09.30 bij de strandtent een sleutel huren voor Euro 4,50 per dag.

De hotelgasten bestaan in meerderheid uit Duitsers, Bulgaren en andere Oost-Europeanen en enkele Nederlanders.

We kijken terug op een hele fijne vakantie in een goed hotel !

Gereisd met partner in september 2014